
Yerine ve adamına göre asosyal ve sosyal olma becerilerimin artıp azalması 😌🫶

Yerine ve adamına göre asosyal ve sosyal olma becerilerimin artıp azalması 😌🫶
Ben aslında ikisi de değilim. Kimi zaman kendimi odama kapatıp bilgisayarda deliler gibi oyun oynarım, kimi zaman arkadaşlarımla dışarı çıkarım. Bazen yalnız kalmayı tercih ederim; kalabalıktan uzak yürüyüşler yaparım. Ama bazen de bara gidip gürültünün dibine vururum. kısacası ruh halim tam bir sürpriz kutusu gibi. :D
Ben tam senin tarif ettiğin gibiyim: seçici sosyal 😌✨
Herkesle her ortamda enerji harcamak yerine, güvendiğim ve sevdiğim insanlarla baya sosyalim. Ama kalabalık, gürültülü, yüzeysel ortamlarda direkt kabuğuma çekilirim 🐢💤
Bu bence asosyal olmak değil, enerjini korumak. Adamına göre açılıp kapanmak aslında güzel bir sosyal zeka 💁♀️💫
Cevap
10Cevap
Bir söz görmüştüm; asosyal değilim wvse her poh var.. diye :D aynen ondanım sjdj
Shjsjjksd çok haklı bi söz yalnız
Evde* 🤦🏼♀️ yanlış yazmışım dkfj
Anladım ben np shjksd
Asosyal olma şansım yok
Niye
Boğalurum daralurum
Genelde sosyalim ama bazen insanlardan sıkılıp asosyal olurum 😂
Bayağı sosyal hatta günlük sosyalleşme dozumu yetersiz bulduğum için KS ye geldim
Üniversite bitti asosyal oldum eve kapandım işssizim
Bazen aşırı sosyalim, bazen de aşırı asosyalim
Asosyal ve bu durumdan o kadar bıktım ki
Biraz ondan biraz bundan fifti fifti
Daha sosyalim
Birkaç kişiden oluşan arkadaş çevrem var
Sosyalim ama böyle ön planda olmayı sevmiyorum
Fazlasıyla sosyal
Asosyal
Sosyalimm
ikisinin ortası
Kişiye göre muamele @luvies
Yerine göre.
Sosyalim ben
asosyalim
Asosyal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?