AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
zor durumda kalmışsa bayan yardımcı olmaya çalışırım bakmak yakışmaz
Cok tebrik ederim :)
malesef ister istemez bakılır ama keşke sende okadar kısa giymeseydin yaa fazla sıkma canını emi?
O kadar kisa degildi aslinda ama sonucta kisaydi biraz :)
boş ver takılma okadar oluyo malesef öyle şeyler
Takmiyorum da. Terbiyesizlik bu
Evet bir kez denk gelmistim kizin etegi taa kafasina kadar cikti manzara cok guzeldi. Ama kiz ici zpr bir durum tabi
Baktim deme sakin :)
Baltim tabi reflex olarak xd
Hep seytan suclu zaten :)
Cok iyi fikirleri var ya :)
Firikik dedigin kasitli olarak olan bisey sekerim :)
Sekerim bir daha okurmusun :) yoksa operim dudaklarindan :D
Tamam ozurdilerim :)
Olur oyle seyler bilinc altini ogrenmis olduk ne var ne yok :)
Dedddddddd:D
Yanımda biri olursa gazozuna iddaya giriyorum. Açilacak açılmayacak diye.
Üfff ne igrençsiniz ya
Her erkek bakar senin eteğin açıldığında fazla kişi gördümü ki?
Buna ben bile bakarim :)
A aaaa sen niye bakiyon kiz :)
Ne bilim dikkat ceker heralde bende bakarim :)
Sende kiz kiza alameti goruyorum tatlim :)
:))))))
Ilgili misin :))))
ben bile bakıyorsam :(( ne kötüyüm yaa
Evet oylesin canim cok kotu :)) ama bakarsan kompleks yaparsin emin ol hahahahayt :)
Göz çarpması olur. Bakarlar yani.
İyi de kızım sana mı sorduk
Bende bakarım haha :)
Bakmasan yaşardım zaten :)
Ölme yaşa zaten :D
Şaşardım diyecektim :D
bakarım. içine düşmem ama sakin sakin bakarım
Caktirmadan bakarsin yani:)
evvet
Bakmıyorum diyen paralelcidir:))
Sende yuvarlakçısın o zaman :D
Yine bir cahil daha:))
İkiLE
Tez s. tir git karşımdan :)
Kısa eteğin giyilme amacı da bu değil mi zaten?
Hayir degil. Siz bunu anlayamazsiniz ama
Amaç kendini seksi hissetmek değil mi?
Hayır koşup yardın edesim gelir hatta.
Tebrik ederim
bakarım, rüzgar yoksa üflerim.)
Ben sana bir üflüycem şimdi ama
.))) canın sağolsun...
Püfffffffff geber hadi :D
hiç denk gelmedi
Ama bakardım abi ben asdf
ben bile bakiyom
ama bu soruyu soran araniyor birazcik jdjdjxjxjx
ineedyourhelp git erkek rumuzunla gel tatlım :)
@ineedyourhelp aranıyorum evet. Sen en son ne zaman arandın hahahhahayt :D
Normal hava da da bakmam
Ya ya ne demezsin. fırsatçılar
Ön yargılı konuşma beni tanımıyorsun ben seni tanımıyorum Sen kimsin ki bakacağım gözümün bir değeri var hey allahımin ezigi
Bakmam ama arada gözüm kayiyo :))
Ya bir gozunuze sahip cikamiyorsunuz ya
Biz sana eteğine niye sahip çıkamıyorsun diyor muyuz?
Ruzgarda aciliyodu aptal cocuk :)
Napalım yani tabiat anaya mesaj mı atalım rüzgarı durdursun diye :))
O zaman etegine sahip cik deme ya :)
Git başka bişey giy sende. Şart mı yani kısacık etek giymek :))
Emin ol salvar giysem yine bakarsin sen :)
Çok iddialisin. :))
Napim ne giysem yakışıyor :D
Ne frikik vermişsindir ama
Heee firikik verdim. Ofsayta dusmeden sus bari :)
abaza mod on sa bakarlar :D biz o kadar düşmedik
Göz bir çarpar, ama kitlenmem (:
Üzerimde ceket var ise götürür o kişiye veririm.
Teşekkür ederim tatlı çocuk :)
Hemen telefonu çıkarır anı ölümsüzleştirirdim
sizin gibiler yüzünden erkeklerin lakabı abazan diye kaldı :D
Napsaydım gözümü kapatıpmı geçseydim ordan açılıyoki bak diye :D
He tabi tabi
O eteği giyen, açılma ihtimalini göze almıştır.
SEn pantolon giyince yırtılma ihtimalini göze alıyon mu?
Tabii ki, boxerla da gezerim sıkıntı yok :)
he hee
Aslaa böyle bir terbiyesizlik yapmam
Umarım yani
Gozun kemigi yoktur. Gulu seven dikenine katlanir.
Cok sacma
Atalarimiz salakmis o zmn
Okuz gibi olmasada goz ucuyla bakarim
Azicik bakarim diyosun yani:)
bakarımda ccaktırmadan kızla gözgöze gelirsem ceviririm hemen
Hem utangac hem sapik :)
belkide kız utanmasın diye ceviririm olamazmı hem sapıklıkla ne alaka ben zorlamı acıyom insan hiç görmediği şeyi merak eder. D
Hic gormedim deme bari ya. Hangi cagda yasiyoruz
nerde görcektim ya?
Internet cagindayiz
internettekiler yalan dolan sadece görselllik millet güzel görsün
Neyse tamam sen hic bisey gormedin (Inanmiyorun :))
nette gördük herhalde :D alla alla
Yok tamam gormedin uzaylisin sen :)
ya sen beni ne biliyon heee ben temiz bir erkeğim:D
Temiz erkek mi. Sen kesin omo kokuyosundur simdi hahahahyt :)
evet mis gibiyim gel kokla. D
Omoyla yikanan cicis seni :)
pis olsaydım da değer görseydim daha iyiydi
Bakmiyorum diye temizsin diyemem. Orasini Allah bilir..
evet Allah bilir bundan sonra pislik yapoalım en iyisi
Yapma uslu uslu ol :D
Olmicam iste
istemeden de olsa bakabiliyor insan. :/
O nasil oluyor :)
gözler söz dinlemiyor her zaman :/
Gozluk takin bari ya o kadar insanin icinde oldum resmen :)
Önümdeyse o esnada mecbur bakıyorum
Mecbur mu oha ya bunuda duydum sonunda :)
İstemeden görüyorum ne yapayim
Gozunu cevir bakma. :)
Normalde bakmam zaten bir an olursa olur kaza işte
Zaten ne olursa hep kaza diyonuz
Bütün erkekler aynı zaten öyle mi
Genel olarak öyle:)
Baban abin ve diğer erkek akrabaların da bu gruba dahil mi sonuçta erkek
Evet dahiL..
Her erkek aynı yani bakar
Benim gibi erkekler bakar diyecektin dilin sürştü sanırım
Ben sapık değilim ama değilim ama dediğim gibi bakarım normalde kafamı başka yöne çeviririm
Ne desem ki şimdi sana
Gönlünden geçeni diyebilirsin
Gözlük yakışmış. dedim işte :D
Karda yürür izimi belli etmem misali
Tabi tabi :)
Tabiki süperim demi
Hic de super diilsin :)
Neden -_-
Cunku zor durumdaki birinden yararlaniyon
Çıkarırı çeketimi atarım
Ha soyle yardimsever olun biraz ya :)
Ben her zamann yardım severim mini etek giymeyin ama
Mini de sayılmaz aslında :D
mini mini :D
Poposu güzelse neden olmasın :D
Doğal olarak bakar bir anlıkta olsa.
Bakmayız desekte göz kayar mutlaka
Oyarız o gözü bizde :D
Eşimmisin sevgilimmisin ne oyuyorsun? Gerçi kız arkadaşım bile yok şu an
Deliha gibiyimdir ben oyarız :D
bacaklarindan cok gogus dilkatimimi ceker benimmmm
Sende ayrı bir vakasın :D
meme vakasi
Ewet bakarim cok tahrik edici oluyo
Terbiyesiz :)
Ne yapayım bakmayayım mı
Ayni durumda bir yakininda olabilir. Ama arkasindan kim oldugunu goremezsin tabi :)
Ben gurbette çalışıyorum burada yakımım yokk
Bence oyle hayal et ve empati kur biraz. Cunku zor durumda kalan birinden faydalanmaya calismak hic hos degil
Zor duruma düşen kim... külodu ya da navağı görünrn biri mi... bakarım ben... güzelin bacağına bakmak sevaptırr
Demekki seni kardesi gibi goruyo :)))
Senin neren göründü
Bosver :)
Tahmin edeyim popon
Ben bakmamda gizler rahat durmuyor radar gibi :))
Gizler mi :)
Göz göz :))
çaktırmadan malı keserim :)
Mal sensin :)
Rüzgar durmasın diye dua bile ederim cjndnd
Pislik
Ahahahha dalga geçiyorum
:)) altta ne vardı :)
Tamam sus :)
:)) valla merak ettim
ne vardıı
Ne olmasi gerekiyorsa o vardi!!
