5 yıl önceki haliniz karşınızda olsaydı ona ne söylemek isterdiniz?

Bazen insan geçmişe dönüp baktığında, yaşadıklarından çok o zaman bilmediklerine üzülüyor. Keşke daha az kırılmasaydım, bazı şeyleri bu kadar içime atmasaydım ya da kendime daha çok sahip çıksaydım diyebiliyor. Zaman geçince insan sadece yaş almıyor, bazı gerçekleri de ağır ağır öğreniyor. 5 yıl önceki haliniz karşınızda olsaydı ona ne söylemek isterdiniz?

#Kişilik&Karakter
5 yıl önceki haliniz karşınızda olsaydı ona ne söylemek isterdiniz?
5 yıl önceki haliniz karşınızda olsaydı ona ne söylemek isterdiniz?
Cevapla