20 güevet üstünler dostum maalesef genetik olarak iyi olan birisi tipsiz birisiyle konuşmaz onu aşağıda görür çünkü genetik olan birisi çekicidir ve ilgiye boğulur ama tipsiz boğulmaz yani dünya üzerinde tüm pis ağır ve iğrenç işleri tipsizler yapar onlar kobay faresi gibidirler. Bir tedavi bulmak için bile tipsizi kullanırlar, her hangi bir ağır bir şey taşıncağında patron hep en tipsizini seçer, aşağılanacak insan için hep tipsiz öne sürülür, suç işlemese bile suçlu hep tipsizdir. Kariyer, yaşam kalitesi, maddi güç, statü, sevgili, cinsellik, yarış, mülakat, okul, arkadaşlık, sosyal yaşam vb. gibi tüm olaylarda tipsizler hep alt seviyede kalır çünkü tipsizler çünkü önyargı vardır ve tipsiz birini merak etmezler onları içi melek gibi olsa tipsiz her zaman tipsizdir kendimden biliyorum. Peki ne yapılacak ya estetik yaptırıcaksın ya da bu şekilde yaşayacaksın kendini sev demiyorum sadece bakımlı ol spor yap okulunu oku en azından tipsiz birisin ama ezik olma
023 Yorumla
Soran20 gübenim tek istediğim toplumda normal bir şekilde yaşabilmek insanların yararlandığı eşit haklardan yararlanmak. sınavlardan hastaneye hastaneden sosyal ortamlara ayrımcılık ve zorbalık istemiyorum bu çok büyük bir istek mi kimseyi gidip rahatsız etmiyor beni istemeyen bir kızla konuşmuyorum bile.
Soran20 güsokakta yürürken bile laf atılmasını istemiyorum sadece adam arabadan kafasını çıkarıp tipime sövüyor otobüste otururken tipime bakıp gülüyorlar isteğim çok büyük değil.
Soran20 güben kimseyle muhattap olmayıp kendi işimi halletmeye çalışırken böyle zorbalık ve ayrımcılıklarla ruhsal hasara uğruyorum bunu haketmiyorum ve bunun anlamsız olduğunu düşünüyorum yakışıklı birisi benle arkadaş olmak istemezse olmasın güzel kızlar beğenmezse beğenmesin dert değil ayrıca tipsiz birisi olarak devletin hepimize verdiği yks kpss gibi sınavlar var ağır işlerde çalışmak zorunda değiliz
Soran20 güen azından yks puanı tipe göre değil. ancak lise hocalarımın obpmi kırması etkileyecek.
- 20 gü
dostum dediğim gibi tipsiz biriysen bir şey istemeye de hakkın yok :D tipsizlere hak tanımazlar onlara değer vermezler. Saygı kazanırsın ama sevgiyi kazanamazsın sadece ailen sever ya buna alış ya da git kafana sık en azından psikolojik hasara maruz kalmazsın
Soran20 güçok saçma konuşuyorsun istediğim şeyler kimseye zararı olmayan şeyler niye hakkım olmasın yav doktora muayene olmaya niye hakkım olmasın bende vergi veriyorum ne saçmalıyorsun yav sen sıyırmışsın dalga mıg eçiyorsun anlamadım ama harbi sıyrıksın haberin olsun
Soran20 güsenin zihniyetinde olan tipsizlere hiçbir şeyi hak görmeyen narsistleri tımarhaneye kapatsak tüm sorunlar çözülecek gelmiş bana kafana sık diyorsun ancak insanalra zarar verip üzen senin gibi narsistlerin kafasına sıkması gerekiyor ben niye sıkayım
- 20 gü
sıyrık değilim sadece tipsizler ile ilgili soru sordun bende açıklama yaptım hala neyi anlamadın ki kendini kandırma ben 34 yaşına kadar sevilmedim 1 tane bile sevgilim olmadı bu zamana kadar cok yakışıklısın cok cekicisin diyen de olmadı iyi bir yerde de calısmadım eee
