
Konu etiketi: Kişilik ve Karakter
Duygusuzlaşmak bazen bir tercih değil de, tek çare midir?

Konu etiketi: Kişilik ve Karakter
Duygusuzlaşmak bazen bir tercih değil de, tek çare midir?
Cevap
8Cevap
Hayat bizi bu yönde şekillendirdi biraz. Duygusuz değiliz ama duygusuz gibiyiz bu yönleri hayat istesek de istemesek de törpülüyor. Eşiğimizi değiştiriyor be abi😂
Evet kaldım, becerebildiğimi de düşünüyorum.
Gerekiyorsa bir erkek duygularını kapatmayı bilmelidir
Yok ama yaşadığım bazı şeyler , insanların anlattığı diğer konular bana hafif geliyor sadece ve bazı seylere yeterince uzulemedigimi fark ediyorum. Ama işin içindeki tezatlık, bu durum beni üzüyor.
Bir kaç kez evet ama insanlar gerçekten hak ediyor
Duygularını belli edince ezilirsin. Erkek olarak saklamak zorundasın
Yapı olarak duygusal biri değilim zaten. Duygusuz ve mutlu biriyim ✨
Evet kaldım
Maalesef duygusuzlaştırıldığım zamanlar oldu
Duygusuz gibi görünmek zorunda kaldım evet 🥲
Evet artık bana nasıl gelince bende öyle geçiyorum
Evet kaldım
Güçlü olmak zorunda kaldık
Duygularımı çok belli eden bir insanım.
Maalesef öyleyim
maalesef
Kaldım.
Kaldık.
Kaldım evet
Keşke olabilsem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, hayatın getirdiği bazı zorlayıcı durumlar karşısında duygularımızı bir kenara bırakmak, adeta bir savunma mekanizmasına dönüşebiliyor. Bazen bu, bir tercih olmaktan çok, o anki koşullarda kendini korumanın tek yolu gibi gelebilir sana. Bu hislerin geçici olduğunu ve içindeki derinliğin hala orada durduğunu unutma. 🦋