Çevrenize pozitif enerji mi yayıyorsunuz negatif enerji mi?
Pozitif enerji
Negatif enerji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
B diyorum (: karamsarsın içimizi kararttın bir git yaa diyorlar genelde (:
Çevreme pozitif, kendime negatif.. :D
Teşekkür ederim.. :)
kısıye gore ama genelde negatıfe musaıt bı notr havam var
Cevap
17Cevap
Sevdiklerime iyi anlaştiklarima negatif. Tanimadiklarima positif dengesizim
Hafif anasonlu bir enerji yayıyorum.
Pozitif enerji
Genelde pozitif 😄😊😊
gülmeyi güldürmeyi seviyorum
Diskotif Enerji Benimkisi
reede pozitif sanalda negatif oluyo
kendime negatif çevremdekilere Pozitif :)
Surekli trolluyorum rahat duramiyorum
Ruh durumuma gore degisiyor
Bu aralar negatif
Arkadaslarımı güldürmeyi severim.
Negatif enerji eksi kutubum ben
Çevremden ne alırsam onu veririm
Pozitifin pozitifii :))
kişiye göre değişiyor :)
Geneli pozitif :)
negatif enejiyi çekip pozitife dönüştürüm
pozitif.
nötr
Nötr.
Pozitif enerji
B dedim
Neşeli biriyim :) A
Nötr
Pozitiv :))
Duruma göre değişir
Negatif enerji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar