AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
207Cevap
Ben de sans olsa ders çalışmayı öğrenirdim ama yok.
Sabah vize var :(
:/ :/ azim şart
Bende şans olsa bu boşluğu doldurmaya çalışmazdım :dddd
:D:D:D bence sanslısın benim gibi bir kızın sorusuna cevap yazdın fghfkgj :d
Bak bak ego ya bak :DDD
Bende şans varmis kasli biri olmuşum.. şans olmasaydi kesin kız olurdum..
Ne mutlu sana
Benimki şaka tabii takiliyorum oyle.. asil bende sans olsa trafikte arabayla hep kamyon arkasina takilip yavas yavas gidip gidecegim yere gec kalmazdim :D
Xperleri günün sorusuna mı harcadın, ileri de toskana tatili vereceklerdi :)
Hahahha Toskana bir hayal rüyada bile zor :(
Bende şans olsa şu an bir kız arkadaşım olurdu kurşun döktürücem bu gidişle
Bende şans olsa erkek olurdum.
he ya bende onu diyorum
Dalga geçecek bir durum da göremedim ya neyse
Dalga geçecek bisi yazmadım ki bende erkek olurdum diyorum dedim hatta sorunun altına da yazmıştım.
He ya deyince bir an öyle zannettim kusura bakma :)
Önemli değil ♥
Bende şans olaydı las angelas da bir zenci olarak doğardım ;D
Bende şans olsa kafaya takan birisi olurdum ama aklım varmış ki değilim.
bende şans olsa;annem beni oğlan olarak doğururdu :D
Bende şans olsa hayatımda mutlu olmayı becerebilirdim
Bende şans olsa da hiç olmadı ki bünye alışık değil herhalde aşırı şanslılıktan geberirdim:DDDdddd
Beleşe verdikleri çayı veren adamın üstüne dökmezdim:D
Tek şanssızlığım askerliğimin şemdinliye düşmesi. onun dışında Şanslı olduğumu düşünüyorum.
bende şans olsa ömür boyu zengin olurdum :D para sıkıntısı çekiyorum şu sıralar çook çooook :D
bende şans olsaydı kız olurdum yeni gelin gibi yaprağı yer yer kenara çekilirdim
Bende sans olsa simdiye ohoooo neyse konusmak istemiyorum 😂😂
bende şans olsa şansli olurdum (Gercekten şansliyimdir :) )
Bende şans olsa tekele gidince kartta yetersiz bakiye olmazdı
...
bende şans olsa bu soruyu 14 gün önce cevaplardım :/
Zararın neresinden dönersen o kar ahsdfgg :D
Bende şans olsa
https://ahlaksiztramp.tumblr.com/image/101083017351
Bu adamın yerinde ben olurdum
Hoppala vede cuppala bende şans olsa Aliağa oğlunun oğlun olurdum. Maniy maniy maniy
Hahahah bu güzeldi
ama bir eic etmedi :D
kız olarak doğardım şerefsizim :/
her gün birine :)
Kız olmak daha kötü inan :(
şu an da istesen hergun birine... olabilir yani. Ama ben erkek olsaydım hergun bir kızı cikerdim
@arlazimfstk o işler öyle olmuyor işte, kız olsaydın istediğin dakika erkek bulabilirdin ama erkek olunca istediğin dakika kız bulamıyorsun, kızlar da istediği halde hep işi yokuşa sürüyorlar. Erkekleri kandırmak çok zor değil hayatında en çok mutlu eden kişi oymuş gibi davran senin peşini bırakmaz. Ama kız için bunlar artar, mutlu eden, anlayan, dinleyen, çözüm yolu bulan, sorumluluk sahibi olabilen vs. vs. liste uzar yani...
Bahsettigin tipte bir kız zaten hergun birine olmaz ki
şanssız bir insan nasıl olur tezinin ayaklanmış hali olduğum için bende şans olsa biraz mutlu bir insan olurdum
Bende şans olsaaa polis haftası için yapilan programa violaci olarak cagirilmazdim :( gitmek istemiyorum geziye gitmek istiyorum
Bende Şans Olsa Bundan 50 yıl önce dogardım
şimdiki kızlar gibi egolu ukala kendini begenmiş kezbanlar (sözüm meclisden dışarı) yerine
namus kavramı ile yetişen hanım hanımcık birini bulurdum
bende şans olsa ya erkek doğardım ya da hiç doğmazdım
Bende sans olsa akilli insanlarin yasadigi dunyada aptal olurdum ne yazikki tam tersini yasiyorum.
ukrayna lı bir sevgilim olurdu güneş gibi sapsarı
bende sans olsa şu nki halimin ynında bide zenginlik isterdim :))
ben de sans olsa dogmazdım ya o derece bir tembellik :D
Bende şans olsa... torunarımın altınlarımı saydığını görurdum
Bende Şans olsa lisede cikma teklifi edemedigim kiz gelip arkadasimla evlenmezdi
Bende şans olsa sincap olarak dünyaya gelirdim ahahahha
zaten bende şans olsa anamdan gız dogardım alemci bir sot bulup hayatımı yaşardım :)
@gecekuşuuuu engelemezdi beni.
Lutfen yorumun altina etiketlermisin onu
@gecekuşuuuu
Ac kız engeli yazık :/
Hay agzini opiim sagol :)
fakesin
yuh agız felan olmuyo kendıne gel
Mesaj gelirmisin
Ben de şans olsa şans kelimesini görünce heyecan yapmazdım.
Bende şans olsa 2015 Yılbaşı İkramiyesi Olan 12.5 Milyon TL 8 Rakamla Kaçırmazdım :((
"Dünya kadar malın olacağına, fındık kadar damın olsun" diyorlarrrrr
Bende sans olsa ters sevgili bulmazdim hep :D
Bende sans olsa 2 senede bitirrdm universiteyi :D
Bende şans olsa bir dakika şans ne demek. s. s. d
Bende şans olsa şu an burada pinekleyeceğime hayatımın aşkıyla film izliyo olurdum:D
Bende şans olsa, hayatımın her anında şanssızlık yaşamazdım :(
Ben de sans olsaydi puanim yettigi halde gidecem okul fen lisesi olmaz puani yukselmezdi
Bende sans olsa hiiimm iyi bir arkadas bulabilirdim
Kısacası Gokten. mcık yağsa bize yaprak duser oyle sanssızız :D
bende şans olsa Hz. muhammed zamanında doğar ona inanan sahabelerden birtanesi de ben olurdum
bende şans olsa sevdiğim kız bana bir kere olsun bakardı benim canımı bu kadar yakmazdı
bende şan olsa bu saçma soruyu yanıtlamazdım hayırlı geceler bol güneşler...
Ben de şans olsa altı parmaklı olmazdım :D :D
farklı bidi kötü olarak algılama
Yok ya farklı olmak iyiydi aslında ama o ameliyat acısını unutamıyorum :D Unutamıyordum daha doğrusu, taa ki böbrek taşı düşürene kadar ://
Bende şans polisliği seçmiş olmazdım...
Bulmuşta bunuyo :/
daha iyisi olucaktı :(
Bende şans olsa.. İnsanlar bana dürüst olurdu.
aynen bee
Bende sans olsaydi islerim yolunda giderdi..
Gider inşallah :)
Hayirlisi
Anamdan erkek doğardım ahgfshgafsha :D
Brnde aynısını diyorum :D
Ben de şans olsa Amerika'da doğardım.
Iyi ki şans yokmuş :D
Bende şans olsa iyi bir adama aşık olurdum.
Aynen :D
Arkadaş ben ne dedi isem ters çıktı ne diyeyim
İstediğin şeyi istememis gibi yap djdksk :D
Ayaklarımin üzerinde durayim millete el avuç acmayayim dedim inadına işlerim ters gitti
Bende şans olsa eniştem babam olurdu.
Bende sans olsa kesfedilirdim :P
Bende şans olsa filli kolyeler almazdim (: