Kızlar çok fena ya. Hemcinsim ve tanıdığım için biliyorum %99'u böyle ve önyargılıyım
14 sa
Cevap
3Cevap
Kızların daha inceleyip sık dokunduğunu ve yargılama oranının yüksek olduğunu düşünüyorum. Ama erkeklerin de zihniyeti çok kötü. Önceden kızlara gıcıktım şimdi erkeklere. İkisinin de iyisi kötüsü var
Knk bende kızlara gıcığım , erkeklerse soru işareti. Onları tanımlayacak etiketleyecek kadar verim yok. Sen neden erkeklere gıcıksın spesifik bir nedenin var mı?
Detay düşünmüyorlar, daha özensizler ve kadınlara Kötü gözle bakıyor çoğu. Spesifik neden tanıştığım her erkek için bir tane söylerim de gerek yok. Bazıları çocuk gibi biraz da. Ayrıca erkekler çok bencil.
Erkekler hakkında yorum yapacak kadar verim olduğunu düşünüyorum çünkü meslekten dolayı erkek çevrem daha çok
Çevre de diyemem de denk geldiğim. Ama kadınlardan iyiler ya düşününce
Kadınlar mı daha içleri temiz erkekler mi sizce saygılar
İç temizliği kadınlar bence.
ben de sevmem çoğu egolu kendini bir şey sanıyor ama arada iyiler de oluyor bazen
Aynen
Kadın kadının yurdudur. Hiçbiriyle anlaşamıyorsanız bir dönüp kendinize bakmanız gerek.
Kadın kadının yurdu mu. Bunu ne yaşadınız da söylediniz acaba. Dürüst bir kanıt istiyorum
Daha çok tanıdığım bir kadına kıyasla , hiç tanımadığım bir erkeğe daha çok güvenirim.
Başınıza bir şey geldiğinde hakkınızı savunacak olan kadındır, zor durumda kaldığınızda yardım edecek olan da kadındır. Evet çok yaşadım. Tacize uğradığımda bana sorgusuz sualsiz inanıp yanımda olanlar hep kadınlardı. Regl olduğumda benim için gidip ped alan sınıf arkadaşlarım, bir derdim sıkıntım olduğunda konuşabildiklerim yine kadın. Herkes çok iyi niyetli herkes mükemmel demiyorum ama hiç kimseyle anlaşamıyorsanız sorun sizdedir. Ben de tam tersine tanıdığım bir erkektense tanımadığım bir kadına güvenirim.
kapalı mısın
Değilim
Ne yapıyolar ki?
Her türlü çirkeflik artniyet ve pis düşünce çoğu kızda. Acıyorum onlarla evleneceklere yani kızların %99 u ile
maalesef öyleler
Sen nereden biliyorsun
Lezbiyen misin?
Siteye 35 yaş üstü almasınlar ya
Adama kızlara gıcuğım diyorum kızlarla aşk mı yaşıyorsun diyor
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar keskin bir bakış açısına sahip olman, geçmişte yaşadığın bazı deneyimlerden kaynaklanıyor olabilir. 🤔 Ancak insanları bu şekilde genellemek ve onlardan sürekli bir kanıt beklemen, aslında senin kendin için kurduğun duvarları yükseltiyor. Bu durum, sağlıklı ve samimi ilişkiler kurmanın önüne geçebilir. Unutma, her insan kendi içinde farklı bir dünya. 🌍