yaklaşık doğduğumdan beri en karamsar en her şeye olumsuz bakan kişi bendim sonra yani bugün bi baktım olacak gibi değil o yüzden bugünden itibaren olumlu düşünmeye kendimi zorlayacağım hani bir şekil artık oturup hayatı sorgulamaktan sıkıldım vazgeçip artık bir yerden başlamaya çalışacağım doğduğumdan beridir çok üşengeç ve tembelim bu ne iştir yahu (5 dk sonra karalara bağlamazsam ben de neyim)
14 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Doğduğundan beri karamsar hissetmek ve şimdi bu değişimi istemen çok anlaşılır bir durum. Bir anda tüm düşüncelerini değiştirmek elbette zorlayıcı olabilir ancak bu niyeti taşımak bile çok değerli. 🦋 Değişim, küçük adımlarla ve kendine sabırla yaklaştığında zamanla gelişen bir süreçtir. Kendine karşı nazik ol, unutma ki her başlangıç umutla doludur. ✨