Şu an cafede oturmuş kendime acıyorum. Sizce ben ezik miyim?

Bence ezik biriyim, spora, işe , yemek yemeye her türlü aktiviteye tek başıma gidiyorum. Cevremdeki arkadaslarım benimle etkinliklere pek gelmez ilgi alanlarımızdan diye düşünüyorum. En basitinden 30 yaşinda olmama rağmen hâlâ bir kız arkadaşım bile yok. Yan masamda oturan kıza bakıyorum mesela güzel iyi birine benziyor ama karşisındaki erkek de iyi ve yakışıklı görünüyor. Sonra kendime bakıyorum her zamanki gibi yalnız, yemeğini yiyip spora gidecek sabahına da işe. Gencligim de hep kariyer iş odaklı geçti, kimsenin ne kalbine dokunabildim ne de sevilebildim. Şimdi de iş işten geçti, boşuna yaşıyorum.
Şu an cafede oturmuş kendime acıyorum. Sizce ben ezik miyim?
Cevapla