+1 yılyalan söylemem karşımdaki çok konuşuyorsa ve kapatmak istiyorsam hadi kapat lan çok yazdı eyer o aramışssa car car car bi sus be hadi kapatıyom ben kendine iyi bak
12 Yorumla- +1 yıl
Biliyon mu gecen ay fatura cok geldi yedim azari yakma beni😂😂
- +1 yıl
biliyoruzda konuşuyoruz
En İyi Cevaplar
+1 yıl- İçerden beni çağırıyorlar. Gitmem gerek sonra konuşuruz.
- Şarjım %2 yüzüne kapanmasın, görüşürüz.
- Karnım acıktı, yemek yiyeceğim.
- Tam yemek yapıyordum, beş dakikam var ne söyleyecektin
- Uykum geldi başka zaman konuşsak olur mu?12 Yorumla- +1 yıl
Yiyolar mi
- +1 yıl
Çok uzatıyorlar😂
+1 yılYakın arkadaşlarımla konusuyosam dur ben seni arıycam kapat diyorum bilirler ki işim var ya da çok konuştuk 😀 akraba falansa oldu o zaman var mı bi diyeceğin derim öyle kapanır
12 Yorumla- +1 yıl
Bende yengemle konusunca dayima selâm söyle allaha emanet ol derim kapatırım
Ama arkadaşlarımla yok kapanmak bilmiyo😂😂 - +1 yıl
3 saat konuştuğumuzu bilirim ya en son gözünü seviyim kapat artık demiştim jshdjsj arkadaş terörü bilirim 😀
+1 yılAnnem baba çağırıyor ben seni arayım deyip kapatıyorum 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Annen babanda yani ne zaman konuşsak seni cagiriyo ufff tamam kapat😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Hiç yalana başvurmadan, konuşulacak konu bittiyse o telefon nasıl olsa kapatılacak
Herhangi bir kurumu arayıp işimi halledikten sonra nasıl kapatıyorsam normal hayatta da kapatırım12 Yorumla- +1 yıl
Sert duruş
+1 yılMuhabbeti kısır döngöye sokar neyse hadi kendine iyi bak bay bay
Der kapatırım genelde yalan söylemem21 Yorumla- +1 yıl
Cok soguk mizac sittim sene aramam seni ses tonu 😂😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHadi hadi namaz geçiyo... ama yalan değil yani cidden geçiyo oluyo... insanlar anlayışlı hemen kapatıyor...
21 Yorumla- +1 yıl
Namaz olunca hayat durur usta😊
İnternet & Teknoloji konusunda 894 cevap paylaştı. Ben yalan söyleyemiyorum bu konuda çünkü herkes beni biliyor :D Heee hııı hadi hadi deyip direkt olarak kapatıyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Şebeke gitti😂😂
+1 yılNeyse der sonra ben wc gldecem derim yalanda atmam genelde bi iki arkadaşım bi arıyor kesintisiz 1 saat rehin alıyor
12 Yorumla- +1 yıl
ALLAH başka dert vermesjn
- +1 yıl
Dert yuva olmuş başıma
+1 yılGenelde yalan soylemem bu konuda. Konusma musaitligim yok ise ya hic acmam ya da neden dolayi konusamayacagimi dile getiririm.
11 Yorumla- +1 yıl
Anladım
Lan telefonu kapatamıyorum ki ben wp filan neti kapatıyorum normal aramada uçuş moduna alıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
12 Yorumla- +1 yıl
Cok seviliyon kanka senin sucun tatlı olmak😂😂
+1 yılYalan söylemem
Başka söyliceğin birşey var mı
Yok
Benimde yok
O zaman görüşürüz gibi oluyor11 Yorumla- +1 yıl
Kisa kes aydin havasi yapiyon dice varsada diyemiuo😂😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılYalan söylememe gerek olmuyor. Neyse onu diyorum. ya da 'daha diyecek birşeyin yoksa kapatıyorum.' diyorum.
14 Yorumla- +1 yıl
Yani bide kızlarla muhabbet etsen ne desen yemiyo😂😂
- +1 yıl
Güven problemlerini yenmeleri lazım. Sözüm senettir ,😃
- +1 yıl
Bir zeynep var bende ya kiza kapatmak istiyorum kıvamına getirmemek için sürekli bir konu aciyo
Bende diyemiyorum tabi en az 1bucuk saat suruyo muhabbet annem bagirana kadar😂😂 - +1 yıl
Siz kızların işi zor. O kadar konuşmaya tüm sohbet detayları unutulur. 😃
Biraz acımasız olmak gerekiyor bazen 🙂
Bi diyeceğin var mı deyip kapatırım ya da konuşnayı kısaltırsın
22 Yorumla- +1 yıl
Diyeceğim varsada icimde kaldı der içinden kapatir😂😂
+1 yılİyiyim çok şükür sen nasılsın? Bu yalan olmazsa olmazımdır :)
23 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten Iyi misin
- +1 yıl
Bilmem nasıl iyi olabilir ki insan
- +1 yıl
Yaşadığımız süreçler ailevi olaylar insan iyi olmak istese bile olamıyor
+1 yılŞarjım %1 kapanabilir derim akabinde uçak moduna alır 5-10 dk bekler tekrar açarım :)
13 Yorumla- +1 yıl
Ucak modu ne oluyo
- +1 yıl
İphone larda ekranı yukarı ⬆️ çektiğinde uçak simgesi ✈️ çıkıyor onu açtığında Wireless internet dışında yerel operatör ağları devre dışı kalıyor yani akıllı telefon açık fakat operatör devre dışı oluyor, arayanlara telefon kapalı sinyali veriyor...
- +1 yıl
Anladım teşekkürler
Baktım laf uzayacak anladım var mı bir isteğin diyorum kapatıyorum bitti 😁😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ne isteğim olcak 'ya sende 😂😂
+1 yılBu kadar ufak bir şeyden yalana gerek yok sıkıldım kapatalım mı sonra konuşuruz derim.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok sıradan
- +1 yıl
Sıradan ama yalan değil.
+1 yılYalan demem, kapatıyorum, sıkıldım derim. Eve girdiğim anda da uçak moduna alırım. Kimseyi çekemem
12 Yorumla- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
Selamlar
+1 yılAyıp ama uçak moduna alıyorum kaptamayacak gibi oluyorsam 🤷
11 Yorumla- +1 yıl
Uçak modu ne oluyo
+1 yılKapatmak için yalan söylemem, ne ise onu der ve kapatırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok kugul kiz
Alo Alo Alo Alo sesin gelmiyor ses gitti Alo gittin gittin söz'ün kesin Lisesi'ne Alo alo alo der kapatırım
12 Yorumla- +1 yıl
Telefon can cekiaiyo sanki😂😂
+1 yılBen kapatayım artık der kaparırım. Neden yalanı hayatımızın her köşesine serpiştirmeliyiz ki...
12 Yorumla- +1 yıl
Kapat sen
- +1 yıl
Kapattım ben. Öptüm, görüşürüz
+1 yılKanka annem çağırıyor ya yemek hazır galiba, sonra konuşuruz tamam mı? Hadi seni seviyorum, bay bay.
11 Yorumla- +1 yıl
Buda hemen kapatti yuzume yine
+1 yılBeni çağırıyorlar olur. Hos pekte yalan söylemiş sayilmam
12 Yorumla- +1 yıl
Şensiz de yapamiyolar😂😂
- +1 yıl
Hakkatten öyle 😂
+1 yılWc gitmem lazım ki doğrudur cok su ictigimden telefonla uzun konuşamam. dbthrkfllfroto
12 Yorumla- +1 yıl
Sende kesin iltihap var demiyolarmi😂😂
- +1 yıl
Suyu cok ictigimden:)
+1 yılşu an müsait değilim, harbiden müsait olmuyorum napim ☺️☺️
12 Yorumla- +1 yıl
Sende hic müsait değilsin
Görende şirket yonetiyon zanneder 😂😂 - +1 yıl
Şirket değilde hem pastane hemde insan yönetiyorum ☺️☺️
+1 yılTuvaletim geldi diyorum ben he o zaman tamam deyip kapatıyolar 😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Sen git gel ben bekliyorum demiyolar mi😂😂
- +1 yıl
Yok hiç diyen olmadı derlerse derim benim işim uzun sen bekleme😂😂
- İnternet & Teknoloji konusunda 893 cevap paylaştı.
