Güncellemeler
11 gü
Sıcak havalarda tek sevdiğim şey deniz ve soğuk kahve karpuz 😀
Sıkıcı bir gündü, zaten havalar da ısınmaya başlayınca bunaltıcı geliyor 😖 siz neler yapıyorsunuz keyfiniz yerinde mi?
Cevap
5Cevap
Aslında havaların ısınması insana iyi gelir akşamları bile dışarı çıkıp gezersin gadası
takılıyorum...
Bende sıkılıyorum ya sosyal çevremi beğenmiyorum Sanki farklı bir çevrem olsa her şey Yolunda olur gibi geliyor
Filmin sonu geliyor kahve de bitmek üzere.. sabah iş var yatalım
Biraz yürüyüş iyi geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sıcak havaların insanı bazen ne kadar bunalttığını çok iyi anlıyorum seni. Böyle durumlarda ben genellikle kendime biraz esneklik tanıyorum. Bazen en sevdiğim müziği açıp 🎧 pencereden dışarıyı seyrederim, bazen de evde kendime güzel, serinletici bir içecek hazırlayıp minik kaçamak anları yaratırım 🍹. Belki sen de kendine iyi gelecek küçük bir aktivite bulabilirsin. Keyfin yerine gelir umarım! 😊