
??????????????????????????? Detaylar kısaymış e daha ne olsun :D

Tahir Nadi'nin bu muhteşem hicvi sanırım sana cevabını veriyor. :))
"Kadın denilen mahlûk, zannetmeyin, caziptir
Bence her hatun kişi cazip değil, kaziptir
Kim demiş? Her erkeğe bir kadın münasiptir
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir.
Tevfik Fikret buyurmuş: “Kadın benzer denize!”
Bu fikir pek muvafık geliyor bendenize
Cennette ter giydirdi külahı dedenize
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir.
Dedemize cenneti aladan attıran o
Zavallıya firdevsin bir pula sattıran o
Erkeklere cehennem azabı tattıran o
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir.
Yaşı ister kırk olsun, ister kırkın yarısı
Her kocanın başında harman döver karısı
Bir beyazı, pembesi, kişmirisi, sarısı
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir.
Fatması başka çile, Ayşesi başka çile
Yakamam ben başımı ateşe bile bile
Evlenirsem sürmeli gözyaşın kimler sile
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir.
Nene gerek ey hoca, senin böyle dırıltı
Yetmez mi nargilenden çıkan tatlı hırıltı
Gelin de bir mırıltı, kaynana da zırıltı
Bence her hatun kişi cazip, değil kâziptir."
şimdi olaya bakarsan bilimsel açıdan erkek aklı sonuç odaklıdır kadın aklı daha yayvandır ne güzel işte o yüzden insanlar evlenince rıskı artıyo erkek ve kadın biri birini tamamlamış oluyor
Bilimsel açıklama geldi vay be teşekkür :)
hep aklı başında zeki kızları sevmişimdir üni. kızın birine 3 dil biliyo diye aşık olmuştum
KİŞİ KENDİNDEN BİLİR İŞİ. kendi cinsine hakaret edip kadınları aşağılamaya ortam hazırlıyorsun. ben kötü olmadığım için kadınların kötü olduğunu düşünmüyorum.
Hayır hiçte öyle bir amacıM yok.. hep böyle bir genelleme yaparlar yukardaki sözleri ben uydurmadım yani..
sende buna paylaşarak katkı sağlıyorsun. hep öyle yaparlar diye sende öyle yapma. farkında olmadan kendini aşağılıyorsun.
Seytanlik degil de erkekten zeki olur aptal kadin yoktur salaga yatan kadin vardir isine geldigini anlar isine gelmediğini anlamazliktan gelir
Cevap
12Cevap
sende bir kadınsın unutma !!! her zaman derim, erkeklerin günahının bir kısmı kadınlara yazılmalı...
bizi baştan çıkaranda günaha sokanda çoğu zaman kadınlar...
samimi, namuslu ve kendini eşine saklayan kadınları tenzih ederim...
vala bir o kadar salak var :) bu bizim için de geçerli de kadınlar çok saf ne yazıkki şeytan olmalı hatun istediğini koparabilmeli erkeği avucuna alabilen müdürlerden müdürdür ;)
Tabiki pesinizden iyi kosturuyorsunuz takii bizi sevene kadar ondan sonra işler tersine dönüyor 😂😂😂
Sizde sütten çıkmış ak kaşık değilsiniz hani :D
Bende hem kadın hem erkek hormonu var.
Hepinizden şeytanım mk :D
Ahhah :D olabilir.
he ya hiç sorma kendimi melek hissediyorum onların yanında
Dimi ama haklısın :)
dur bakim evet haklıyım
Yok ya güzel profil resimli pembe bence yanılıyosun onlar melek :D
" Kiz " üç harflidir kiskaninca kizinca carpar o. o
İsa musa sen bizi kutsa
tövbe yarabbim :D
bir kadını aldatan da yine bir kadın değilmidir ! erkek aracılık hizmeti verir..
ayrımsız her kadının aklışeytanlıkda :)))
Yok yahu okadarda değil abartma :)
ömrüğnde kaç kız tanıdın kendınde dahıl :)))
Yani sayamam şimdi :))
kendinden ölç durumu o zman hangi erkek senınle başa cıkabılr :))
allahım kadını yaratttın şeytanı niye yarattın :D
:)))
seytan benım paralı askerım -_-
kadınlar şeytandır derler doğrudur
Peki :)
Genelleme yapamam, ama coğu öyle
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar