• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sevgiliniz sakat kalsa ya da tanınmayacak şekilde yüzü yansa yine her şey eskisi gibi devam eder mi?

oguzdiyebirisi
oguzdiyebirisi Takip Et
Yoda Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
184
Yapay Zekaya Sor
Terk eder misiniz yoksa sonuna kadar onunla mı olursunuz.?
Sevgiliniz sakat kalsa ya da tanınmayacak şekilde yüzü yansa yine her şey eskisi gibi devam eder mi?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Kızılımsı
    Kızılımsı Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    beşer şasar hâl-i durumumla şaşıbeş oldum 22 gün öncesi soru nasıl harekete geçmiş , günün sorusu oldu ben mi göremiyorum perdeler mi kapalı? arkadaşlar şaha getirmiş sanıyorum , merakım af olâ.

    verilmiş / verilicek cevaplar gerçekçi -samimi gelmedi bana belki öz den çıkmış parçalar değil , tatminkâr olamadım elbette şahsi görüşüm saygı hürmet duyarım. her neyse ya ,
    kabul ederim herhâlde kesinlikle vs. ama ne? işlev derecesi ne denli olursa kabul eder - etmezsin. biraz açık olsaydı hah! tamam doğru diyorsun haklısın derdik.

    kaşığı eğri olmasın ak olasın esmer sevmem sarışın olsun vücud hatları cezbedici olsun bana lâzım , kolumu taktığım da parmakla gösterilicek bir çift olalım maddiyat mühim mazot parama yetmez senin kıcı kırık maaşınlar gündem de konuşulurken zannetmiyorum el mahkum kabul ediceklerini.
    bilmem kaç yıllık ilişkiler yatak sefaları yüzünden bitiyor , biraz geniş düşünün. omuzlarda binlerce ton kim sürüklenip selpeler.

    sakat yakıştırmasını da sevmedim engelli kalmış birinin psikolojik durumu da değicek sağlıklı kararlar alamamakla birlikte ; acaba bana acıyor mu? kendini zorunlumu hissediyor? diye geçicik aklından. zor epey zor vesselâm.

    istisnalar varsa da sabır , bol sabır onlara.

    2
    5 Yorumla
    • oguzdiyebirisi
      oguzdiyebirisi
      +1 yıl

      bende göremiyorum günün sorusu olduysa soruların üzerinde görülmeli

      Yorumla
    • Kızılımsı
      Kızılımsı
      +1 yıl

      yönetime sorarım , günün sorusu talebinde bulundun mu oğuz?

      Yorumla
    • oguzdiyebirisi
      oguzdiyebirisi
      +1 yıl

      bulundum tabi onlarda kırmadılar yaptılar ama sabahtanb beri bir gariplik var günün soruları görünmüyor falan.. teknik bir ağrızadır.

      Yorumla
    • kağanka
      kağanka
      +1 yıl

      ne dedin şimdi sen?

      Yorumla
    • Kızılımsı
      Kızılımsı
      +1 yıl

      gelen mesaj şu yönde;

      Evet paylaşım dün Günün Sorusu yapılmış ve yayına alınmış.

      Günün Sorusu da Bencelerde olduğu gibi görüş paylaşıldıktan sonra görünmüyor. Üye kendi sorusunu da görmüyor ancak henüz görüş paylaşmamış üyeler Günün Sorusu olarak görmeye devam ediyorlar.

      Soru halen yayında.

      üyelerinin cevapladıgı günün soruları kendi kadrajlarında görülmez evet ama senin görmemen garip neyse çözülür.

      yorumum altında gereksiz polemik istemiyorum kendi kuytunuz da kendi fikirlerinizi beyan edin. oo kabul etmedi tu kaka , yazık yazık türevi olgular komik geliyor. olayı dramatize edip duygusal düşünmüyorum. gözlerim açık gerçekce fikrimi söylüyorum çünkü inandırıcı değilsiniz , ha herkesin hayatı kendine beni entere etmez. sözüm ona yorum altına gelene.

      iyi günler çav.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • mynameisred
    mynameisred Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 70%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bilmiyorum... sakat kalan iki tanıdığım oldu, ikisinin de o zamanki sevgilileri şimdi bir başkası ile evli.

    Çok ütopik bir aşk varsa gidilmez... ama günümüz ortalama aşklarında bu tarz büyük bir sakatlık dayanılacak gibi değildir. Genelde insanlar bu soruya ütopik aşk yaşıyor gibi cevap verir ama gerçek öyle değildir...

    14
    0 Yorumla
  • platoniksevdali_
    platoniksevdali_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    burdan verilecek cevapların hiçbir gerçekliği olmadıgını biliyorsun... insanlar her ne olursa olsun övünmeyi severler , en dogru amacları bile genellikle övünmek için isterler... acı ceker acısıyla övünür, hiç acı cekmez bununla övünür...
    çapkınlıgıyla övünen, sevdigi kadını defalarca aldatmış ve bununla övünmüş adam bile gelir asla bırakmam der...
    ben sevdigim kızı o halde görmek istemezdim... sakatlık durumunda asla bırakmazdım ama yüzü tanınmayacak kadar yansa ne olurdu bilemiyorum...
    sonucta aşkın esas nedeni sevdigin insanın gözleri yüz güzelliğidir, bunu hepimiz biliyoruz...
    kaldı ki bu çocuk bana yakısmaz diyip bırakacak kadınlar gelip yok yüzü yansa da bırakmam demesin... aynı şey erkek için de geçerli..

    ALLAH OYLE BIŞEY ILE SINAMASIN KİMSEYİ, OLUR DA ONUN YÜZÜ TANINMAYACAK HALE GELİRDE BENİM GERÇEK YÜZÜMÜN ONUN YÜZÜNDEN ÇOK DAHA ÇİRKİN OLDUGU GERÇEĞİYLE KARSILASMAYAYIM

    0
    0 Yorumla
  • Cihannl
    Cihannl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 35%
    +1 yıl

    Evet demeyin bosuna arkadaslar basıma geldi motor kazası yaptm saclarım olmasa yüzüm tanınmaz haldeydi burnumun kemigi görünüyodu nerdeyse.. ve aylarca yüzüm sargılı gezdim bırak kızları erkek arkadaslarım bile aramadı estetik ameliyatlrla toparlayınca aaa duymadık hic gecmis olsun oldu olay :)

    6
    3 Yorumla
    • silbaştann
      silbaştann
      +1 yıl

      EN Gercek cevap.

      Yorumla
    • loussecha
      loussecha
      +1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
    • Cihannl
      Cihannl
      +1 yıl

      Başıma gelmese bende derdim belki evet yanında olurdum diye ama iş ciddiye gelince kimseyi bulamazsınız

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

155

Cevap

85

Cevap

  • mutlu0815
    mutlu0815 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 38%
    +1 yıl

    evet eder
    bu soruyu görünce aklıma tanıdığım biri geldi. çok güzel bir kadınla pek de yanında hoş durmayan bir adam vardı tanıdığım. o kadar güzel bir kadınla o adamı yanyana görünce herkes gibi benim de aklıma evliliğin maddiyat üzerine kurulmuş olabileceğini geldi. hikayenin aslını öğrenince bu düşündüklerim için de utandım doğrusu. adam askermiş ve görevi sırasında yanlarında bir bombanın olduğunu fark ediyor. etrafındaki kişileri korumak için fark eder etmez bombanın üzerine atlıyor. diğerleri ciddi zararlar almadan kurtuluyor ama bu adam kurtulmasına rağmen ömrü boyunca geçmeyecek derece de hasar alıyor. yüzündeki yanıklar korkutucu boyutta. ama böyle bir adam nasıl terk edilebilir ki

    0
    0 Yorumla
  • sonumuz_hayrolsun
    sonumuz_hayrolsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    cok zor bir soru
    ben sahsen bana ihtiyaci olan insanlarin yaninda olurum herzaman bir insan sakat olabilir fakat duygularida sakat degildir simdi aglicam ben ya

    5
    2 Yorumla
    • oguzdiyebirisi
      oguzdiyebirisi
      +1 yıl

      dur ağlama kartanem verdim +1 ini. Hyat bu bazı şeyler vardır başa gelince anlaşılır ne olacağı buda onlardan biri çok yufka yürekli koca gönüllü yüce gönüllüler gördüm böyle bir sınavda dayanamayan. ne taş kalpliler gördüm yok artık deyip dudak ısırtıp insanlık ögreten. allah sınamasın böyle şeyle..

