Siz peki 🌳ağacı kendinize göre ne hissediyorsunuz yaşlı mı şanslı mı ben Adnana katılıyorum🙇‍♀️?

🌳
🌳

ADNAN : Kendimi şu ağaç kadar şanslı hissediyorum.

Canlıyım bir kere.

Her geçen gün yeni bir nedenle yeşeriyorum.

Bir küçük tebessüm ile filizleniyorum.

Zehirli sarmaşıklarımdan arındım.

Bu akşam dolunay var 🌒

https://youtube.com/shorts/sGFK_xEcGqg?si=UAiZEP3UE9NFQThq

Siz peki 🌳ağacı kendinize göre ne hissediyorsunuz yaşlı mı şanslı mı ben Adnana katılıyorum🙇‍♀️?
Cevapla