Överken mi iyisiniz yoksa gömerken mi?

Selaaaamlaaaarrr 💖

İnsanı belki de en mutlu eden şeylerden birisi iltifat edilmesi. Bir şey almadan, bir şey satmadan tek bir söze bakan bir değer. Peki bu böyleyken neden birbirimizi övmekten veyahut iltifat etmekten çekiniyoruz?

Ha bir de tabii ki bunun tersi var ve insanların birçoğu bunu yaparken çekinmiyor - Gömerken 🪦😀

Kalbinize değil ama jfjdj sözlü bi gömmeden bahsediyoruz burada eheh

kişilik&karakter
kişilik&karakter
Överken mi iyisiniz yoksa gömerken mi?
Cevapla