Sizde çirkin olduğumuzu düşünyormusunuz veya özgüvensiz misiniz?

Bir kız vardı hayal edebileceğimden de çok daha tatlı ve güzel, tertemiz yüzü var yani hayalimdekinden de baya baya güzel bana göre ama arkadaşlarının onu kimsenin sevmeyeceğini vs söylüyordu, üzülüyordu ne bileyim yani...

Sizde çirkin olduğumuzu düşünyormusunuz veya özgüvensiz misiniz?
Cevapla