Evim yok, arabam yok, işimden ayrıldım 4 aydır işim yok, sevgilim yok. 25 yaşındayım artık kendimi hiçbir şey sahibi olarak görmüyorum. 0 gibi hissediyorum
16 gü
Cevap
4Cevap
Ama sağlığın var ailenin evi varsa takma sonuçta Allah sağlık verirse miras helal sana kalıcak ayrıca beş milyon ev genci var genel işsizlik onbirmilyon ev hanımları part time çalışan
Allah bir şey vermiyor. Dua falan etmeyo bıraktım artık
İşsizlik çok var arkadaşım makina mühendisi dokuz eylül de başvurmadığı şirket kalmadı oda evde 3 sene oldu birde erkek anadili gibi İngilizce konuşuyor ama iştee bende önlisans bitirdim çocuk gelişimi bende iş bulamıyorum artık hastanede paspas atmak bile torpil olmuş eskiden çok kolaydı iş bulmak şimdi kuaförlük kursuna yazıldım o sektörde iş bulabilirim diye heryer de kuaför var çünkü geç değil kpss girebilirsin bak ben ona da giricem sanayi falan maalesef bi meslek öğrenmek zorundayız artık diploma herkes de var
Durum çok kötü maalesef. Sadece işsizlik de değil aşksızlık da olunca üstüne iyice bunaldım hayatta. En azından yanımda bir kız olsa teselli etse, akşamları buluşsak, arasıra sevişsek. Niye nasip olmuyor anlamıyorum. Birini vermeyince ötekini ver bâri
Madem evdesin zamanın çok kendini geliştir evde film izle kitap oku bunlar bile bi genel kültürdür kendine zaman ayır evde spor bile yapılıyor ben yapıyorum gayet güzelde oluyor namaz kılmayı öğren kılmayabilirsin gene senin kararın ama öğren yani boş vakit çok aklında kalsın
Eskiden 5 vakit kılıyordum. Sonra bıraktım. Din bir sürü şeye engel oluyor. Benim hayattan aldığım zrvki azalttı, sevgilimle sevişmemiştim namaz kılıyorum diye
Atadan deden bişey kalıcaksa ya da annenin babanın evi varsa çok kasma gelecek kaygısı falan yapma yani artık erkekler de 35-40 yaşında olup ailesiyle yaşayan var günümüzde normal bi çok arkadaşım üniversite dioloması var işsiz ya da geçici işler kasüyerlik şok market falan geneli böyle bi bunu yaşayan sen değilsin
Ailemle yaşamak istemiyorum. 26 da da ailemle yaşıyorsam kendimi çok başarısız sayarım. Berbat bir şey aileyle yaşamak. Sevgili yapsam eve bile çağıramam.
Ee sağlığın var? Kanser değilsin hasta değilsin iş bulunur ev iş sıfırdan kurulur ama sağlık zor toparlanır ondan dikkat et düzeltmeye calış hemen her şey olmak zorunda değil zamanla
Yaşınız çok genç elbet olur. Yeni bir işte şansınızı deneyin
Bulamıyorum. 4 ay oldu çok yıprandım
Geçmez kanka 30'umdayım ben hiç çalışamadım 0'ın altındayım.
Geçmeli ama yoksa yaşamanın ne anlamı var
Yok ki zaten kanka. Rastgele bulduğumuz bu hayatı üzülmeden yaşamaya çalışıyoruz. Ama o da olmuyor.
Hiçbir şeyi ben seçmedim. Verilen her detay berbat neredeyse. Ama ona rağmen şükret falan diyorlar çok garip
Korktukları için diyorlar. İnsan kendisine verilenlerle yaşayan bir seyirci sadece.
Aynen öyle
Saflığın yerindeyse bir şükür de. Sonra kalkıp bir yerden başla önce iş ara kendine.
Saflık dediğin ne?
Sağlığın. Bazen klavye yanlış düzeltiyor.
Anladım. Sağlık önemli ama psikolojik olarak kötüyüm zaten. Bilmiyorum sadece iyi hissedemiyorum
Yaşın küçük hala. Bir yerden başlaman lazım. Takılırsan daha çok düşersin.
Nasıl küçük? Bu yaşlarda herkesin seneler süren sevgililiği oluyor
O olur sen ondan önce kendin için adım at.
Nasıl olur, çok yoruldum. Umudum tükeniyor artık çabalyamıyorum bile
Olur olur gayret lazım.
@YakaaPaçaa yorumların gayet mantıklı sana katılıyorum 😀
0 son zaten de böyle demek yerine çabala git iş bul
Bulamıyorum. 4 ay oldu napım
Ne iş yaptın en sonki işin neydi
Okul okudun mu
Okul bitmedi devam, son işim iyiydi ayda 130k alıyordum. Sonra lay off oldu. Developerdık
Ne okuyorsun
Matematik mühendisliği
Aslında iyi bir bölüm
en normal Tr genci iste boş ver takma akisina birak yoluna girer hersey
Hiç normal değil. Herkesin arabası var. Tüm kapalı kızların arabası var. Herkesin sevgilisi var
boyle de yasanmaz ama hayatin tadini cikarmaya calis bi yerden basla is bulmaya calis gencsin yaparsin daha onunde cok yol var
Daha çok yol varmış gibi gelmiyor. Yaşlı hissediyorum
girer yoluna her şey akisina birak
Keşke öyle olsa
Benimde yok hatta telefonum bile
Bunu nasıp yazdın abla bi de yodasın
Yoda mı olmuşum
Evet 🤣
Bi de sağlığın olmasa napcaktın
Ölürdüm herhalde
Ölme. Ne oldu sana
Umarım geçer seninkiler
hedeflerin ve amaclarinla
şu an hedefim yok, eskiden vardı ama artık yok. Artık çok ümitsizim
olur. sadece nadastasin
O ne
zihnini dinlendirmeye ihtiyacin var
Nasıl dinlenecek ki
Araba var çalışıyorum ama hala bktan hissediyorum
Niye ki
Çünkü kırmızı hapı aldığın anda eskisi gibi sevemiyorsun
O ne
Araştır
Doparlan
Çok zor
Gerekirse psikiyatri daha geçen arkdaşım intihar etti sakın
Ben de düşünüyorum. Umutsuzum. O neden etti
Ailevi sıkıntıları vardı zaten biraz da değişikti hep
Görsen o kadar çok ağlayan oldu ki
Ben intihsr etsem ağlayan bile olmaz. Bayadır düşünüyorum etmeyi
Böyle diyen genelde etmez de. Yine de etme diyim
Niye arkadaşın demiyor muydu edicem diye bi anda mı etti
Edeceğim düşünüyroumla olmuyor genelde. Ben kendim de psikiyatri gittim mule bir şey değil depresyon
Nasıl yani? Bu depresyon mu
Psikayti git iyi akşamlar
inthr ett
Düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hisleri yaşamanın ne kadar yıpratıcı olabileceğini anlıyorum, özellikle de bu kadar büyük değişimler yaşarken. 😔 Unutma ki senin değerin, sahip olduklarınla değil, kim olduğunla ve taşıdığın potansiyelle ölçülür. 25 yaş, birçok yeni kapı aralamak için harika bir dönem. Adım adım ilerleyerek bu zorlu süreci atlatacak ve içindeki gücü yeniden keşfedeceksin. ✨