Annemle her anne-kiz gibi kavgalar olur biliyorum. Fakat annemle hiç bir zaman anne-kiz oturup da derdimizi paylasmadik paylasamadik :( çok sinirli bir yapisi var.
Hatta çocuklugumuda yasayamadim desem yeridir. Insan oz annesine annnemmm diye sarilmak ister ama bazen bunu bile demek gelmiyor içimden napicam bilmiyorum ;(
Annedir saygim sonsuz annesi olmayanlar var ama benimde annem keske kendisinden sogutmasaydi keske çocuklugumda yanimda olsaydi..
Bana nankor demeyin yargilamayin bu durumda olmasaydim kotu olmasaydim soruyu bile sormazdim ben :(
Nolur yardim edin, fikir verin?
Hatta çocuklugumuda yasayamadim desem yeridir. Insan oz annesine annnemmm diye sarilmak ister ama bazen bunu bile demek gelmiyor içimden napicam bilmiyorum ;(
Annedir saygim sonsuz annesi olmayanlar var ama benimde annem keske kendisinden sogutmasaydi keske çocuklugumda yanimda olsaydi..
Bana nankor demeyin yargilamayin bu durumda olmasaydim kotu olmasaydim soruyu bile sormazdim ben :(
Nolur yardim edin, fikir verin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar