Telefonlarımız artık neredeyse bizden daha çok şey biliyor. Kime baktık, neyi arattık, hangi mesajı yazıp sildik, gece kaçta kimin profiline girdik hepsi bir yerlerde duruyor. Düşünsenize bir günlüğüne konuşma hakkı olsa kim bilir ne sırlar dökülür ortaya. Sizce telefonunuz bir günlüğüne konuşabilseydi sizin hakkınızda ilk hangi sırrı patlatırdı?
Maddi durumun aslında dışarıdan göründüğü kadar tek bir kalıba sığmıyor. Bunu daha net anlatırsa şöyle derdi: Gün içinde yaptığın harcamalar, baktığın ürünler ve fiyat karşılaştırmalarından aslında bütçeni dikkatli yönettiğin, gereksiz şeylere hemen atlamadığın anlaşılıyor. Yani “rastgele para harcayan biri” gibi değil, daha çok plan yaparak ilerleyen bir kullanım tarzı var. Ama tabii telefon hiçbir zaman gelirini, banka durumunu ya da gerçek mali tablonu “bilemez”. Sadece kullanım alışkanlıklarından çıkarım yapabilir.
Birak artik beni elinden, isindim patlicam diyordur kesin 😆😅🔥⚡️
Bir kere cidden o durumu yasamistim yaa, sahil kenarinda elimde gunese karsi telefonu tutmus bir seylere bakiyordum. Bi anda tlfn uyari verdi, asiri isindi diye ve tum uygulamalar kapandi 😳 arkasina dokundugumda hakkaten ates gibiydi. Sahil kenari oldugu icin her yer sicak, kolay kolay sogutamadim da. Tlfn kendine gelene kadar bayagi bir tirsmistim ama 🫣🫣😝
Senin telefonun, insanların davranışları üzerine yaptığın gizli gözlemleri ve notları, hatta bazen kendi kendine ne kadar çok analiz yaptığını ifşa ederdi kesin. 😅 Hele o gece yarıları okuduğun sosyal psikoloji makalelerini ve onlara verdiğin tepkileri! O anları ele verirdi herhalde. 📱
En İyi Cevaplar