+1 yılHayatım arkadan danışanım arıyor seans alacağım kapatıyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Yoksa kapatmazmi😂😂
- +1 yıl
İşimi öne sürmesem kapatmıyorlar :D
- +1 yıl
Güzel tyo ama alim dicem evdeyim hep ne seansi dicekler bende yemezler 😂😂
- +1 yıl
Doğru :D
+1 yılneyse sonra gorusuruz dıyorum konu kapanıyor yalanla işimiz olmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Soğuk düşünceler himm
- +1 yıl
ülee
İnternet & Teknoloji konusunda 383 cevap paylaştı. Baskın karakterliliğin en güzel yanı yalana hiçbir zaman ihtiyacının olmamasıdır.
12 Yorumla- +1 yıl
Yorumda agir abi olmayın bari😂😂
+1 yılŞu an evren telefonuma bir mesaj gönderiyor dünyanın geleceği benim elimde seni ararım sonra
12 Yorumla- +1 yıl
Vayyyyy😂😂😂
- +1 yıl
Tabi 😜
İnternet & Teknoloji konusunda 357 cevap paylaştı. Ya kanka sen ne zaman tövbe edıp ibadet edecn dedım arkadaştan hala haber yok 😂
14 Yorumla- +1 yıl
Kesin iman etti dervislere karıştı 😂😂
- +1 yıl
Aaa ben kim yalan kim
Sus carpilcannn😋😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılEve geldim simdi asansöre bincem asansörde cekmiyo knk kapanir muhtemelen...
11 Yorumla- +1 yıl
Asansörde cekmiyo gerçkten de
Demiyomu kanka hat acik kalsın ben beklerim😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeyse benim simdi kapatmam lazim diyorum, karsi taraf anliyor ya da sarjim bitiyor diyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Kapatma bee daha ne zaman konuşcaz demiyomu😂
Cevap sahibi+1 yılöyle bir an oluyor ki, bazen haddinden fazla bile konusuyorz 😄 ama iste karsi taraf anladigi icin birsey demiyor
Sarjim baya az kanka kapanabilir
Bi namaz kilayim arayayim seni
Annemler sesleniyo sorun olmasin simdi12 Yorumla- +1 yıl
Demiyolarmi baska bahaneler bul kanka yaa
+1 yılYalana gerek yok isim var diyorum ya da isim neyse onu söylüyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Asil duurus
+1 yılAlo alo alo sesim geliyor mu çekmiyor diye kapat ama tabi boşluğa düşüp karşıdakinin söylediğine cevap verme yalan attığın belli olur
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂görende seni köprü altında konusuyo zanneder
- +1 yıl
Tabi sen oraları bildiğinden sadece orada çekmiyor sanıyorsun tünelde çekmez Bodrum’da çekmez baz istasyonun olmadığı yerde çekmez şebeke
- +1 yıl
Ben köprü altina hic gitmedim ama şakasına köprü altı derler iyi bi yer galiba😂😂
- +1 yıl
Yani biraz çalışan ablaların takıldığı yerlerdi eskiden ondan köprü altı deyimi çok iyi bir şey değil canım kardeşim
Bulasik yikiyom camasir asiyom netim gitti sarjim bitti tel sessideydi daha sayimi😄
11 Yorumla- +1 yıl
Bulaşık beklemez sen yika azar isitme😂😂
Telefonun bataryayı söküyorum ;daha sonra tekrar konuştuğumuzda şarj bitti diyorum 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Oyle yapacağına sarj sinyal veriyo desen 😂😂
Yalan söylemem kapatmak isterim ve kapatırım.
