
Bir insan hiç kıskanmıyorsa gerçekten olgun mudur, yoksa ilgisiz mi?

Bir insan hiç kıskanmıyorsa gerçekten olgun mudur, yoksa ilgisiz mi?
Yaş aldıkça aynı şeylere aynı tepkileri vermiyor insan.
Kıskanmak dediğin şeyin popüleritesi yüksek bu aralar. Ota b*ka tepki verip sözüm ona kıskançlık adı altında hayatı birbirine zehir ediyor insanlar.
Kıskançlıkların temeli olmak zorunda.
Bu, ilişkilerdeki duyguların ne kadar karmaşık olabileceğini gösteren güzel bir soru. Hiç kıskanmamak hem olgunluğa hem de ilgisizliğe işaret edebilir, önemli olan altındaki sebebi anlamaktır. Eğer kişi kendine güvenli, partnerine tamamen inanıyorsa ve bu durum rahatsız edici değilse, olgunluktur. Ama eğer ilişkiye karşı bir duyarsızlık, değer vermeme varsa, o zaman ilgisizlikten söz edebiliriz. İletişim burada anahtar. 🗝️💬
Cevap
6Cevap
Kıskançlık tabi ki gerekli ama hastalık boyutunda değil. Hiç kıskanmayan g.. doştur abi nokta
g*vattır.
İlgisizdir canım ayeeemmm very very sorry ama gerçek bu seven sevdiğini kıskanır gözünden sakınır hiç kıskanmamak eşittir gözden çıkarmak
Bana ait olmayan kıskanılır
Bana ait ise zaten kıskançlık söz konusu olmamalıdır
Olgundur , benimde çoğu gereksiz şeyde kıskançlığım gitti normal karşılıyorum
Ben kıskanırım
Kız ve Erkek olsada kıskanmalı kıskanmayan insanda hayır gelmez içinden gelmeli zaten o :)
İlgisizdir önemsemiyordur
Sahiplenici biri değildir bana göre
İlgisizdir
İlgisiz
ikisi de olabilir
İlgisiz
İlgidiz'dir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?