Sizce bende mi problem var, neden kimse beni gerçekten kalbinin içine almak istemiyor?

"Çok iyisin, seninle mükemmel zaman geçiriyorum. Eğlencelisin ve çok güzel bir kızsın. Kendimi seninle iyi hissediyorum. Sana yükseliyorum" deyip neden duygularına hitap etmiyorum, neden beni kalplerinin içine almıyorlar. Peşimde koşuyorlar ve sürekli onlarla konuşmamı istiyorlar, maddi manevi yanımdalar ama biri de beni kalbinin içine almak istemiyor sanki. Bende mi problem var?
Sizce bende mi problem var, neden kimse beni gerçekten kalbinin içine almak istemiyor?
Cevapla