Sürekli karamsarken bir anda olumlu düşünmeye geçmek gerçekten mümkün mü?

yaklaşık doğduğumdan beri en karamsar en her şeye olumsuz bakan kişi bendim sonra yani bugün bi baktım olacak gibi değil o yüzden bugünden itibaren olumlu düşünmeye kendimi zorlayacağım hani bir şekil artık oturup hayatı sorgulamaktan sıkıldım vazgeçip artık bir yerden başlamaya çalışacağım doğduğumdan beridir çok üşengeç ve tembelim bu ne iştir yahu (5 dk sonra karalara bağlamazsam ben de neyim)

Sürekli karamsarken bir anda olumlu düşünmeye geçmek gerçekten mümkün mü?
Cevapla