Kadınlar neden Dünyayı ben yarattım Herkes bana aşık havalarında?

Bu benmerkezcilik, kendini çok güzel bir şey sanmak, bu altı boş ego, bu gerçek dışı kendini bir b. k sanmak neden? Kadınlar açıklasın.
Kadınlar neden Dünyayı ben yarattım Herkes bana aşık havalarında?
Cevapla