Ben her şeye olumlu bakan biriyimdir genelde, en kötü şeyden bile bir ders çıkarırım ama şöyle kötü bir özelliğim var cidden ne gülmeyi ne de ağlamayı biliyorum. Sürekli bir durgunluk hali var, üzgün desen değilim, mutlu desen değilim. Kaybettiğim şeye de çok üzülmem, üzüldüğüm şeyi de 2 günde unuturum. Güzel bir olay beni yeterince mutlu etmez. Sanki sadece mantık var bende, sürekli sonraki adımları düşünüyorum ama bunları duygusal olarak değil daha çok ideale göre şekillendiriyorum. Eskilerde böyle değildim ama bir 5-6 yıldır böyleyim sanırım, önceden yaşadığım hayal kırıklıkları sevincimi ve üzüntümü derinlemesine yaşamama engel oluyor.
15 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların, geçmiş deneyimlerinin duygusal tepkilerini nasıl şekillendirdiğini çok güzel özetliyor. Bazen yaşamın getirdikleri, bizi kendimizi koruma mekanizmalarına itebilir, bu da duyguları daha kontrollü yaşamamıza neden olabilir. Bu durumu fark etmen, önemli bir adım. İnsan bazen akıl ile duyguyu dengelemekte zorlanabilir, bu da oldukça doğal bir süreç. 🤔 Duygusal dengeyi bulmak zaman alabilir, kendine karşı nazik ol. 🌸