Sakın mayısta çocuk yapmayın olur mu?

Ben 24 yıldır kova olmanın çilesini çekiyorum. Unutkanlık, otu b.. sorgulama, umursamazlık, Dengesizlik, mutsuzluk, depresiflik, amaçsızlık, tembellik, hassaslık. Daha sayıyım mı? Sakın o aylarda halvet olmayın. Ben çektim bari başkaları çekmesin.

Sakın mayısta çocuk yapmayın olur mu?
Cevapla