millet gördümü ne renk ti acaba :)
Tamam sus artik
tamam susutum
Bakarız, bakmam diyen yalan söyler bence
Ama cok rahatsiz edici
Neden rahatsız oluyorsun ki bikini giymiyormusun normalde? etek açıldığı zamanda o kadarı görünüyor yani
Bakislar rahatsiz ediyor, bide hayvanca laf atmalar. Insan degil bunlar ya
O duruma bısey dıyemem ama bence umursama yanısonucta verdıgım ornek gıbı bıkını gıydıgını dusun
Sacmalama ne bikinisi sahilde olsan neyse de
Öf be hem de ne bakarım
Rüzgardan açılmasa da bakarım.
Her zaman bakarsın zen zaten. Seni inşallah 5 dişi dağa kaldırır da sahip olurlar. 4 değil 5: DELİHA :D
5kadin bana bile fazla
Sen espiriyi anlamadın ya neyse :D
İzledim delihayi espriyi de biliyorum :) komik gelmedi sadece
Aferim sana :D
Bakar Mısınız Ne Demek?
Affeder Miyiz :d
Sende mi sapiksin :)
Sapıkın Önde Gideniyim, Bayrak Taşıyanıyım :D
Hem Sapıklıkla İlgili de Değil, Kalkan Eteğe Bakarlar :) Hele Leoparlı Çamaşır Giymişse
Oha ya bir de fantazi kuruyo:)
Empati Kur.
Bir Erkeğin Pantolu Düştü Boxeri Çıktı Meydana. Başını Çevirir Misin
Sanmıyorum :D
Pufffffff empatiye bak:)
Bakmaz misinnn kadiiiiiiin :))
Ne bakacam hangi çagdayız yaaa
ister istemez dikkat çekiyor
Tabi tabi :D
o gün eteğin ne kadar kısaydı
Çok mu merak ettin?
doğal olarak evet
insanın dikkatini çekiyo tabisi
Bakmasakta goz kayar istemeden
bakarlar
Sen cok rahatsin bakiyorum
bakarım bacakların güzelse :))
Pis sapık
yalanmı söyleyim :) bakmayan erkek yalan söyler :)
he bakarım var mı itirazın
Yok da hiç etik degil bu
elim kadar eteği giymeyin o zaman
Sende şort giyme o zaman:D
Ben şort giyince bacaklarıma mı bakıyon :D
SEnin soruna uygun cevap. Ne bakacam kıllı bacaklarına igrençleşme
Benim şort giymemle senin şort giymen bir mi saçmalama pff... ://
İyi o zaman şalvar giyelim. Gerçi o zamanda yagmurun yağması için dua eder sizin gibiler !
evet senin el kadar etek giymen çok etik
allahın malı
olur mu öyle şey ,
Oluyor malesef :(
ya sonuçta bilerek yapılan bir şey değil , rüzgar sebebiyle olan bir şey bakmak doğru olmaz
ama bayanların çok kısa giyinmesini de tasdik etmiyorum tabii bu kendi görüşüm
Anladım cicim
açana bakılır :D
Ama burada acan yok :)
Bakarsam serefsizim
Hımm saqol
Bu ne sacma soru
Yazma o zaman sende
Bakarım tabikide
Gözünü oyarım bende :D
Aaaa erkeğe şiddet :D
İyi yapmışsım ohh
Her erkek bakar
Kizlari soylemedim ama onlarda bakiyor. Bunun kiz erkegi kalmamis ben onu anladiim.
Onlarda dalga gececek yer ariyor
Ama cok rahatsiz edici. Sanki kendileri giymiyo
Anliyorum seni, ama bizim toplumumuzu biliyorsun sen de
Eskiden boyle degildik. Avrupa ozentisi ne hale getirdi ya. Etek giyemez hale geldik oysa bana cok yakisiyo :)
çok haklisin. Sen yine giy yalniz hava sartlarina bakarak
Bu havada diz uzeri giyiyorum ama yazin degisiyor tabi :)
Bakarlar tabi
Offf offf hepiniz mi jüpiterden geldiniz ne
Hayır yok
Umarım öyle
göz kayabilir :d
Kaymadın bence :D
: /:
Refleks olarak evet
Reflekse bak. Adı: sapıklık
abartma
hıhı öyle
bakarım tabi
Sağol canısı
Ben bakmam aga
Umarim :)