      Yorumla
    • sonumuz_hayrolsun
      sonumuz_hayrolsun
      +1 yıl

      amin. sorunun cok zor oldugunu soylemistim sana

      Yorumla
  • kiwikraze
    kiwikraze Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Buradakiler ciddi ciddi palavra atıyor. Biraz gerçekçi olun, tabiki de sakat biri ile evlenmezdiniz, kime prim yapıyorsunuz anlamadım ki. Ufak tefek şeylerle ne ilişkiler bitiyor ama adam yatalak olacak ve kadın hiç sorun etmeyecek öyle mi?
    Vay vay vay geçiniz dostum.

    3
    2 Yorumla
    • KizArkadas
      KizArkadas
      +1 yıl

      5 parmagın 5i 1 değilde

      Yorumla
    • Belirtmiyor
      Belirtmiyor
      +1 yıl

      Ben evlenirim sevdiğim adam yoğun bakımda şu an ne olursa olsun onu istiyorum

      Yorumla
  • Azize2405
    Azize2405 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 51%
    +1 yıl

    Bu basima geldi eski erkek arkadasim gecirdigi bir kazada kolunu tamamen kaybetti ama zor zamanlarinda hep yanindaydim ne yazik ki o beni terk etti ve simdi baskasi ile evleniyor hayat ne garip diyor insan hal böyle olunca da

    1
    1 Yorumla
    • oguzdiyebirisi
      oguzdiyebirisi
      +1 yıl

      hadi yaa şaşılacak şey.. gerçi insanın içinde olduğu hiçbirşeye şaşılmazda onun terketmesi tuaf olmuş..

      Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    sonuna kadar. üzülebilirim, yorulabilirim ama vazgeçmem.

    10
    0 Yorumla
  • agathaa
    agathaa Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 49%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 897 cevap paylaştı.

    Sana birsey söyliyim mi kimse burada çıkıp terk ederim demez eminim. Ama çok gordüm oyle terk edenleri Lakin benim çocuğumun babası 9 senelik eşim allah korusun yaptığı işide tehlikeli iki bacağı da gitse ayrılmam çünkü dafrlaca sakat kalma durumu oldu iyileşti.

    2
    2 Yorumla
    • Pireneler
      Pireneler
      +1 yıl

      Haklısın
      Terk etmek karakterle ilgili +1

      Yorumla
    • agathaa
      agathaa
      +1 yıl

      Teşekkürler. Ama terk eden çok demi gerçektede

      Yorumla
  • nicole_xx
    nicole_xx Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 65%
    +1 yıl

    Böyle birşeyle Allah gercekten sınamasın. ama bunu bir iki gün önce düşündüm kendi kendime dedim ki bu cocuk sakat kalsa bile sen bakarsın. ve dediğim kişi sevgilim degil hatta sevdiğimden haberi bile yok. ama kac senedir seviyorum. hani ben bu halde böle unutamamışken görmediğim zamanlarda, dokunmadıgım halde bile her gun hayaliyle yaşıyorsam. öyle bir durum olsa beraber olsak bakardım kesinlikle. bendeki sadakat cok büyük cünkü.

    2
    0 Yorumla
  • buesra1907
    buesra1907 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Eğer ciddi bir ilişkimiz varsa evleneceksek bırakmam göremiyorsa gözü duyamuyorsa kulağı konuşamıyorsa dili olurum yürüyemiyorsa ayağı kısacası herşeyi olurum ben sevdiysem kalbini sevmişimdir kalbi sakat olmadıktan sonra fiziksel olarak neolursa olsun farketmez ben onu her haliyle kabullenmeye hazırım ve onun kendini kötü hissetmemesi için herşeyi yaparım beraber aşarız herşeyi Allah'ın izniyle

    1
    0 Yorumla
  • bayannnyanlızzz
    bayannnyanlızzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 76%
    +1 yıl

    Aşk varsa arada zaten herşeyin üstesinden gelinilir. Sadece iyiyken yanındaysan bu aşk olamaz. Önemli olan kötü zamanda yanında olabilmektir. Sevgi varsa arada isterse sakat isterse yüzü yanmış olsun. Senin icin karşındaki dünyanın en güzel ya da en yakışıklı insanıdır hala.

    1
    0 Yorumla
  • Karides
    Karides Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sevgilimse aşkımdır. Cidden yalan değil ne olursa olsun onunla olurum. Terk edemem asla terk edemem. Çünkü ben sevdiğimle dünyalık düşünmem o yüzden de kimseye ömrümsün dememişimdir. Öyle bir sevmeli ki ahirette sonsuzluğu paylaşmalı onla başka türlü sevmek sevmek olmaz ki.

    1
    0 Yorumla
  • ıremcelik7
    ıremcelik7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güzellik, dış görünüş dedigin nedir ki yüz yaşlanır çirkinleşir ama kalp yaşlanmaz önemli olan kalbinin değişmemesi belki kötü bir şey yapsa kalbi çirkinleşse eskisi gibi olmaz ama sırf tipi değisti diye terketmem acıdığım için değil gerçekten sevdiğim için terketmem

    1
    0 Yorumla
  • pıtıpıtıcicikız
    pıtıpıtıcicikız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 44%
    +1 yıl

    Eğer sevgilim olduysa o kişi zaten sevdiğim için hayatımdadır. Gerçekten sevdiğim insanın görünüşü hiç bir şekilde önem teşkil etmez. Hele ki başına gelen bir kaza sebebiyle sonradan birşey olduysa mevcut sevgim katlanarak artar. onu asla bırakmam. Bu bırakmak için geçerli bir sebep değil.

    0
    0 Yorumla
  • merilini-9
    merilini-9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    14 yaşımdan beri sevgilim ve kesinlikle dış görünüşten daha fazlası. Sırf eskisi gibi görünmüyor diye onu bırakamam, aşk denilen şey sadece içi boş bir kabuk değil sonuçta. Psikolojik ve belki fiziki yönden yorulacağımı biliyorum ancak bu onu bırakmam için sebep değil.

    0
    0 Yorumla
  • asksarhosu00
    asksarhosu00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 39%
    +1 yıl

    Kisilik meselesi. Sahsen ben birakmam sevdigim adami. Hic kimse sevdigi insani bu durumda bile terk etmez. Edebiliyorsa da neyi sevdigi belli. Sirf kendileri iyi günde eslik ettikleri icin herkesi öyle saniyorlar bazilari. Yok öyle birsey. Edepli insanlar ne güne duruyor

    0
    0 Yorumla
  • nomak
    nomak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47 , eic 48%
    +1 yıl

    valla sevgilim aynı zamanda eşim olur , ne olursa olsun bırakıp gidemezsin. gitsem vicdan azabından 3 gün yaşamam... evli olanlar anlamıştır ne dediğimi. ama segilimse terkederim diyenler şimdiden terketsin derim. ikiniz de zaman kaybediorsunuz :). gerçek aşkı aramaya devam edin

    0
    0 Yorumla
  • Dinlememiştim
    Dinlememiştim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yaralanan taraf da bırakabilir kişi eğer gerçekten seviyosa ki bu yaşıma kadar kendimce güzel bir aşk yaşadım her şeye değer sözü bazen anlamını yitiriyor insan nankördür birini yıllarca sırtında taşı bir kere hayır de sen kötüsündür bu da o hesap bence hoşuna gitmeyen bir durumda kaçar insanlar yaşamadan bilemeyiz kimse kesinlikle asla demesin

    2
    0 Yorumla
  • butekaldim
    butekaldim Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    bu soru çok kez aklıma geldi biliyor musun
    çok samimi söylüyorum gözlerimi kapadığımda yanındayken yüzü gözü sesi
    hiç bir şeyin anlamı kalmıyorsa yanımda olduğu düşüncesi yetiyorsa devam ederim

    2
    0 Yorumla
  • asosyalizmirli
    asosyalizmirli Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bir insanı tipine göre sevmiyorum yani ben böyleyim. İçinde bir ışık görmem lazım ki ona bağlanayım o da bana öyle olmalı. Bu konuda kesin konuşamam çünkü başıma böyle bir şey gelmedi ne desem yalan olur. Ama ondan vazgeçerim de diyemem yani başımıza ne geleceği belli olmaz sanırım devam ederdim ilişkime

    0
    0 Yorumla
  • TomFord_
    TomFord_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Dürüst konuşayım hiç tanımadığım böyle birisi olsaydı çok samimi olabilirdim ama sanırım sevgilim olamazdı fakat bir kız benim sevgilim olmuşsa benim için daha ömür boyu beraberiz demektir. Sakatlık ta olabilir başka şeylerde. Yeterki hislerim karşılıklı olsun. Verdiğim değerin karşılığını aldığımı hissedebileyim başka bir şey istemiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Pentagram_
    Pentagram_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben yanıktan korkarım. Ayağım yanmıştı. Zor bir durum. Yüzünde olması biraz zor. Bas edebilecegimi düşünüyorum. Çünkü yüzünde korkunç bir ifade olacak ama psikolojikmen kendisi kotu olduğu için yaninda olurdum. Yüz nakli yapılabilir. Nakil olana kadar da yaninda olurum.

    0
    0 Yorumla
  • Ramazannkzlyll
    Ramazannkzlyll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sana cidden diyorum eğer ona aşıksam, seviyorsam onu bırakamam bırakmam.
    Abi bu benim başımada gelebilir sonuçta.
    Ya banada aynısnı yapsalar diye düşünürüm. O yüzden sevdiğimi bırakmam.
    İyi günde kötü günde her zaman yanında olurum bu zaten sevmektir.
    Ama Allah korusun yinede tabi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgiliysek zor bir durum evli deyiliz sonucda sirf ona acidigim icin yaninda kalsam ona haksizlik olur his ederse bunu uzulur. Iliskimiz guzelse mutluysak ayrilmam. Ama sirf acidgm icin sevgili olamam. Dedgm gibi zor bir durum. Secim yapmazdim akisina birakirdim

    0
    0 Yorumla
  • mylive1997
    mylive1997 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    onunla kalırım
    çok büyük konuşmayayım ama insan sevdiğini olması gerektiği gibi değil
    onu o olduğu için kabul etmesi gerekir
    sevdiğim gözleri kör olsa bile ben onun gözleri olurum
    dilisiz olsa bile dili ben olurum
    sağır olsa bile kulağı ben olurum
    önemli olan gönüllerin bir olması

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Yuregini seversen eger bir kadinin ya da erkegin..
    Yuzu yansa ne yanmasa ne

    6
    0 Yorumla
  • Tuuugbaa
    Tuuugbaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    karakter meselesi sewdigim kisi yi birakmam sakat kaldi die... herkesin basina ne gelicegini Allah bilir onun icin herseyi yapardim... sevgi, ask basit seyler degil sewiorsam ne olursa olsun herzaman yaninda olurum bana karsi yanlis yapmadigi surece.

    1
    0 Yorumla
  • derya___
    derya___ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Eskisi gibi olmaz tabi eskinden bin kat daha ilgili olurum hassas olur bide çok mutlu etmeye calirisim önemli olan içi zaten seviyorum onu böyle bir sebebten nası birakayim aynısı başıma gelse ya o gidse ne kadar üzülürüm sevmemis derdim

    1
    0 Yorumla
  • tekbur
    tekbur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 65%
    +1 yıl

    Birakilir mi hic asil o zaman bana ihtiyaci olcak hem seven insan sevdigini kolu bacagi ya da suratiyla sevmezki onun kisiligini sever ben asla birakmam o beni kovsa bile birakmam onu Allahim kimseye yasatmasin boyle birseyi

    1
    0 Yorumla
  • findlove
    findlove Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 648 cevap paylaştı.

    Herkes bu sorunun cevabina evet diyecek. Ama vicdan rahatlatnak için. Ben bile bu kadar emin olamiyorum kendimden su soruya yanit verirken. Yaradan böyle bir durumla sinamasin beni

    1
    1 Yorumla
    • oguzdiyebirisi
      oguzdiyebirisi
      +1 yıl

      evet kardeş ne yazıkki herkes doğal olarak bırakmam diyecek ama onlarca örneginde bırakılmış hatta sevgiliyi bir kenara koy karısını ya da kocasını bırakmış insanlar. bazende kızamıyorsun. insnalar dünyay birlkez geliyor ve ondada güzel yaşamak istiyorlar. çok girift ve ince bir konu kesinlikle tanrım böyle sınava tabi tutmasın kullarını..

      Yorumla
  • kitaptozu
    kitaptozu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl

    karşımdakinini biçimini ne formada oluşu önemli değil önemli olan nasıl bir ruh taşıdığı bunlar sorun olmaz..

    1
    0 Yorumla
  • xcisco
    xcisco Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 65%
    +1 yıl

    Iliskinin ne üzerine kurulduğuna Bağlı güzellik mi soy falan mı yoksa para mı yoksa hakikaten vefa ve sevgi üzerine mı kurulduğuna Bağlı bunları düşününce cevabı bulacağına eminim (bu Arada aşk güzelliğin içine girer (bilgi))

    0
    0 Yorumla
  • lancelottt
    lancelottt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    gerçekten onu seviyosam vazgeçmem, bir saniye sonrasını bile bilemiyoruz belki benimde başıma böyle bir sakatlık gelicek? o yüzden kimseyi yadırgamamak lazım. dediğim gibi seviyosam sonuna kadar onunla olurum

    0
    0 Yorumla
  • derya92
    derya92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    tabiki isterdim onu. ilk görüşte yuzune aşık olmuş olabilirim ama alışıyor insan zaten bir muddet sonra sevdiğinin yuzune. geriye sevgi ve saygı kalıyor sevgi yoksa o zaman insan karşısındakinin yüzü yanmasada ayrılıyor

    0
    0 Yorumla
  • buradanbiratlıgectii
    buradanbiratlıgectii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Ben bir insani sevdiğim zaman iyi günde kötü gununde hastaliginda sagliginda hayatinin her noktasinda severim iliklerime kadar. Terk etmek karaktersiz ve korkaklarin işidir. Ben hergün dahada sarip sarmalarim onu.

    0
    0 Yorumla
  • adımısenkoyhihi
    adımısenkoyhihi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevgiliyi bilemem. olmaz muhtemelen yalan konusmanin anlami yok. ama eger o kisi esimse yani hayatimi adadigim adamsa oyle bir durum soz konusu bile olamaz

    2
    4 Yorumla
    • doktorelaa
      doktorelaa
      +1 yıl

      Fazla söze gerek yok. Gercekci yaklasım :)

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      @doktorelaa aynen. yok birakmam falan diyenler palavra atar bence. belki bir iki samimi olan vardr ama yasanmadan bilinmez yinede pek sanmiyorum..

      Yorumla
    • doktorelaa
      doktorelaa
      +1 yıl

      Tabikide yasamadan bilemem. Ama sevgi, aşk denen şeyden oldugu surece o evlilikte hic bir sey olmaz insallah

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      @doktorelaa amin :)

      Yorumla
  • TuBaDeNizZzz
    TuBaDeNizZzz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim okudugum bir kitap vardi orda bir kiz vardi kasabanin en yakisikli popiler cocugana asikti kizda fena sayilmazdi cocuk asker olarak ıraka gider ve orda bir yuzu parcalanmis bir sekilde kasabaya geri doner cocuk kndini saklar ama kiz onu bulur ve onu bu yuzune ragmen yine sevdigini soyler yani okurken bn boyle bir durumda olsam ne yapardim inan hic bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • riviera67
    riviera67 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 46%
    +1 yıl

    Elbette asla yalnız bırakmam sağlıklı iken sevgi dolu sözler sözlerken iyide rahatsızlanıncamı onu değersiz görüp terk edeyim yok asla allah o günleri düşmanıma bile göstermesin.

