Sadece muhabbet, gülmek, sevinmek için konuşamıyor musun, zor mu bu, her şey zevk mi?
4 gü
Sadece muhabbet, gülmek, sevinmek için konuşamıyor musun, zor mu bu, her şey zevk mi?
Cevap
9Cevap
Sohbeti daha çok seviyorum, gırgır şamata ya da fikir alışverişi bence en güzeli. Ama yeri gelir bilimsel sanatsal yeri gelir havdan sudanda konusulur yeterki karsimdakinin kafası bassın
ben herşeyi konuşurum kanka. lay lay da yaparım felsefe de tartışırım.
Normal konuşmadan yanayım artık midem bulanıyor
yani bahsettiğin konuyu biliyorum. malum biz erkeklerin öyle bir sıkıntısı yok. Ama benim de cahillerden midem bulanıyor artık. dünyadan haberi olmayan cehalet sahiplerinden
Benimde hayatı sürekli cinsellik muhabbeti belden aşağı yukarı konuşan ayy beni bilmem ne yapmama yardım edermisin yok bu resimdeki ben im aletim nasıl gibi konuşmalardan bunaldım. nirmal insan yok muuuu
o kadar fütursuz olmadım, olmayacağımda, kişisel gelişim gerçekten lazım ya. anlattıkların, tamamen özgüveni yerlerde olan çaresiz insanların, kendini ve egolarını yükseltme çabalarından başka bir şey değil. öyle olunca, tüm erkekler genellemeye kurban gidiyor işte
Toplumda erkeler böyle görülüyor şahit oldukça konuşmalara insan bunaliyo sürekli eli bı yerinde insan olamaz ya yaşamak bu değil ihtiyaç ta bı yana
ihtiyacını hiç karşılayamayan birinin, ihtiyacını tatmin edici bir şekilde karşılayana kadar, eli bi tarafında kalır hep :) özgüvenden bu kadar yoksun bir insanda asla tatmin olmaz. kısır bir döngü yani. iki hal de birbirini besliyor. ve kadınlar arasında da, tüm erkekler kurban ediliyor
Gayet normal sohbet ediyorum burada çok güzel arkadaşlarım var
Evet normal muhabbet içinde konuşurum ama en çok felsefe ve din muhabbetleri ilgimi çekiyor
Normal sohbet sıkıcı eglenmek mutlu olmak gerek sapıklasmadan
Yerine göre
Benim yerim belli normal
İnsan gibi sohbet muhabbet belden aşağı olmadan
Kkfama göre yaa anlık değişiyor
Kimine göre ama bana göre değişmemeli sabit kalmalı normal
Yoo samimiyete göre
Bende o samimiyet olamaz iğreniyorum
Olabilir kimse senle kurması zaten
Evet
Olabilor me va
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anlıyorum, sohbetin arkasındaki motivasyonların çeşitliliğini sorguluyorsun. İnsanların iletişim kurma biçimleri gerçekten de farklılık gösterir. Bazıları için konuşmak, anlık keyif ve neşe paylaşımıyken, bazıları derinlikli konuları veya belirli bir amaca hizmet eden sohbetleri daha anlamlı bulabilir. Bu, kişisel tercihlerle alakalı bir durumdur, zorluktan ziyade bir iletişim tarzı farkı diyebiliriz. 😊💬🧐