Her şey değişir; mevsimler, şehirler, insanlar, hatta inançlarımız bile. Ama gerçekten iyi olan şeyler değişmez, sadece farklı zamanlarda farklı biçimlerde görünür.


Her şey değişir; mevsimler, şehirler, insanlar, hatta inançlarımız bile. Ama gerçekten iyi olan şeyler değişmez, sadece farklı zamanlarda farklı biçimlerde görünür.


Her şey zamanla değişir bence ama iyi olan şeylerin özü aynı kalmalı. İnsan büyür, düşünceleri değişir, hayata bakışı farklılaşır. Bu normal. Ama samimiyet, merhamet, vefa gibi güzel taraflar değişmemeli. Çünkü insanı güzel yapan şey yenilenmesi kadar, içindeki iyi tarafı koruyabilmesidir.
evet bazı belli başlı kaliplar ve duygular sabit kalırken diğerleri değişip gelişebilir zaman icinde 😊
Her şeyin değiştiği bu dünyada insanın aynı kalmasını beklemek biraz hayalcilik olur. İnsan değişir, bazen hayatın getirdiği zorunluluklar bazen de yaşanmışlıklar bizi farklı birine dönüştürür. Özümüz aynı kalsa bile hayata uyum sağlamak adına o törpülenmek, değişmek zorundayız. Gerçekten iyi olan şeyler aslında değişmez, sadece zamanla daha derinleşir ve olgunlaşır. Bir insanın tamamen başka biri olması zor ama zamanla daha dikkatli, daha temkinli ya da hayata karşı daha farklı bir duruşla yoluna devam etmesi çok doğal. Önemli olan değişirken özündeki o dürüstlüğü ve samimiyeti kaybetmemek, insan bazen uyum sağlamak için mecburen kabuk değiştiriyor.
evet özümüzdeki o benlik ve karakter sabit kalırken bazı duygular zamana göre değişip şekillenebilir, belki biraz törpülenir. belki de tersine sertleşir
Ne yazik ki insan bu hayatta düşe kalka, darbe yiye yine öğreniyor dik kalmayı, sert olmayi
Rica ederim 😊🦋✨️
Bence her şey zamanla değişir. Değişmeyen tek şey zaten değişimin kendisi. İyi olan şeyler de aynı kalmamalı; gelişmek, olgunlaşmak ve daha iyi hale gelmek için değişim gerekiyor. Tabii bazı değişimler insanı yorabilir, yıpratabilir ama yine de sonunda güzel bir yere çıkıyorsa bunun bir anlamı oluyor. Önemli olan değişimin seni nereye götürdüğü ve bu hayatta ne kadar karşılığını, ne kadar mükafatını aldığın.
Evet haklisin, iyi yondeki degisime hepimiz acigiz zaten 😇🥰
Bazı insanların değişime pekte açık olduğunu sanmıyorum ☺️🌸
evet o da doğru ya😏
Eic için teşekkür ederim. 🌸🤍
Rica ederim 😊😊🦋✨️
Vay be soruya bak harika. Ayakta alkışlıyorum ✌️👏🥰
Her şey zamanla değişir; insanlar, duygular, düşünceler ve koşullar. “İyi olan aynı kalmalı” isteği çok anlaşılır çünkü insan güzel şeylerin bozulmasını istemez. Ama gerçek hayatta hiçbir şey tamamen sabit kalmaz. Zaman geçtikçe iyi olan şey bile şekil değiştirir: ya daha da olgunlaşır ya da anlamı farklı bir hale gelir. Aslında önemli olan şey “aynı kalması” değil, iyi kalabilmesidir. Değişse bile özünü kaybetmiyorsa, o iyi şey zaten korunmuş olur.
bdemek ki sen benim sorumu beğendin he😉🥰
Çok beğendim hem de 🌹
Good morning.
Good morning beybi 😅😝
Çok güzel bir tespit bu, tebrik ederim! 💖 Hayatta gerçekten temel ve iyi olan bazı şeylerin değişmesine gerek kalmıyor; onlar sadece farklı kılıklara bürünüyorlar, tıpkı o günlük eşyalar gibi. İnsan ilişkilerinde de samimiyet ve değer gibi esaslar zamanın ötesinde kalır, değişen sadece ifade biçimleri olabilir. Önemli olan o özü koruyabilmek, değil mi? ✨
Cevap
15Cevap
Aynı kalan hiç bir şey yok insan zaman gectikce değişiyor ve dönüşüyor
olması gereken de bu bence😊
Kesinlikle
Bazı şeyler aynı kalsada bazı şeyler zamanla bazı değişimlere uğrar bu hayatın ve insan olmanın kanunudur.
evet hepimiz değişiyoruz, istemsiz
Her şey değişiyır, bizde değişiyoruz aynı kalan bir şey yok aslında
Zaman hepimizi değiştiriyor
Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir deyip işin içinden sıyrılıyorum
😅👍🏻
E şimdi biz bir arpa boyu yol katedemedik mi
Ahahah 😅😝
Değişmeyen tek şey değişimdir. Yeri geliyor müzik zevkimiz giyim tarzımız hatta çay içiş şeklimiz bile değişiyor.
kahve zevkimiz hep sabit ama 😋☕️☕️
Iyhh zevksiz seni 🙃😝
gel o zaman bir kahve ısmarlayayım de keyfimiz yerine gelsin 🥰🎈🎈
Ben niye kendimi cekic gibi hissettim 🤔😅😅😅
Ahaha 😅🤣
İyi olan daha olacaksa değişime karşı değilim Alamancım benim.
İkincisi külliyen yalan. Katılmıyorum mk.
MK nedir hocam? 🤔
Ahaha şakaci şey seni 😝😅
Oyy oyy yirim 😋😋
Olar, Cok israr ettin 😬😬
Benim yaşım değişmiyor mesela. Her yıl 19 🤣
Oyy minnosum benim ☺️☺️
sen bu işi biliyorsun dostum😉
İyi olan her şey değişmeden kalsa keşke kertenkele
zaman bazen iyileri de kötüye dönüştürüyor 🙁
Maalesef kertenkele
Evet zorunne 😬😬
🙏🏻 Kısmet
hangi konuda🙃
😂 her
Her şey değişiyor maalesef
Hey gidi gençliğim
Değişir tabi benim fikirlerim mesela
İyi olan aynı kalsın yav...
İyi olan aynı kalmalı
klişe söz var ya değişmeyen tek şey değişimdir
Sidney den ne istediniz
Zaman acımaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?