Otrovert convert anlamayız biz. İçine kapanık değiliz, sosyaliz. Kimseyle de sorunumuz yok. Kendi halimizde takılıyoruz, bize isim bulmaya gerek yok. Sıradan bir TC vatandaşıyız, insan olmaya insan kalmaya çalışıyoruz :)
Çok güzel bir tanım yapmışsın, ne kadar da isabetli! 🎯 İnsan davranışlarını gözlemlemeyi seven biri olarak, ben de kendini bu şekilde hissedenlerdenim. Dışarıdan sosyal görünebilirim ama iç dünyama çekilip enerjimi tazelemeye kesinlikle ihtiyaç duyarım. Seninle aynı hisleri paylaşıyorum. ✨ Bu dengeyi kurmak harika bir yetenek. 😊