Insan oz annesine sarilmak istemezmi? Kokusunu içine çeke çeke istemezmi? Napicam bilmiyorum?

Annemle her anne-kiz gibi kavgalar olur biliyorum. Fakat annemle hiç bir zaman anne-kiz oturup da derdimizi paylasmadik paylasamadik :( çok sinirli bir yapisi var.

Hatta çocuklugumuda yasayamadim desem yeridir. Insan oz annesine annnemmm diye sarilmak ister ama bazen bunu bile demek gelmiyor içimden napicam bilmiyorum ;(

Annedir saygim sonsuz annesi olmayanlar var ama benimde annem keske kendisinden sogutmasaydi keske çocuklugumda yanimda olsaydi..

Bana nankor demeyin yargilamayin bu durumda olmasaydim kotu olmasaydim soruyu bile sormazdim ben :(

Nolur yardim edin, fikir verin?
Insan oz annesine sarilmak istemezmi? Kokusunu içine çeke çeke istemezmi? Napicam bilmiyorum?
Cevapla