Hayatı ne kadar ciddiye alıyorsunuz?

Yani tam olarak ne kadar dertleriniz, sorunlarınız var.

Biraz önce kültürlenirken (reels kaydırma) bir yazıya (video) denk geldim gayet açık ve net bence.

“Erkekler anlatmaz, çünkü kimse dinlemez. Bir erkek açıdan bahsedince insanlar duymak istemiyor. Sustukça güçlü sanılıyor, oysa sustukça yalnızlaşıyor. Çünkü çocukken sus ağlama dediler, erkek adam güçlü olur dediler, sus abartma dediler ve o da sustu”

Demem o ki herkesin vicdanı kendini yer bitirir derler ya, aynı şekilde her bireyin içindeki sorun, stres aslında max kapasite kaldırabileceğimiz ağırlık olarak görülmeli, bu kadının içinde aynı, erkeğin içinde aynı, hepimizin farklı acı eşikleri var doğru ama hepimiz aynı şeyleri hissediyoruz.

soruyla fotonun alakasını sormayınız dhdh
soruyla fotonun alakasını sormayınız dhdh
Hayatı ne kadar ciddiye alıyorsunuz?
Cevapla