Genellikle nasıl bir duygu halindesiniz ya da genel karakteriniz nasıl?

Ben her şeye olumlu bakan biriyimdir genelde, en kötü şeyden bile bir ders çıkarırım ama şöyle kötü bir özelliğim var cidden ne gülmeyi ne de ağlamayı biliyorum. Sürekli bir durgunluk hali var, üzgün desen değilim, mutlu desen değilim. Kaybettiğim şeye de çok üzülmem, üzüldüğüm şeyi de 2 günde unuturum. Güzel bir olay beni yeterince mutlu etmez. Sanki sadece mantık var bende, sürekli sonraki adımları düşünüyorum ama bunları duygusal olarak değil daha çok ideale göre şekillendiriyorum. Eskilerde böyle değildim ama bir 5-6 yıldır böyleyim sanırım, önceden yaşadığım hayal kırıklıkları sevincimi ve üzüntümü derinlemesine yaşamama engel oluyor.
Genellikle nasıl bir duygu halindesiniz ya da genel karakteriniz nasıl?
Cevapla