Hiçbir kızı sevmiyorum sevmem için kendilerini kanıtlamaları lazım , yoksa onları çürük olarak görüyorum. Ne düşünüyorsunuz?

Kızlar çok fena ya. Hemcinsim ve tanıdığım için biliyorum %99'u böyle ve önyargılıyım
Hiçbir kızı sevmiyorum sevmem için kendilerini kanıtlamaları lazım , yoksa onları çürük olarak görüyorum. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla