21 yasindayim. Iyi bir unide iyi bolum okuyorum. Annemin yuzunden hic arkadasim yok. Kucuklugumden beri bu boyle. Arkadas ediniyorum anneme anlatiyorum veya tanistiriyorum diyelim. Annem hemen yok ailesi bize uygun degil yok konusmasi guzel degil sacma bahanelerle arkadasim olmasini engelliyor. Ayni sekilde erkek arkadasim olmasini da. Uni1deyken biri oldu hayatimda. Ilk sevgilimdi. Cocuk baya da seviyodu bende onu. Anneme anlattim kadin hemen bana ayrilicaksin seni zibidilerle iliskin olsun diye mi yetistirdim ben sonra memleketini begenmedi cocugun bin turlu laf etti mecburen ayrildim anlatamadim tabiki annem boyle dedi diye.
Annemin cok yakin bir arkadasi var cok dindar bir kadin mesela onun kizi var bakiyorum o kadinin kizi bile sevgilisiyle sarmas dolas geziyo sokaklarda internette fotograflari yayinlayabiliyo rahatca. Bense her konuda bastirilmis bir hayat yasiyorum. Arkadasim yok sevgilim yok. Asosyalim kisacasi. Ne yapabilirim bu konuda?
Annemin cok yakin bir arkadasi var cok dindar bir kadin mesela onun kizi var bakiyorum o kadinin kizi bile sevgilisiyle sarmas dolas geziyo sokaklarda internette fotograflari yayinlayabiliyo rahatca. Bense her konuda bastirilmis bir hayat yasiyorum. Arkadasim yok sevgilim yok. Asosyalim kisacasi. Ne yapabilirim bu konuda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar