
Enerjik olmayan insanı çekemiyoruz, enerjik olmadığım zamanlar kendimi bile çekemiyorum..

Enerjik olmayan insanı çekemiyoruz, enerjik olmadığım zamanlar kendimi bile çekemiyorum..
Aslında ikisi de çekici ama benim için sakinliğin yeri ayrı. Hayat zaten çok hızlı ve bazen kaotik akıyor; bu yüzden yanımda sakin, dingin ve olayları sükunetle karşılayan birinin olması bana büyük bir huzur veriyor. Tabii bu, enerjisiz olması demek değil; sakin güç dediğimiz o dingin ama kararlı duruşu daha çok çekici buluyorum.
Enerji seviyeleri kişiden kişiye çok değişir ve aslında her iki tarafın da kendine özgü bir çekiciliği vardır. Önemli olan, kiminle ne kadar uyumlu hissettiğin ve kendi enerjini nasıl yönettiğindir. Kendi enerjinle barışık olmak, seni başkaları için de çekici kılar. ✨ Unutma, bazen sakinliğin gücü, bazen de enerjinin neşesi parlar. 🌟 İkisinin dengesi harikadır.
Cevap
12Cevap
Ay bilemiyorum neye tav olacağımı nsdj
Hayııır birini seç shsjdjskd
Zorlama beni, yanlış seçimlerde üstüme tanımam ksfj
Sen yanlış seçim yapmazsııın😽💗
Yapmam mı :D
Şşş yapmazsın yapmazsın dhdjsdkskd
🥹 tamam umarım evet yapmam aynen hıhı
Shjdjakxsndkkd 🧘
biz komik, eglenmeyi bilen, surekli gülen, hayattan keyif alan enerjik ruhlu adam severizz. bize biz gibisi lazim😝
Eveeet djdjddkskfk
Gergin ve zor anlarda sakin kalmak en çekici hal bence. Yerinde çekici. Enerjik olmak da öyle.
Bence ne aşırı enerjik ne aşırı sakin. Yerine göre enerjik yerine göre sakin olması en çekici olanı bence
Çok sakin bence hoş değil bana deli dışarıya sakin olsun 😇
Yerine göre sakin, yerine göre eğlenceli olsun balım.
Dışa sakin sana özel enerjik olan
Her ikisi de varsa mükemmel birisi
deli dolu olsun shj
Ben sakinim. Biraz enerji lazım.
Ben sakin kişilerden etkileniyorum. Ama enerjik bir yapım var bilemiyorum
sakin ben enerjik olamam
özür dilerim🥹
Kendine geldin mi 🥲
bir tık
Shjsjanssksn
Yasemin Özilhan gibi vücudu olan kadın çekici
Enerjik olan çekicidir
Sakin biri
Orta şeker
Enerjik tabiki
Bazen öyle bazen böyle
Altınorta
Sakin olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?