    1
    0 Yorumla
  • hayben
    hayben Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 45%
    +1 yıl

    altı yıllık sevgilim ayrıldı benden şu an öyle bişey olsa hemen giderim yanında bir ömür kabul eder bakar hizmet ederim seve seve. ama Allah korusun böyle kazayı...

    1
    0 Yorumla
  • Silbugece
    Silbugece Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Öncelikle Allah korusun herkesi.
    Sonrasi ise, sonuna kadar birakmam. Kalpler bir ise gerisi önemsiz. Üzülürüm tabi, iyilesmesine yardimci olurum, kendine güveni gelmesi icin cabalarim. Birakmam birakamam cünkü ben onu seviyorum.

    0
    0 Yorumla
  • DameDeCoeur
    DameDeCoeur Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    Tabi ki devam ederim. Acidigim icin degil sevdigim icin sevgim degismez

    1
    0 Yorumla
  • kivircikveesmer
    kivircikveesmer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    arada tertemiz bir aşk ve sevgi varsa tabi ki devam ederdi. sen onun yüzünü ya da fiziğini değil, kalbini sevmişsin. güzellik geçicidir. kalp temiz kalsın yeter.

    1
    0 Yorumla
  • sedefomer
    sedefomer Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    İyi bir insan olduğumu asla iddia etmiyorum ama o kadar vicdan yoksunu değilim..

    2
    1 Yorumla
    • portakalçiçeğim
      portakalçiçeğim
      +1 yıl

      Ya kız iyi bişe söylemiş niye eksilrdilrr seni kuzummmm

      Yorumla
  • ısldayanpparlaklık
    ısldayanpparlaklık Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Bir ömür onunla geçirmeyi seçmişsem fikrimi değiştirmem.

    4
    0 Yorumla
  • _Nutella_
    _Nutella_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Herkes ne vefakarmış öyle gözlerim yaşardı :))) büyük konuşmaya hiiiç gerek yok. Ben bırakabilirim valla. Herkes atıp tutmuş daha çok severmiş felan pehh.

    1
    0 Yorumla
  • gotikmiyimneyim
    gotikmiyimneyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Devam ederim ayrılmak ne kadar saçma bir şey hele ki böyle bir durumda. Yanında olup ona yardımcı olurum sakat olsa bile. Sonuçta sırf yakışıklılığı için çıkmıyorum huylarımız kiişiliklerimiz uyuyo ki beraberiz...

    0
    0 Yorumla
  • konyali4234
    konyali4234 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gerçekten aşık olduğum biriyse bırakmazdım. He tabi her sey eskisi gibi aynen devam eder mi bence edemez. Sonucta ortada kotu bir durum var. Fakat eskisi gibi devam etmemden kastım sevgim degil. Sevgim ayni sekilde devam ederdi. Hic eksilmezdi.

    Ama yuzu yansa veya sakat kalsa bazi sorunlar olur. Gonlumuzce dolasip eglenemeyebiliriz, sakatliktan dolayi zorluklar yasayabiliriz ama birlikte katlaniriz.

    Kesinlikle terk etmezdim..

    0
    0 Yorumla
  • Leydie
    Leydie Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    alışmak iki taraf için de zor olur buna toplum baskısı da eklenir. aile daha gençsin hayatını karartma der sonuç olarak çok seven kazanır işte.. Yine de savaşmaya değer

    0
    0 Yorumla
  • ziysann
    ziysann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 57%
    +1 yıl

    işte o zaman onu ne kadar sevdiğin devreye giriyor. ben vazgeçmem herhalde benim boyum kısa mesela o beni böyle kabul etti ben ondan neden vazgeceyim ki gerçekten seven vazgecmez dye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • SıqıntıLı
    SıqıntıLı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Eqer ztn seviyorsam.. hastalıkmış ölümmüş boş ben sevdiğim kız ile heryere gelirim.. ölüme bile... sevdiğimin canı yansa benim canım yanar yani anla. :)

    0
    0 Yorumla
  • esraü
    esraü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 45%
    +1 yıl

