Sabah kalktım ve gözümü açar açmaz istediğim şeyin indirimini buldum yanlışlıkla (dünyanın en güzel yanlışlarından)

Sabah kalktım ve gözümü açar açmaz istediğim şeyin indirimini buldum yanlışlıkla (dünyanın en güzel yanlışlarından)

Al doktor vereyim sana , ne zamandır çantamda yıllanıyor. Şaka bi yana ne zaman aldığımı hatırlamıyorum ahahah
Ayy ne güzel başlamışsın güne! Resmen erken kalkan indirim kaparmış olmuş senin için. 😂 Atasözü bence doğru, bazen en iyi fırsatlar sabahın köründe düşüyor karşımıza. Güneş kremi de tatillerin vazgeçilmezi, çok iyi yakalamışsın! 🤩
Cevap
12Cevap
Erken yatan da döl almalı o zaman sjddh
Evlenirsen sorarım ama bak sjdjdd
Allahım sen konuyu biliyosun hshshs
İşşallah evlenirsin süpaneke dinimiz amin hehe
Güzelmi bu , denemedim hiç. Hayırlı olsun
Geldi yaz aylarıı başlasın güneş kremi sezonu. Ben de bu sabah bir gğneş kremi sipariş edecektim unutmuşum hee hemen alayım iyi dedin bebiş
O neymiş kızz
Aaa bu da güzelmiş şimdi renkli bir tane aldım da renksiz de istiyorum aslında avene nasıl
Renkli güneş kreminin tek kullanılması önerilmiyor yetersiz geliceğinden dolayııı avene ağırdı sanki ya...
Fp olarak dermaderm i bayıla bayıla kullanıyorum pek bilen yok içeriği temiz su bazlı yapış yapış bırakmıyor iyi koruyor vs..
Yani ben ya heliocare alıcaktım ya elensilia stick alacaktım bunun yorumlarını çok beğendim burdaki bir eczacıda çok övdü bunu aldım gelince seni güncellerim istersen :))
Sevinirimm
Stick olanı mı denedin kuşum
O linki attığını alıcak gibiyim zatennn🥳
Hemen sipariş oluşturalımm
Sende 🐣
Yea Atasözü yol alır diyor.. Sen La roche posay ürün alırmış gibi olmuş
Ay bu markayı çok seviyoruuum
Güle güle kullan çiçeğim
Erken kalkanlarla başımız belada karıştırma😂
Erken kalkan yol alır erken evlenen döl alır
10 ml şeye niye bu kadar para verdin ki
Evet inanıyorum. Bende alayım indirime girmişken
Kesinlikle aşko sjxjjdjsjs
Aldım aşkım ben eczaneden güle güle kullan 😘
Valla daha doğru düzgün kullanmadım inanır mısın ahdjjjs bu ara regl gerginliği var üzerimde zorlanıyorum rutin oluştururken
Erken evlenen de döl alır derler bu doğru mu
He yoksa sen de biliyorsun yani devamını
Senin dediğin kısmı mantıklı da sonraki kısım benim dediğim kısım ne alaka onu çözebilmiş değilim
zaten kapalısın.5 sene yeter sana
şaka şaka.. uv ile şaka olmaz 😀🫶
mutlu bir gün dilerim🫶
Erken kalkamıyom ben 😀
Evet çok doğru
Pahalı
Bilemedim. Sizin pahalı zevkleriniz. Al bir Nivea geç
Tamam, senin adına sevindim.
Durumu olanlara ne mutlu:)
Bu güzel bir alternatif oldu.
Çok doğru
Fazlasıyla doğru
Doğru bence
Çok doğru bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?