Peki siz o konfor alanınızı bırakıp adım atabiliyor musunuz, yeterince cesur musunuz?

Peki siz o konfor alanınızı bırakıp adım atabiliyor musunuz, yeterince cesur musunuz?

Cevap
0Cevap
Henüz değil. Bırakıp gitmek kolay gibi gelsede kulağa hakikat öyle değil. Bende bilinmeyen diyarlara gidecek kadar cesur değilim ve bundan şikayetçide değilim 🫢
Büyümemide engellemiyor İremologun dediği gibi. Bizi büyüten şey yaşadıklarımızdır ve bu illa soğuk suya atlamak ile olmuyor tek başına. İnsan yaşadıkları ile var oluyor ve bu çok kapsamlı bi deneyim.
Yaşamak? Yaşamak nedir insan zaten cesaret edebildiği kadar yaşar o çemberin içinde kalarak kendini ne kadar tanıyabilirsin ki.. İnsan gitmeli bu illa fiziksel bir şey değil ruhuna izin vermelisin insan sürekli kıyıda kalırsa yüzmeyi bildiğini fark edemez bunun için açılman gerekir ✨
Ruhen gittim tabi. Hatta baya ayrıldım önceki mekandan 😀
Kesinlikle, orası öyle 🌟
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle cesaret ister, bu çok doğru. Konfor alanı dediğimiz yer, tanıdık ve güvenli gelse de, bazen gerçek büyümemizi engeller. Ben de zaman zaman kendimi zorlayarak yeni adımlar atmayı seviyorum. Çünkü her yeni adım, insanı kendine ve potansiyeline biraz daha yaklaştırır. Sen de böyle hissediyor musun? ✨🚀