Annemi cok kotu kirdim cok uzgun ne yapa bilirim?

şimdi soyle bizim hicbir zaman normal yasamimiz olmadi babam yuzunden cunku hicbir zaman ailesini sevmedi ne cocuklarina nede anneme deger vermedi, bu yuzden maddi durumdan cok fazla zorluk cekiyoruz 17 yildir boyle bu gun halamin kizinin dogum gunuydu (zenginler) cok pahali bir restorana gittik ve orada anneme kocan nerde diye soruldugunda taksi olarak işe basladigini soyledi. ben biraz utandim tabi cunki masadaki herkes milyoner insanlardi bunun bilinmesini istemezdim. (yargilamadan once babam kendi metresi yuzunden annemin kolunu ve burnunu kiran biridir) neyse eve donuyoruz paramiz olmadigi icin 2 kilometre ayakla eve gidiyoruz taksi tutmaya para yok anneme dedimki nie orada zengin insanlarin yaninda onun taksi olarak calistigini soyledin oda dediki ne varki bunda neyse biz konusduk sonra mefret ettigim kardesim annemin uzeni gitmeye basladi ve annem sinirlendi annemi cok seviyorum bizim icin herseyi yapan biridir ancak baskalarinin yaninda babam hakkinda konusmasindan nefret ediyorum, kendimi nasil aff ettiricem? bircok kez kavga ettik ve ben ozur diledim ama artik ozur dilemek istemiyorum cunku dusunuyorumki anneme artik gereksiz geliyor cok fazla ozur diledigim icin yine ozur dilersem kendimden nefret ediyorum gercekten ozur dileyecek cok fazla sey yaptim simdi ise ozur dilersem artik bunun cok gereksiz bir soz olacagini dusunuyorum, kendimi aff ettirmem icin cozum onerin lutfen...

Annemi cok kotu kirdim cok uzgun ne yapa bilirim?
Cevapla