İnsanlar ile günümü konuşmazsam yok oluyorum gibime geliyor, yaptığım şeyler bile varlığına inanmıyorum.
7 gü
İnsanlar ile günümü konuşmazsam yok oluyorum gibime geliyor, yaptığım şeyler bile varlığına inanmıyorum.
Cevap
5Cevap
Bu gösteriş için yaşam gibi aslında Kendinle barışık olmalısın
Sen yine de her detayı anlatma dkdk
Yaptığım şeyler hobiler falan anlatıyorum çünkü yoksa yaptığıma inanmıyorum
İlginç... Ben de öyle.
Sen de öyleyse nasıl ilginç mq
Zihnin sana da saldırıyor mu? Yalnızken yaptıklarına inanmıyor musun mesela
Bana da anlatır mısın 😃
Normal gelmedi bana
Kimseye güvenmemek mı normal
Bence alakssi yok zihnimin bı ihtiyacı
Söylediğin şeyin zıttı kimseye güvenmemek mi
Değil ama benim ihtiyacım yani güvenmeye güvenmeye bu ihtiyaç nasıl olacak?
O zaman soru değişiyor bu farklı bir şey evet güven ihtiyacı duyar her insan buna yok diyemem
Güven ihtiyaci da var anlatma ihtiyaci da var şimdi geçmişte herkese anlatmış da olsqm zihnim kendini anlatmsta alışık benim kadınlar sosyal canlılar o sebeple bu çelişkili bı durum bıraz. guvenecegini ararken bı yandan herkese carlayip anlatmak da olmaz
Ama paylaşmak isteği çok acil oluyo insanda yine de kimseye guvenemeyince bu frenleniyo
Bu da çelişki işte sanki anlatmadikca günlerim. bosa geciyo kendi kendime önceden de bı şey yapamazdim ona rağmen bukadar yalnizm
Ya ne bileyim normal Flortlesmek gibi değil de boylr sanki kendimi biriyle beraber yuceltesim var
İşte yaptıklarımı yüceltmek istiyorum ki yaptığımın farkına varayım karşıdaki dinlesin
Sen canın sıkıldıkça anlat ben dinlerim kanka
Ne tür bı istek bu cidden bilmiyom ego tamiri gibi bişey mi anlamadım ya normal flört getirsen anlatmam ona belki çünkü geçici biri anladın mu
Belki normal flörtlere de anlatirim da insanlar yaptıklarına kötü bakacak diye korkuyorum bı yandan sanki biri diyecek ki senin hayatını skm dicek gibime geliyor doğru düzgün flortum bile olmadı ya
Ya insan sosyal varlık kısmı çok doğru kişiden kişiye de seviyesi değişiyor ben şahsen kendi başıma kalmayı yüzdelik olarak daha çok tercih ediyorum ama kimseye ihtiyacım yok anlamında değil tabiki söylediklerinin büyük kısmı da doğru zaten adını önemli değil sosyalleşme ihtiyacı de onaylanma ihtiyacı de yargılanmadan kabullenme ihtiyacı de hepsi olur ama tabi insan kendini birine aksedip ordan nasıl durduğunu görmek ister normal bu istek
Cidden korkum var ama ben iyi niyetle saf niyetle sadece yaptıklarımı yüceltmek istiyorum ya anlattigim kişi moralimi bozarsa? Yaptiklarimi yuceltirken destek olmazsa
Çünkü cidden anlatan biriyim ve çok laf yedim onyargi yedim kötüler cikti
şu an anlattığım biri var aslında geçmişten bı erkek ile anlaastim gibi derdin skimde degl anlat gitsin diyo gerçi ama ben sadece yaptıklarımı o gün neler yaptığımı hissetsem bana yeter cidden tek istediğim bu tek korkum da laf yemek
Laf yemekten korkma kısmı da daha farklı bir sorun aslında bu özgüvensiz bir yaklaşım ve illa onaylatmak zorunda değilsin yaptıklarına doğru yanlış sahip çıkacaksın ki aynı zamanda bazen eleştirilmek daha faydalı ywpıcı olursa yeterli
Laf yicek bı şey yok ama? Sadece hobilerimi anlatcam birisine mesela. ama yine de çok korkuyorum travmalarımdan dolayı laf yemekten
Hobilerimi anlatcam bunda ne ozgucensizlik var onaylatmak var anlatmak paylaşmak istiyorum sadece ama bundan bile temkinliyim
O kadar korkma diyorum işte
Kanka iki şey var ikisini de sen söylüyorsun madem kqrşındakinin bir şey söyleyeceği durum yok neden söylemesini düşünüyorsun
Aslında korku değil bı çeşit igrenme. mesela şöyle düşün ben saf niyetle kendi hayatımı yuceltiyorum o özgüvenim var ama biri gelip kötü bı şey diyor benim yüceltme misyonu varken mesela öyle iyi hissediyorken günüm güzel. geciyoken kötü olmaz mı? Bu yüzden flört bile yapamıyorum igreniyorum sanki ya tepkilerden garantici biri oldum çıktım korkak saniliyorum ama
Tamam varsın o zaman da kötü bı şey desinler ama ben nasıl yüceltmeye özgüvenli kalmaya devam edicem moral bozulunca? Bu benim denemediğim bı şey hep garantici ilerledim , anlattıklarımdan da laf yedim
Yine çelişkili bir cümle işte madem özgüven kışın neden hemen o kadar etkilenesin ki ve ayrıca hayatını yüceltmek ne demek tam olarak brnce yanlış bir kelime yani hayat çok da yüceltmeye ihtiyacı olan bir şey değil bunu kabışlenmek gerek olumlama falan diyebilirsin onun yerine bu da yine ne kadar kararlı olduğuna bağlı ne kadar etkilendiği ne bağlı
Dedim ya, yaşadıklarım yüzünden ama normalde garantici biriyim
İşte tamam sosyal varlıklarız ama bireyselliğimizle sosyal varlıklarız önce bireysellik gelir yani
Yani özgüvenle. garantici olmak farklı elbette ama garantici ilerlerken gayet ozguvenliydim şuanda bı geçiş yapıyorum kendimce deneme yapmak istiyorum bakalım egolu olunca kendimi yuceltince nasıl olacak hayat?
