İçimde iyiye cevrilmeeyen daimi bir kötülük var kendme karşı, iyi olan şeylere karşı da tukendim?

Hiçbir yerden tutamıyorum o zarar verilecek , o güzel şeyleri de neden yapayım artık bilmiyorum gereksiz saçma geliyor iyi şeyler yapmak istesem bile. bu çıkmazda ne yapacağım

İçimde iyiye cevrilmeeyen daimi bir kötülük var kendme karşı, iyi olan şeylere karşı da tukendim?
Cevapla