    Ben daha çok bağlanır ve daha çok sahiplenirdim ama birde surasi var yüzü yanmış neyse ama sakat kalmak üstelik sevgiliyken peki boyle evlilik yapilirmi ona bir cevap veremiyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eskisi gibi olmazdı herşey çünkü ben gerçekten birini sevsem ömür boyu yüzü yanık biriyle sevdiğim kişinin hayatını devam ettirmesini istemezdim kendimden soğutmaya çalışırdım. Etrafta eli yüzü düzgün o kadar kişi varken ben kim olursa olsun vazgeçmeyeceğine inanmıyorum. İnsanın kalbindeki isimler o kadar çabuk değişiyor ki. Bilemiyorum , diyecek bir sözüm de kalmadı şu an içinde bulunduğum durumuda düşünüyorum , kolay birşey değil büyük konuşmak istemiyorum. Neyse

    0
    0 Yorumla
  • voluptuous
    voluptuous Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Çayı şekersiz içmek gibi olur

    İçilir, faydalıdır, ama eskisi kadar tat vermez

    3
    0 Yorumla
  • yavas030
    yavas030 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 74%
    +1 yıl

    Nefsin hissettiğine sevgi deme, Nefes gibi gelir ve Biter Sen sana ALLAH, ı hatırlatanı sev, Ozaman nefes biter Sevgi Bitmez...

    1
    0 Yorumla
  • Pipili-peri
    Pipili-peri Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Dışını sevene zor gelir d. Gönlü sevene zor gelmez bu. Gönlü sevene onun yükü bindikçe, sevgisinden merhametinden faydalanır da. O ne güzeldir. Ne hürrem bir his bir duygudur.

    1
    0 Yorumla
  • pusat042
    pusat042 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hayat vurmuş bide sen mi vuracan o insana ve sen bunu seviyorsan yüzünü elini kolunu değil kalbini seviyorsun evlenirdim onunla ben bakardim ona kimseye de birakmazdim

    0
    0 Yorumla
  • Temmuz7
    Temmuz7 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    hayır etmem. ben vefasız biri değilim, vefasız insanlarıda sevmem. umut veripte yarı yolda bırakmak olur bunun adı. iyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta karım olsun isterim.

    1
    0 Yorumla
  • çıtırımbea
    çıtırımbea Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 365 cevap paylaştı.

    gerçek sevgiyi onunla tatmışsam sevgilim olmuştur zaten sonrasında gerçekleşen bir kaza durumunda bırakıp gitmek bana yakışmaz onun eli ayağı kolu bacağı olurum her daim

    0
    0 Yorumla
  • yagmurkatre
    yagmurkatre Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    Onu zaman gösterir. Şimdi çıkıp da asla bırakmam diyemem. Olmaz devam etmem terk ederim de diyemem. Yaşamayan bilemez bunu.

    0
    0 Yorumla
  • nam-ınegatif
    nam-ınegatif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Eger ayni sey benim basima gelse benimle dev edermiydi ona emin olmak isterim. Eger oda beni boylesine seviyorsa canimi bile veriri.

    0
    0 Yorumla
  • nana74
    nana74 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 37%
    +1 yıl

    Canimi verirdim. onun icin gitmeseydi tabikide birakmam hayatta ben onun yuregini sevdim trrkedende sevmemistir zaten

    0
    0 Yorumla
  • EniyiYorumcu
    EniyiYorumcu Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Tam tersine daha cok destek cıkarım ben onun yüzüne degil kalbinin güzelliğine asık olmusumdur bir kere yüzünün tekrar gülmesi icin her seyi yaparım. Ama icim cok yanar ya

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (180)
Devamını Gör(225)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sevgiliniz sakat kalsa ya da tanınmayacak şekilde yüzü yansa yine her şey eskisi gibi devam eder mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinizin yüzü yansa bir daha iyileşemeyecek olsa ayrılır mıydınız? 31 cevap verildi
Sevgiliniz bir kaza sonucu sakat kalsa ayrılır mısınız? 105 cevap verildi
Sevgiliniz felç kalsa ayrılır mısınız? 12 cevap verildi
Sevgiliniz kaza sonucu sakat kalsa birlikte kalmaya devam eder misiniz? 34 cevap verildi
Bir kaza sonucu bedeni deforme olan sevgilinizi terk eder misiniz? 7 cevap verildi
Kırık iyileşse de ağrısı devam eder mi? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