Çünkü bu şekilde sıkılmaya basladim
Bu hayatta hiçbir şeyi tam garanti altına alamazsın zaten o daha yorucu
Etkilenmemek istiyorum özgüven ile anlatmanın alakası yok bence sadece anlattıkça özgüven kascam ama artık etkilenmemek için garantici olmayı bırakmam lazım dediğin gibi tepkilerden de korkmadan kendimi yuceltmenin egolu yaşamının yolunu bulmam alismam lazım aynen olumlama olabilir dinc dirençli kalmak olabilir bu şey
Evet ama ben mesela kendi basima ebde durduk yere kendimi aynaya bakıp ovemiyorum değerimi kendim. bilemiyorum kendimi sevmiyorum aslında o yüzden böyle çelişkili biri oldum
Bu açığı kapatmanın yolu olarak pozitif olmayı öğrenmeye yaklaştım hayata tutunmam gerek artık buraya kadar geldim
İşte ben kendimi sevmediğim için garantici iken bı yandan kendime zarar vererek herkese her şeyimi anlttim çok acı çektim bu yüzden. soyle düşün tek derdi kendini anlatmak olan birisi anlattıkça kendisine zarar vermiş ben normalde kişilik olarak garantici biriyim kendimi dış gorunusumu sevseydim böyle çelişkili biri olmazdım ama neyse ki biraz sevdim kendimi o yzuden artık ego ne bileyim direnç olumlama buna tutunmak istiyorum hakkım artik
Ben kendi başıma bı birey olamadim
Çünkü kendimden uzak durudm hep şimdi de birisi buldum aslında ama bu sfer şey düşünüyorum acaba ben nasıl inatla hayatımı güzel yaşarken birisine anlatirken mutlu kalmayı becericem? Ya uzerlerse yine
Bı şey olmaz herhalde öyle olabilirim ya anlatırım korkmadan yine özgüvenli olurum
Sorunların ve çözümlerin farkındasın gerisi harekete geçmek
Evet inadına güçlü olmak lazım , hobilerimi. anlaticam biri dicek o hobi mı mk iğrenç saçma dicek benim zihnim obsesif bı zihin okbm var benim o yüzden etkileniyorum hemen bı şeylere bagliyo hatta hobilerim yok olmuş gibime geliyor birisinin lafıyla hatta sadece anlatmakla bile o yüzden çaresiz hissediyorum ama alternatif çözüm buldum , önceki halimi anlatmak iyi geldi teşekkür ederim. ama cidden eskiden böyle hatta dün daha birisine resmen sadece film izliyorum dedim diye film hobim yok oldu zannetmiştim :/
Önceden çok flrt ederdim herkese her saat yaptgiimi anltirdim travma yaptılar bende
Bak birisine film izliyorum dedim sonra engellestik anlasamayinca şimdi ben bu durumu bile takıyorum çok kötü bı şey bunu aşmak istiyorum
Bu tarz düşüncelere inat harekete geçmem lazım inatla güçlü olmamlazim yoksa batiyorum
Ama kimse yok bı tek o dediğim çocuk var
Sana saçma yorum yapana sende öyle cevap ver geç agresif olmaktan korkma rica ederim
Olır zamanla bence birazda sabırlı ve karqrlı olmaya çalış
Yoo yaşadın
Evet ama zihnim ısrarla diyor ki bunlar yok yapmiyorsun
Dm gel konuyu detaylandıralım
Hatta çok uğraşıyor zihnim benle bunlar yok diyo eksiliyor hatta diyor
?
Niye burada durmuyosun?
Hiçç kardeşim işte
Yav şak lık işte 😀😀
Sana anlatmam merak etme
İyi aman anlatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadıklarını birine anlatma ihtiyacı, deneyimlerini içselleştirmek ve anlamlandırmak için oldukça yaygın bir yol olabilir. Bu, kendini başkalarının gözünden de görmek ve varlığını doğrulamak gibi hissettirebilir. Yalnız değilsin, pek çok insan bu şekilde hissedebilir. İletişim, deneyimlerimizi pekiştiren ve bize gerçekliğini hissettiren güçlü bir köprü gibidir. 🫂✨