21 Yorumla- +1 yıl
Cok kugul
+1 yılŞarjım bitiyor kapanmak üzere diyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Sarj kadar etkilisi görülmedi bide namaz😂
+1 yılEzan okunmak üzere abdest alcam
21 Yorumla- +1 yıl
Maşallah zaten bunada kapatmayan çarpılma korkusundan kapatir😂
+1 yılAnnem çağırıyor ya da şarjım bitiyor
11 Yorumla- +1 yıl
Anladim
Tünele giriyorum 😂😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
Nerenin tuneli o hattın turksel degilmi senin😂😂
- +1 yıl
Turksel deprem aninda enkazda bile cekiyo sen kimi kandiriuonn😂😂
- +1 yıl
Bilmiyorum dunyanin sonumu😒😒
- +1 yıl
Karadenizli değilim ama sen başka yalan bul
Turksel çekiyo bikere 😂😂
+1 yılbunun için yalan söylemem
12 Yorumla- +1 yıl
Durusun soğuk zaten
- +1 yıl
ben öyle birisi değilim ki
Tamam yeter bu kadar hadi kapat derim 👍
14 Yorumla- +1 yıl
Bezdirdin ula der gibi 😂😂
- +1 yıl
Doğu karadenizliyim olcak o kadar
+1 yılSıkılınca direkt söylerim kapatsak mı diyerek.
12 Yorumla- +1 yıl
Daha yeni konusmaya başladık ama😂😂
- +1 yıl
😂😂 hıım o zaman şarjım azalıyor demek en mantıklısı
+1 yılYalan değil de, iyi bakalım derim
13 Yorumla- +1 yıl
Zaten şu ara şarj kaynaklı sürekli yüze kapanıyor, durumu bildikleri için anlıyorlar. Telefon açılınca arıyorum zaten geri
Zaten bizi tanıyan tanır, tanımayan randevu alır - +1 yıl
Iyi bakalım
- +1 yıl
😅😅
+1 yılTünele giriyorum derim anlarlar 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
O nerenin tuneli sebebe yok orda😂
- +1 yıl
Iki dünya arasındaki tünel 😀
+1 yılkardeşim ağlıyor kdkdkd
12 Yorumla- +1 yıl
Aglatma çocuğu hadi ben kapatim sen bakk ona 😂😂
- +1 yıl
mükemmel bir bahane 😂
Yalan konuşmayı sevmem. Sebebini söylerim açıkça.
12 Yorumla- +1 yıl
Himm inşallah böyle olursun
Konuşmak istemedigim zaman.. uyuyucam derim ki:)
12 Yorumla- +1 yıl
Kanka bu saate ne uykusu zaten hep evdesin konuşalım uyursun demiyomu
+1 yılKapı çaldı diyorum evde olduğumda hep
12 Yorumla- +1 yıl
Kapiyi duymadım ben hani calmiyo zil demiyo mu😂😂
- +1 yıl
Telefon kapansın da kapı çalınsın bişi olmaz😂😂
Yalan söylemem direkt kapatıcağımı söylerim
11 Yorumla- +1 yıl
Cok dürüstce
A... ses... tü... gir...
12 Yorumla- +1 yıl
Tunel yıkıldı sanırsam 😂😂
+1 yılYalan söylemiyorum çünkü konuşmuyorum 😐
14 Yorumla- +1 yıl
Aaaaa
- +1 yıl
Derken?
- +1 yıl
Herkes soyler diyordum şaşırdım
- +1 yıl
Telefonla konuşmadığım için normal abla :d
+1 yılbi dk gözüme araba kaçtı
11 Yorumla- +1 yıl
Manyak yaa😂😂
+1 yılKapı çalıyor ben sana sonra dönerim xmdnlwkd
12 Yorumla- +1 yıl
Yedimi karsindaki😂😂
- +1 yıl
Her zaman yer
+1 yılBeni cagiriyorlar🙄🙄
12 Yorumla- +1 yıl
Kim cagiriyo ya bu insanlar sensiz yapamiyo mu😂😂
- +1 yıl
🙈🙈🙈yok surekli beni çağırırlar 🙄🙄
Şu an işim var sonra konuşalım
16 Yorumla- +1 yıl
Işını sormuyomu
- +1 yıl
Ben napiyorumm🤔
- +1 yıl
Isimiz var desek benimde var boşver sohbet edelim kafasındayiz
Masum yalanlar kimseye zarar vermez
+1 yılmusterim var gorusuruz
11 Yorumla- +1 yıl
Peki
+1 yılBn seni sonra ararım derim işim var..
12 Yorumla- +1 yıl
Seninde isin hic bitmiyo😂😂
- +1 yıl
Meşğul bir damım 😉
+1 yıl5 dk arayayim mi seni 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ariyommu bari😂😂
- +1 yıl
Hayır tabi ki
- Devamını Gör (43)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 