Ortalama altı bir kız olarak sevilmemek kader mi, doğal seçilim mi?

Artık öyle bir algı oluşmuş ki çok çok güzel değilsen veya süper büyüleyici güzel değilsen, otomatik olarak çirkinler kategorisine giriyorsun, ben de ortalama altı biriyim, sevilmemek kaderim mi ya da tercih edilmemem doğal seçilim mi?

Ortalama altı bir kız olarak sevilmemek kader mi, doğal seçilim mi?
Cevapla