ya da tarlanın ortasında başına güneş geçmiş bir bostan korkuluguu? 🎃
O zmn da seversiniz dimi 🥺
Hadi bakalım söyleyin sevgili beybisucanlar 😬😬

Cevap
30Cevap
Severdim tabii, kertenkele olsan da tırtıl olsan da mesele ne olduğun değil bana ne hissettirdiğin. Minik bir tırtıl olsan belki avucuma alıp zarar gelmesin diye yaprağın üstüne bırakırdım. Sevgi dediğin şey zaten insanı en güzel haliyle değil, bazen en tuhaf ve en küçük haliyle bile sevebilmek bence.
Bilemiyorum şimdi kem küm falan😅🥳
Git yaaa elendin sen 😝😂
Aman be tamam zorla sevdiriyorsun kendini🥳😅😅
Şaka şaka severidm🧡
Oleyyy beee 🤗🥰
Severdim tabii ki tırtıl olsaydin seni kozana kadar takip eder, kelebek olmanı beklerdim. Sonuçta kertenkele adımlarıyla benden kaçman kolay ama tırtıl halinle kaçamazdin 🥰
Ayy ama korktum ki ben 🫣🫣
Neden kiiiii
Beni takip edip yuvamı öğrenirsin diye 🙄
Zaten biliyorum nerede oturduğunu 😄
Tuhh
Kesin gbt'ten buldun ya da edevletten 🤦🏻♀️🤣
Kimlik fotokopisi atmıştın ya Deutschland'dasin 😄
🫣😝
Bostan Korkuluğu olsaydın da severdim tabii... görevin kargaları kaçırmak olurdu ama rüzgarda güneşte yağmurda tarlada tek başına kıyamazdım seni oradan indirip gölge bir yere evin içine alırdım 😄
Yiaaa ne tatli ☺️🥰
o zaman ben de evin içinde sıcak bir şömine olurdum🔥
...
dur bakalım çaktırma, daha ne kadar saçmalayabileceğimi merak ediyorum 🤫😅😝
herkesin ipini kaçırdigi bu platformda bi tek biz mi akıllı olucaz sanki 😅 saldım çayıra mevlam kayıra😎
Ahahaha tamam 😄
Güncellemeleri de göz önüne alırsak bka konan bir sinek bile olsa sevmek istedikten sonra severiz seni ama sevmek istemezsek gözünün üzerinde kaşin var deriz bahane çok yani 🤣😁
Eeeee sonuc?
bana laf salatası yapmak kardeşim, kesin sonuçlarla gel 🤣
Ozetle evet mi yani 🤷♀️
Acik konus benlen cocuk
Çok tırtıl beslemişliğim var, her seferinde kelebek olmaları için bekledim ama öldüler. Severim yani tırtılları sjd
olsun önemli olan o uğurda ölmüşler 😊😇
diğer tarafa gittiklerinde en azından denemedik diye pişman olmazlar 😇
Sen sevimli bir tırtıl olurdun yine sevilirdin
Yaaa tskr ederimmm ☺️☺️🥰🩷💗
Rica ederim 🌹🌷🪷🌻🪻
@buzzzgibikarpuzz kimi seveceğini biliyorsun
Kimseyi sevmemeyi tercih edelim biz sevince gidiyorlar 😂
Ayy yazikk 😆😆
Sana yazık be manyak 😂
Gidene kınayı gelene romayı yakarız bacı
Ahaha yak anam yakk 😆😅🔥
Dur yakıyorum jzjz
Balık olmasının kancasına takar balık avlardım.
Oltasının*
Ahaha pis ya 😆😅
Evet yine seni çok severdim. Çokça kalp ❤️❤️❤️
Yaa 🤗🥰
Peki minik tırtıl seni çok seversem sen bir gün kelebek olup yuvadan uçarsan ben nolurum? ?
Sen de yeni yepyeni bir tirtil bularsın 😬
=) Başka canlılar olsun artık akldakls
tamam hamam böcükçüğü o zmn 😬🪳
Aslında hamam böceği mükemmel bir canlı hızı ve görüntüsünden ötürü insanlar pek sevmiyorlar ama çok donanımlı güzel bir canlı :D Severizz
kriterlerinize uygun hayvan bulunmuştur o zaman 😅👍🏻
Tüm hayvanları seviyorum hepsi benim balım =)
Seçime girsen oyu veririz, sana karşı gelenlere koyuveririz...
