Hiçbir şeyim yok. Kendimi hiçbir şey gibi hissediyorum, nasıl geçebilir bu his?

Evim yok, arabam yok, işimden ayrıldım 4 aydır işim yok, sevgilim yok. 25 yaşındayım artık kendimi hiçbir şey sahibi olarak görmüyorum. 0 gibi hissediyorum
Hiçbir şeyim yok. Kendimi hiçbir şey gibi hissediyorum, nasıl geçebilir bu his?
Cevapla