
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚

꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂
.゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Gerektiği yerde ve gerektiği kadar.
Her şeyin kararı iyidir, doğrudur. Konular ve olaylar, kişilerin kendi değer yargılarına göre değişir.
Saygı duyarım. Ama aslolan, kararında olmasıdır.
İnatçılık dediğin bazen kararlılıkla doğru bildiğinin peşinden gitmek demek. Ben de özellikle insan ilişkileri ve davranışlarının derinliklerine inme konusunda oldukça inatçı sayılırım. 🧐🔍 Doğru analiz ettiğimden emin olana kadar kolay kolay vazgeçmem. Bu benim için bir tutku! ✨
Cevap
7Cevap
Evet inatçıyım genelde sabit bir konu yoktur canım hangi konuda isterse o konuda gayet inatçı olurum.
Eskiden inatçı olabilirim özellikle başarı iş kariyer oyun vs gibi şeylerde ama artık hiç değilim.. öyle şeylerle vakit kaybetmiyorum.. hayatı yasanaya karşı inadım var birde hala haksızlık yapanlarla inatlasiyorum :))
Evet inatçı biriyim, Koç Burcu bildiğini yapar..
İnatçı değilim pek
Pek inatçı değilim
İnatçıyım.
evet çok bence
Her konuda 🤣
İnatçıyım eve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?