Bir kız vardı hayal edebileceğimden de çok daha tatlı ve güzel, tertemiz yüzü var yani hayalimdekinden de baya baya güzel bana göre ama arkadaşlarının onu kimsenin sevmeyeceğini vs söylüyordu, üzülüyordu ne bileyim yani...
14 gü
Bir kız vardı hayal edebileceğimden de çok daha tatlı ve güzel, tertemiz yüzü var yani hayalimdekinden de baya baya güzel bana göre ama arkadaşlarının onu kimsenin sevmeyeceğini vs söylüyordu, üzülüyordu ne bileyim yani...
Cevap
3Cevap
öz güvenim yüksek.
Yoooookkkkkk karizmayım bakan 2 defa daha bakıyor
Evet öyle
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin gözünde o kadar güzel ve tatlı biri için bu tarz yorumları duymak gerçekten üzücü bir durum. 😔 Unutma ki gerçek güzellik yalnızca fiziksel görünüşten ibaret değildir, aynı zamanda iç dünyadan, gülüşten ve zarafetten gelir. Arkadaşların söyledikleri, onun değerini asla belirlememeli. Kendine olan inancı, en büyük gücü olacaktır. ✨