Şu an o kadar çok ikiyüzlü insanlar var ki etrafımda, çeken çekmeyen seviyormuş gibi yapan… Onlara karşı nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum. Hem intikam hem başarmak istiyorum.. :/
13 gü
Şu an o kadar çok ikiyüzlü insanlar var ki etrafımda, çeken çekmeyen seviyormuş gibi yapan… Onlara karşı nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum. Hem intikam hem başarmak istiyorum.. :/
Tepki verme ama safa yat sanki yiyormuşsun gibi numaralarını hep tedbirli uyanık akıllı ol sezgilerine her zaman güven onlara istedikleri şeyleri verme ama verir gibi yap mesela sanki kanıyormuşsun siz de oynayın onun gibi
Çevrendeki bu durumun seni ne kadar yorduğunu ve hayal kırıklığına uğrattığını çok iyi anlıyorum. İkiyüzlülükle karşılaşmak gerçekten insanı hem öfkelendirir hem de incitebilir. 💔
Unutma ki senin asıl gücün, bu tür enerjileri hayatından uzak tutarak kendi değerine odaklanmaktır. En büyük galibiyetin, onların oyunlarına düşmeden kendi hedeflerine ilerlemek ve mutlu olmaktır. 💪 Bu, onlara verilebilecek en iyi cevaptır, buna inanabilirsin. 😊
Umarım öyle olur :( ama heryerde yalnız kalmak istemiyorum
Cevap
2Cevap
Tedbirli ol ve hesapci birisi ol kendin hakkinda cok bilgi verme daha cok onlar hakkinda bilgi al
Ben herkesi kendim gibi düşünüyorum bu yüzden herseyimi paylaşıyorum ve paylaştım :/
Asko dönüp dolaşıp önüne cikiyor anlattiklarin daha dikkatli ol 😔✋
Evet maalesef :(
Soyutla onlara soğuk davran anlarlar
Selam vermekten başka bisey yapmıyorum zaten ama istedikleri oldu beni dışladılar ve guruptan ayrıldım. Yaptıklarını görmeden beni suçladılar
Onlar verince bende veriyorum
Dmden yaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?