İyi huylu, efendi, sakin erkekler neden iş hayatında ve ilişkilerde değersiz görülüyor?

Enerjisi düşük bir insanım kabul ama hiçbir kötü huyum veya alışkanlığım yok, iyiler sadece çocuk masallarında seviliyor onu fark ettim. İyiysen efendiysen iş hayatında enayi olarak görülürsün, kızların gözünde pısırık. Sonra özgüvenden vs. bahsederler. Sevilmek istiyorsanız zarar vermek zorundasınız ya kendinize ya başkasına. Sesiniz yüksek çıkmalı, kavga etmeli sözde erkek olmalısınız. Piyasada erkekten çok ne var, adam olmadıktan sonra.
İyi huylu, efendi, sakin erkekler neden iş hayatında ve ilişkilerde değersiz görülüyor?
Cevapla