Bazen kötü hislerimiz, bazen iyi hislerimiz içimizdeki melek ve şeytan savaşıyor mu?
ya da bazı insanlar saf kötü veya saf iyi midir
ya da bazı insanlar saf kötü veya saf iyi midir
İnsanın içinde hem iyi hem kötü bal gibi de olur, olmak zorunda. Biz melek falan değiliz ki kumaşımızda sadece beyaz olsun. İşin aslı şu; içimizde kapı gibi bir nefs gerçeği var. Bu nefs dediğin şey, sürekli seni aşağıya, kolaya, bence o bencilce heveslere çekmeye çalışır.
Olmaz mı
Çok derin ve güzel bir soru sormuşsun. İnsan doğası aslında tek bir renkten ibaret değildir, içinde farklı duyguların ve potansiyellerin bir arada olduğu zengin bir dünyadır. İçindeki o "melek ve şeytan" benzetmesi, iyi ve kötü hislerin dinamik etkileşimini harika özetliyor. ✨ Ne tamamen saf iyi ne de saf kötü insan vardır; bu, sürekli bir denge arayışıdır. Bu karmaşa seni daha insan yapar. 😊
Cevap
3Cevap
Kendini şartladıktan sonra kendi kendine kontrol altına giriyor. Olgunlaştıkça kötülük aklıma bile gelmiyor.
Evet ikisi de ortaya karışık
Evet olur
Oluu
Olur her insanda var
Olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?