İnsan en çok seçtiklerinden mi, yaşayamadığı ihtimallerden mi pişman olur?

Evlenirsen pişman olursun, evlenmezsen de pişman olursun. Çocuk yapsan da yapmasan da içinde hep başka bir ihtimal kalır. Belki de insan en çok seçtiği yoldan değil, seçmediği yolun hayalinden etkilenir. Çünkü yaşanmamış hayat hep daha cazibeli, gidilmemiş yol hep daha gizemli görünür. Bu yüzden mesele her zaman en doğru seçimi yapmak değil, hangi eksiklikle ve hangi pişmanlıkla yaşayabileceğini bilmektir.

#Kişilik&Karakter
İnsan en çok seçtiklerinden mi, yaşayamadığı ihtimallerden mi pişman olur?
İnsan en çok seçtiklerinden mi, yaşayamadığı ihtimallerden mi pişman olur?
Cevapla