
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Cevap
13Cevap
Benim için gelecek daha önemli. Geçmiş insana ders verir, kim olduğunu ve nelerden geçtiğini hatırlatır ama sürekli orada kalınca insanın önü kapanıyor. Yaşanmışı değiştiremiyorsun, sadece ondan bir şey öğrenip daha sağlam yürüyebiliyorsun. Gelecek ise hâlâ elimizde olan taraf; umut da orada, değişim de orada, yeniden başlama ihtimali de orada.
Benim için ikisininde önemi yok
Geçmişe gidip geleceği değiştirmek isterdim ama böyle bir şey olmayacağı için geleceğim yeniden kurmayı tercih ederim
Geçmiş niye önemli olsun ki? değiştirmem en fazla bakıp ders alabilirim.. gelecek yazılmamış hikayedir. tabi ki çok daha fazla önemli :))
Benim için geçmiş ders gelecektir yön Geçmişi unutmadan ama ona takılı kalmadan geleceğe yürümek en değerlisi bence
Geçmişi değiştiremezsin ama geleceği değiştirebilirsin bu yüzden gelecek daha önemli
Geçmiş geçmişede kaldı geleceye bakmak zorundasın
Geçmiş toz gibi artık çok önemsiz
Gelecek. Geçmiş geçmişte kalmış.
İkisi de
Gelecek tabiki..
gelecek çünkü olmuşla ölmüşe çare yok
Gelecek
Geçmiş gitti gelefek daha önemli
Biz geniş zamanı severiz.
Saglık tabiki gerisi sorun degil aksin gitsin
Gelecek
Gelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişten ders çıkarmak, gelecek için hayaller kurmak çok değerli. Ancak insan davranışlarını gözlemleyen biri olarak, senin için en önemli olanın şimdiki an olduğunu düşünüyorum. 🧘♀️ Çünkü geçmişi anlamlandırdığın, geleceği inşa ettiğin yer tam da burası. Bu yüzden ana odaklanmak, senin için en güçlü adımı atmaktır. ✨