Bir insanda kurnazlık yoksa diğer insanlardan kendini nasıl korur?

İnsanlara karşı empatik ve sevecen davranıyorum, diğerlerine bakıyorum nedense hep incitmek peşinde iğneleyici sözler ve kıskanç davranışlar sergiliyorlar. Ben kimsenin arkasından konuşmadığım halde, kimsenin hayatını merak etmediğim halde insanlar arkamdan konuşuyorlar, benim içimi değil görünüşüme, dış yüzüme bakıp hüküm veriyorlar. Neden yaptığım davranışlar ve anlayışlı olmam görmezden geliniyor sizce? Aşırı egolu cahil, kibirli, egoist, kimseyi takmayan biri olsaydım sanırım o zaman değer kazanırdım, insanlar böylelerini seviyor çünkü.

Güncellemeler
7 gü
Mesela insanlar kurnazlık yapıp kendi çıkarları yüzünden başkasıyla arkadaşlık kurup o kişilere iyi davranıyorlar, ben sadece içimden gelidiği gibi sevecen davranıyorum.
Güncellemeler
7 gü
Bana neden evlenmediğimi soruyorlar, ben kendim istemiyorum diyorum, ama biliyorum bu konudada arkamdan konuşuyorlar, istemediğim halde evlenmek zorundamıyım? sırf birileri bunu istiyor toplum dayatıyor diye? Ben evlilik, ilişki insanı değilim karşı cinse ne kendi hem cinsime ilgim yok, bu halde gidip evlenmem mi gerekiyor.
Bir insanda kurnazlık yoksa diğer insanlardan kendini nasıl korur?
Cevapla