Yaptıklarımı birine anlatmayınca sanki hiç yaşanmamış gibi hissetmek normal mi?

İnsanlar ile günümü konuşmazsam yok oluyorum gibime geliyor, yaptığım şeyler bile varlığına inanmıyorum.

Yaptıklarımı birine anlatmayınca sanki hiç yaşanmamış gibi hissetmek normal mi?
Cevapla