AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
İnşAllah öyle bir şey olmaz ederim diyorum büyük konuşmamak lazım. Kimseyi de yarı yolda bırakmam hele o halde asla yapamam.
Seni seven birini bulmak zor. Sevgisinde, verdiği değerde samimiyse niye bırakayım
Cekemiyorlar beni abla 😢😢
Çekemeyen boğazköprüsünden atlasın kuzumm @sedefomer
insan gözleriyle , onun görünüşüyle sevmemeli.. kalbiyle sevmeli öyle bağlanmalı öyle sevdiğiniin başına gelen en ufak şeyde bırakmamalı bence...
Hiii allah korusun yaa ağzını hayira ac ona oyle bir sey olmasi bana olmus kadar aci verir birakmam kesinlikle
Ewet
Bizler terk etmeyiz ama onlar biz aynı şekile düşsek ederlerdi. Allah kimseye yaşatmasın böyle bişey.
O sekilde terk edilmemeli Allah buyuk yarın oburgun kendisininde basina gelmicegi ne malum?
bir reklam vardi. kizin gozleri kor oluyordu ve yuzu yaniyordu. adam da ona gozlerini ve dokusunu veriyordu. boyle bir sevgi lazim insana aslinda.
Sevgilimse bırakırım ya ne yalan söyliyim ama hastalıkta sağlıkta bir ömür boyu sürecek olan aşka evet demişsek kaçarı yok :)
Yari yolda birakmak olmaz. Yuregi sevene viz gelir bunlar :)
Bir kere sevdim mi ne olduğu hiç önemli değil
Ömrüm onun ömrüdür
Yaşamadan bilemeyiz. .. onun sevgi ise beni mükemmel kılan onun gözünde , benim gözümdede dünyanın en sağlıklı ve yakışıklı adamıdır hala tamamen ilişkideki kuvvetli bağlarla alakalı...
Eğer oyduysa, aradığım insandıysa bir değişiklik olmazdı
Asla terketmem ben onu iki cihanda sevmişim dünyalık değil bırakmam seversem :) Allah korusun
valla bilmiyorum şimdi bırakmam falan demiyim tanınmayacak şekilde yüzü yansa bırakmak aklımdan geçer ama kolu bacağı sakat kalsa veya kör nebiliyim dilsiz olsa veya sağır bırakmam
Yaşamayan bilemez. şu an bir şey diyemem. Ama görünüş kısmı değil de onun psikolojisiyle uğraşmak zor bence.
Aksine, daha bir bağlanırdım herhalde! Yine de emin olamamakla beraber, allah korusun diyorum!
Önemli olan kalp tamam dış görünüş de önemli ama ben kalbine aşık olmuşsam ki öyleyim hiç bir şey değişmez benim için
yine çok severim hemde eskisinden daha da çok severim o zaman..
Hayır etmez, eskisinden daha fazla ilgi gösterip yanında olmalıyım.
sonuna kadar onun yanında olurdum. çünkü onun kalbini seviyorum.
sonuna kadar sonuçta sevgilim. üzülsem de pişman olmam onunla olmaktan
Sewgilim beni sevmekten vazgecmesse ben de onu sevmekten asla vazgecmem.
Düşünmesi bile korkunç ama söz verdiysem sözümde dururum. onula sonsuza kadar beraber olurum
onu nasıl sevdiğine bağlı.. dış görünüşe göre sevmişsen 1 hafta sonra ayrılırsan ama onu gerçekten sevmişsen yanında kalırsın.
Kimse bisi degismez demesin, cok sey degisir. Devam etsek bile ya da ayrilsak da ikimizinde hayati eskisi gibi olmaz.
devam eder, adamın sadece yüzünü sevmedim sonuçta, hem aynı şey benimde başıma gelebilirdi ama sanmıyorum karşı tarafın beni o kadar çok seveceğini
Tabiiki devam eder gözlerinde ışık beni aydınlattığı sürece onu sevmeye devam ederim
Yüreğini seversin bir insanın dış görünüş önemli değil
Onu ne kadar çok sevdiğime bağlı eğer benim için sadece sevgilim ise bırakabilirim ama sevdiğim ise bırakmam
on numara adam sayılmam ama öyle bir adiliği yapmazdım büyük ihtimal.
Sakat kalırsa eli ayagı olurum gözleri kör olursa gözleri olurum seviyosam eksiklerini ben tamamlar hatta evlenir bırakmam
Cok zor soru sordun kardes. hayir desem kiz cok uzulur evet desem istedigim gibi olmaz. bu cok zor bir durum maalesef
Kızlarında erkeklerden aşağı kalır yanı kalmamış bütün kızlar kolpa sallama ben diyorum sevgilim sakat Kalsın ayrılmam ama yüzü yansa ayrılırım dürüst olayım
Gerçekten seviyorsam bırakmam her ne olursa olsun yanında olurum.
eskisi gibi dusunmesemde onda olumsuz bir etki yaratmam oldugu gbi kabul eder devam edrdim...
Ewet bende ama yinede acaba bıraksamı bırakmasammmı karar sız kalırdım ve sonra buna karar verip bunu yapardımm
Asla., bırakmam. Tutarım ellerinde yatalak olsun yine yanında uyur altını bile temizlerim
Kalbi ve bana olan duyguları değişmedikçe kimseyi bırakmam seviyorsam sonuna kadar giderim
seviyorsam bırakmam. ama bir ayrılık soz konusu olursa da bu konu sebep olmaz
Tabiki de nolursa olsun onunla olurum beni sakatim diye terk etse sevgilim çok kötü olurum :(
İyi gününde yanında olup kötü gününde bırakıp gitmek en büyük nankörlük olur. Bu yüzden hep yanında olmak isterim.
Tabi ki eskisi gibi devam ederim. Sonuçta onu tek seferde sevdim. Eski halini sadece ben bilsem yeter.
İçimizde hep bir burukluk kalır ama gerçekten seviyorsak ve bu durumlardan sonra yine bir şekilde sağlımıza kavuşabilmişsek neden olmasın ki
ona görmeden aşık olduğum için aşkım bitmez ama ona baktıkça da her gün içim yanar o ayrı
Allah kazadan beladan korusun. Bırakmam. O bana Allah'tan O'nun başına gelen de bana Allah'tan
Allah hic kimsenin basinda getirmesin böyle olaylar. Ama Allah'ın emriyle basıma gelirsede her daim sevdiğimin yanında olurum.
sevgiden çok acıma duygum daha öne çıkar basit bir hoşlantıysa alıştıra alıştıra çıkarım hayatından eğer çok sevmişsem psikolojik destek alırım bu bir travma benim açımdan çünkü yanında olurum son nefesine kadar.
Etmez ben terkederim çünkü ben içe pek bakmam dışı güzel olcak :))
Cidden seviyosam devam ederim sonuçta fiziğini değil kalbini sevmiş oluyorum
Sonuna kadar onunla olurum tabii ki. Önemli olan kişilikli biri olması.
her şey eskisi gibi devam etmese de ben onun eli ayağı olurum
Yüz nakli denen bir şey var. Böyle birşey yüzünden birakmazdim onu
Allah yasatmasin kimseye ama oyle bisey olsa daha da cok ustune duser baglanirim
Benim için sonsuza kadar devam eder. Çirkinlik sakatlık benim için kusur değil.
bu sımdı herkesın kolay yanıt verebıleceği fakat basına gelince aynı davranısı sergileyemeyecegı bır durum
Görünüse bakan biri zaten bırakır diye düşünüyorum öncelikler önemli sen onu karakteriyle sevdiysen nasıl olduğu önemsiz
Şimdi böylederler de 10 yıl bu şekilde yaşayınca fikirler değişiverir. Hele ki günümüz aşkları ohooo. kilo aldı diyo boşananlar gördüm :D
Evet dogru bunu erkekler cok yapiyor kadin biraz kilo alsin fazla kilo alirsan bosarim diyorlar
aynen acısı tatlısı ile bir ömür bu yastığa baş koymaya söz verdik isek sözümüzde dururuz ne olursa olsun
iyi ki sevgili olayina girmiyorum.
Çünkü karşı tarafa da bana da yazık.
muhtemelen buraya yazanların %90 terk etmez :D yersenn...
Iyi gunde yanindaysam kotu gunde de olurum sonucta insanin basina hersey gelebilir..