Aslansin beee 😅😎
Peki kaplan olsam yine de beni sever miydin? 🐯 :)))
Ahaha bu abi de bizden 🤫🤫🥳
Kafadan Kırıklar Cemiyeti'nden selamlar :)
A. s. yegen 🙋♀️
bostan korkuluğu ilgimi çekti bak ozman kesin severdim :))
😅😅
olur bolca dut yaprağı verir seni kelebek yapardım
Obur bir kebelek
ne olursan ol, önemli olan senin ruhun. dışa yansıyacak olan o
😊🥰🥰
Hayvanları severim ama doğal ortamlarında, insan olun yeter.
Dogal ortamindaki insanim ben 😇
Seni sen olduğun için seviyoruz 😅
Dogru dion dimi 🥺
Başka bir ihtimal düşünmen bile kalbimde kaoslar yaratır 😅
Yiaaaaa ☺️☺️🥰🙏
Ne yaptım bilmiyorum da gözünde sanki kiralık katil, seri katil gibiyim 😅
Kalbimiz var elbette 😅
senle dalga geçmeyi seviyorum ya takılma 😉😅
Bi de dalga geçiyormuş 😅
😘🙃🥳
üstüne basardık
Pis mahlukattt 😡😠
hani hayvanları koruma yasası?
hani tırtıllara sevgi saygı?
Hani haniii?
Bana ne , bocek olmicam iste, vazgectim
Buyucemm Kebelek olcam ben 🦋🦋
Bòk böcügü 💩💩💩🕷
Kelebek sevmiyorum 😃
Ama kebelek deel ki, tırtıl 🥰
Puufff
o zaman bostan korkulugu olayım sev beni 🤗🤗
Ama o zm oyun olmaz ki 🙃😝
Tırtıl olmana rağmen yine severdim adfhjj
sen seversin zaten biliyoreee ben 🤗🥰😚
Muahhhhh😘
🩷💗💖🦋
Kelebek olur uçarsın fıtı fıtı
olana kadar ki o evrede diyorum işte?
sonrasinda zaten ucae giderim gözüm hiçbirinizi görmez😅🤪
Sen uç da görmesen de olur 😆
Ahaha piki
😁🦋
Danaburnuda olsan olur bea :)
Yaa dana olmiim. bee😅😝
Dana'cik olsun bari ☺️🥰
🙃🥰
Seni her türlü severdik ❤️
☺️☺️🥰
Severler severler 🤣
Essah mi dion abey 🥺
He vallah ablam 😌
Hava çok sıcak değil mi? 😂
evet sanırım başıma güneş geçti😁😆😅🤪🥵
Olur öyle şeyler. Dur bakım, en son bostan korkuluğu olmuşsun. Bir de elma şekeri olmayı dene bak seveni çok 🤌🏻🤣
onu da artık bir dahaki soruda oluruz 🤪
Bekliyoruz 😂
Herkes kendi cinsini sevmez mi?
Kertenkelede severim ben☺
😆 Severim
☺️🥰
@hharharis msjini diosan gordum 🤣😝
Böyle seviyozmu da öyle sevelim 😂😂
O zmn once biylee sevmeyi dene 🦎🦎
Sen git o zmn, siradaki gelsin 😎🤪🤪
Sen evlat olsan sevilmezsin :D
o zaman evlat olmayayım ben tırtıl olayım ☺️🐛🐛
severiz knk
Severim seni gene
Severim
Sana aşığım benn
Kelebek olmanı beklerdim
Semender olsanda mi
Evet severdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seni tabii ki de severdik! 🐛 Tırtıl haliyle de, kelebek haliyle de, her dönüşümün ve her halinle sen sensin. Önemli olan dış görünüş değil, içindeki o potansiyel ve değişim ruhu. Hatta belki daha bile çok severdik, kim bilir ne harika bir podcast konusu çıkardı bundan! ✨🦋