
Bir erkeğin bakımlı olması neden insanlara tuhaf geliyor sizce?

Bir erkeğin bakımlı olması neden insanlara tuhaf geliyor sizce?
Erkeksi görünüm ve duruş muhafaza ediliyorsa herkes temiz ve bakımlı erkeği takdir eder, beğenir, saygı duyar. İnsanlar temizliğine ve temel bakımına önem veren insanlara ekstra artı saygı ve sevgi duyar. Tuhaf karşılama kısmı tamamen; tasvip edilmeyen efemine ve marjinal tavırlı kişilerle alakalı. İnsanlar bu tarz kişileri esasen ötekileştirmiyor ve aşağılamıyor da. Ayrıştıran da yok. Fakat son zamanlarda bu tarz kişiler fazlasıyla provokatif yaklaşım içerisinde bilhassa tik tok ve medya yönlendirmeleri yüzünden. Esasen Türk halkı o tarz kişilere benim bildiğim genellikle hep bir merhametli ve anlayışlı yaklaşırdı. Son zamanlarda tiktok vb. sebebiyle bir saldırganlık bir yavuz hırsızlık baş gösterdi. Türk halkı bu tavırların şerrinden korunmak için daha bir mesafe koydu. Yoksa kimsenin temiz ve bakımlı adam gibi adamı tuhaf bulduğu yok açıkçası.
Bakimla cinsiyet kaymasını karıştırdiklari için olabilirmi sence kadın gibi her yerine ağda yapıp kaş aldırıp botoks estetik yaptirip küpe takip tayt gibi pantolon saçma sapan pembe renk kıyafetler peluş giyenimi normal karşılasın bu millet erkek adamın bakımı düzgün bi tras saat birde parfümdur kişisel bakımı diş tırnak duş vs katmiyorum bile her iki cinsiyetinde dikkat etmesi gereken şeydir bu valla o senin adına bakim dediğin erkekleri görünce midem bulanıyor ve birçoğu ayırt edemiyor cinsiyetini
Çünkü Türk toplumu biraz geri kalmıştır. yani genel olarak bakım yapmak ya da güzel görünmek sanki sadece kadınlara özgü bir şeymiş gibi lanse edilirdi. ama oysa her insan bakımlı olmalıdır. yani kişisel bakımını yapmalıdır gerekirse nemlendirici de sürebilir. birde ülkemizde mutlaka her erkeğin sakalı olmalı diye bir saçma düşünce de var bu yüzden bebek yüzlü erkekleri gördükleri zaman tuhaf bakıyorlar bunlar aslında işte hep tabulardan ya da toplum baskısından.
kızlar böyle erkekleri sevmez türkiye de genelde baybface erkekler daha çok avrupada tutuluyor bakımlı erkekler.. kızların vizyonu görüşleri ve düşüncesi üstün olduğu için böyle erkekler değerli o ülkelerde.. bizimkiler anca keko tarzında adamlardan hoşlanıyor çünkü güzellik bakışı vizyon değeri o seviyede.. o yüzden bu ülkede bu tipler tuhaf karşılanıyor..
Cevap
3Cevap
Eskiden öyleydi ama artık öyle değil gadası
şu fotoğraftaki bakımlı değil başka bir şey bence. şu şekilde küpe, tarz yakıştırmıyorum hiç bir erkeğe maalesef. ayrıca modern ve kültürlü bir aileye sahibim onlara sorsanız onlar da böyle düşünür.
Temiz olması yeterli. Yüzüne maske falan yapan erkekler bana itici geliyor
Bakımlı olmakla kadınlığa özenmek aynı şeyler değil. Bu görseldeki erkek mesela tamamen feminen bir imaj sahibi
Ne kadının ne erkeğin bakım dediği şeyleri anlamıyorum
temiz olmak yetmiyor mu
Sanırım bu durum sadece türkiyede mevcut.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?