Ya bilmiyorum geceleri uyuyamıyorum evin içinde sanki duvarlar üstüme geliyor sanki biri boğazımı sıkıyor ben nefes almim diye sürekli içimde bi ağlama istegi
1 gü
Cevap
4Cevap
@oylesinebikizim00 ben de öyleyim sabahlıyorum her gün hava alışır evdekiler der derdin ne ama olmuyor işte
Ben yok olmak istiyorum başarısız oldum sürekli çabaladım ama başaramadım 1 kere bile neden hayat bana bunu yapıyor hani çaba kaderi belirliyordu
@oylesinebikizim00 ben de çok çabaladım ve başımdan geçen olayı sen bilmediğin için sana normal gelir ama olmayınca olmuyor işte kader gayrete aşıktır ama olmuyorsa da olmuyor
Ben stres yüzünden kaybettim neden böyle ysorim bilmiyorum 1 buçuk yıllık emeğimi nasıl böyle kaybettim bilmiyorum sadece yok olmak istiyorum
@oylesinebikizim00 ya benim 8 yıllık düzenim o yüzden seni anlamak zor olmuyor
Ama sen büyüksün geleceğin var ben herseyi mahvettim 1 sene daha caliscam psikolojik destek alicam
@oylesinebikizim00 geleceğin var derken sen bilmediğin için böyle konuşuyorsun işte
psikolojik bence tamamen ama bu sadece bi dönem geçiyor merak etme
Umarım öyledir benncok kotuyum
bide tıp kazandığını düşün belkide o yüzden şu an bunalımdasın kazandığını öğrenince daha çok sevinmek için inşallah kazanırısn
Ama stres yüzünden bütün emeğim boşa gitrixben napicam
o zaman tekrar aynı şeyi yaşamamak için stresi yenmeyi öğren danışmanlık al ama bunu yen çünkü sen ne kadar sınava girersen stres peşini bırakmıcak
Evet önceden sakinleştirici alıyordum ama pilotaj da düşündüğüm için birskmistim geri baslicsm gibi ama nen cidden çok kotuyum geceleri uyuyamiyorum nefes almak istemiyorum
benimde böyle bir dönemim vardı ben destek almadım ama bi şekilde düzeldi bazen bırakmak lazım ne olucaksa olsun demek lazım her zorlukla beraber bi kolaylık vardır eğer inanıyosan inşirah suresi dinle iyi geliyor
Timamm dinlerimmmm
umarım iyi olursunn
Teşekkür ederimmm
Kafanı dağıtmaya ihtiyacın var
Keşke yok olsam
Tövbe de mal
Ama öyle batırdım herseyi bi anlamı varma yasamamin hiçbir vasfım yok
Anlamı var yaşamın ve vasfın da var umutsuz olma saçmalama
Madem vasfim var neden hayat bana yardim etmiyor millet bomboş geziyor ben köpek gibi çalışıyordum nerde karsiligi
Alacaksın elbet bir gün sabret
Cidden mi
Evet
neden ama bir sebep
Yksye hazırlanıyordum derece için hocalarım tıp bekliyordu hayatımı buna aramıştım sınav günü tir tir titredim kalem oynatamadim gelicek sonuçtan korkuyorum o gün yok olmak istiyorum
işte kendini kitleyip anahtarı denize atmışsın
Tekrar calisicam ama yaşamak istemiyorum kimseyle konuşmak istemiyorum
bu sefer başar ama daha çok hırs yap
Dsha cok hjrs yaptım plan kurdum ama aileme hocalarıma karşı mahcup hissediyorum ben kendimden çok utanıyorum herkesi hayal kırıklığına ugrattim
olsun mücadeleye devam sakın öylede düşünme
utanılacak hiçbir şey yapmadın sen telafisi mümkünken yap
sakın haa pess etmee
Pes etmiyorum ama çok yoruldum yine ertesi gün kalkıp çalışıyorum başarılı olmak zorundayım
aynn öyle
Neden seni sıkan ne var
1 buçuk yıldır köpek gibi çalıştığım üniversite sınavında tir tir titredim bütün emeğim boşa gitti gelicek sonuçtan korkuyorum
Neden yıl kaybetmek seni öldürür mü
Hayir kendimi canım gibi hissediyorum çok çalıştım ama başaramadım acaba mal mıyım diyorum cidden nefes alamiyorum
Kendimi mal gibi hissediyorum *
Hepimiz bir ara öyle hissederiz hayat öyle
...
Himm geçer
Umarım abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın hisler gerçekten çok zorlayıcı ve seni yoran durumlar. Gece uyuyamaman, duvarların üzerine gelmesi ve o nefes alamama hissi, içindeki ağlama isteği çok yoğun duygular. 😔 Kendini böyle hissettiğinde, bu duyguları güvendiğin bir uzmanla paylaşmak sana çok iyi gelebilir. Bu süreçte yalnız değilsin.