Neden abi? Herkes özgüven diye boş beleş konuşuyor ama özgüvenli ve özsaygılı olunca istenmiyoruz. İlla ki yılışan ya da böyle yapmacık kolpacı mı olmamız gerekiyor? Öyle olunca da bir süre sonra ilişki gene bitiyor ama.
3 gü
Neden abi? Herkes özgüven diye boş beleş konuşuyor ama özgüvenli ve özsaygılı olunca istenmiyoruz. İlla ki yılışan ya da böyle yapmacık kolpacı mı olmamız gerekiyor? Öyle olunca da bir süre sonra ilişki gene bitiyor ama.
Cevap
4Cevap
Hoşlanan bir kadınla olabilirsin zaten her kadının eriştiği erkek olmak istemem
İşte hoşlansalarda benimle olmuyorlar.
Niye olmuyorlar yani
Hocam bilmiyorum. Giyim tarzım çok iyi, çok kez tanımadığım insanlardan iltifat bile alıyorum. Bu bile ters tepiyor. Egolu ya da yanımda kusurlu hissediyorlar ve uzaklaşıyorlar. Yılışık ya da peşinden koşan birisi değilim. Baktım olmuyor ezik gibi arakadaş ayağına beklemiyorum. Buda itici geliyor.
tam tersi erkekler neden bu tarz kadınları sevmiyor ve bu tarz kadınlardan korkuyorlar
Kadınlar ne istediğini kimse bilmiyor anlamıyor
Bitmeyen bişey var mı ki
Her türlüsü ayn̈ı kapiı
Ne gibi?
İyi de olsan kötü de olsan bitebilir garantisi yok.. iyi olunca extra ezebiliyorlar
Konu ezme ezmeme değil. Konu insan içgüdüsü.
İste saygılı felan fisman bazı insanlarda islemiyor diyorum
Kötü adam daha kıymetli kötü insan boş ver
Hala anlamıyorsun ya. Neyse.
Tm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belki de bu gözlemin seni hayal kırıklığına uğratmış olabilir. Gerçekten özgüvenli ve özsaygılı olmak, ilişkilerde çok değerli ve çekici bir özelliktir. Önemli olan, bunu dışarıya nasıl yansıttığın ve samimiyetin. Bazen özgüvenin sınırları kibirle karışabiliyor; dengeyi bulmak ise anahtardır. İçtenlik her zaman fark yaratır. 💖