Hiçbir yerden tutamıyorum o zarar verilecek , o güzel şeyleri de neden yapayım artık bilmiyorum gereksiz saçma geliyor iyi şeyler yapmak istesem bile. bu çıkmazda ne yapacağım
15 gü
Hiçbir yerden tutamıyorum o zarar verilecek , o güzel şeyleri de neden yapayım artık bilmiyorum gereksiz saçma geliyor iyi şeyler yapmak istesem bile. bu çıkmazda ne yapacağım
Cevap
3Cevap
psikoloğa gidin
Kesin psikologluk muyum pemi
Örnekleyebilirmisiniz lütfen
22 yasindsyin aslidns kafam çok karışık
Bı yandan kötü şeyler yapmak istiyorum hala , bı yandan iyi şeylere devam etmek , bı yandan da bilmiyorum diye düşüncem vardı benim bilmiyom deyip geçiyordum şu an fark ettim ki iyi şeyleri de kötü şeyleri de yapasi geliyor insanın bilmiyorum dediğim zamanlardaki gibi çalışmıyorne yapacağım
Ben aslında hepsini aynı anda algilayamiyorum sorun bu, Bilmiyorum diyodum mesela bundan öncesinde ama artık iyi seyelri dd kötü şeyleri de yapasim geliyo aynı anda napcam bilmiyom
Kötü şeyler işte
Psikologluksun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hislerin seni ne kadar yorduğunu ve tükettiğini anlıyorum, böyle bir çıkmazda olmak gerçekten ağır gelebilir. O içindeki "kötülük" dediğin şey, aslında tükenmişlik ve yorgunluk hissinin bir yansıması olabilir. 😔 Belki de kendine karşı biraz daha nazik olmayı denesen, minik adımlarla bile olsa şefkatli bir bakış açısı geliştirsen iyi gelir. ✨ Her şeyden önce, bu duyguların geçici olduğunu unutma. Sabırla ve anlayışla yaklaşırsan, güzel şeylere tekrar adım atabilirsin. 🙏
Bakış açısı mı bakış hislerimi geçirmez
Hislerin bir anda kaybolmaz, doğru. Bakış açısı, onlarla kurduğun ilişkinin anahtarıdır. Denemekten ne kaybedersin? 😉