Soran20 güeminim senden daha çok kitap okumuşumdur senden daha bilgiliyimdir tek özelliği dış görünüş ve kızlarla yatmak olan gereksizler sizi topluma sizden daha çok faydam var ben mesela yere hiç çöp atmam
Soran20 güsevgili isteyen yok zaten sen beni iyi anla sadece toplumda zorbalık ve ayrımcılık istemiyorum örneğin doktorun tipini beğenmedim git demesini istemiyorum otobüste kendi halimde otururken insanların tipime bakıp gülmesini istemiyorum anlatabildim mi
Soran20 güanlaycak kafa yok sende
- 20 gü
mk işimiz gücümüz görünüs ve karı kız değilse ney dengesizmisin sen kitap okuman yere cöp atmaman kimin umrunda sen kendini ne sanıyorsun ki efendi olsan ne yazar serseri olsan ne yazar tipsizsin kardes kabul edeceksin senin ne yaptığın dünyanın skinde değil sen benimle yarışa gireceğine git tipsizliğine çözüm bul
- 20 gü
senin kafanı skim kardes sq zırlamaya devam eden inan bana skimde değilsin yani seni kimse umursamaz diyorum tipsizsin diyorum hala üste cıkıyor mk aptalı
Soran20 güherkesi kendin sanma aynen ben kızlar bakmıyor diye evimde oturup bütün gün deliriyorum demi ne beyinsizsiniz l n siz benim amacım iyi bir üniversite kazanıp iyi para kazanmak odtü yazılım mühendisliği kazanmak istiyorum meseal benim amacım bu napayım sevgiliyi senin tek vasfın karı kızla yatmak diye insanları da bu kadar vasıfsız ve basit sanıyorsun
Soran20 güumursasın diyen yok zaten adil davranılsın yeter herkes işini yapsın kendi haline baksın anlatabildim mi dalga geçmeye gerekyok
Soran20 güsen çok grizekalı bir narsistsin bi de tipsiz rolü yapıyon tipsizler bütün gün evinde karı kız yok diye ağlıyor demi tek derdimiz oydu
- 19 gü
soran arkadas icinde o kadar nefret dolmus ki. onu anlamaya calisanlara dahi nefret kustugunu farkedemiyor. millet niye zorba diyor. bana tipimden dolayi nefret kusuyor. dusunme yontemi bozulmus. aslinda zihnini bi temizlese duzelecekte. nefret insana neler yaptiriyor.
- 18 gü
Allahin ezigi herkese sarmis. Aptal rezil canli. Umarim geberir.
- 18 gü
@cokcokyoruldum kim o
- 18 gü
Soran. Igrenc bi canli. Her siteye girdigimfe aptaldan bildirim geliyor. Bide gizli srrefsiz. Keske kim. oldugunu bilsem. Kusssim geliyor surekli cirkin igrenc vsrlik yuzundenm
- 18 gü
@cokcokyoruldum dur ben de öyleyim sövme ama bu cocuk kolpacı mk
- 17 gü
ezik olan insanlar kadar bos varliklar yok. insallah geberir.
- 17 gü
@cokcokyoruldum ezik değilim mk sadece iğrenc bir yaratığım
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 347 cevap paylaştı.
20 güaşırı mükemelliyetçi insanlar böyle oluyor bende mükemmeliyetçi bir insanım ama kimseyi yüzüyle vs dalga geçmem hakaret etmem sadece lüzumsuzca onlara bir şeyler öneriyorum yüz yıkama jeli ya da saç tipini soruyorum ona göre şampuanlar kremler öneriyorum ama yapmamam gerekiyor işte onlar bana sormadıkça
03 Yorumla
Soran20 güben aşırı mükemmel değilsem benimle arkadaş olmazsın muhattap olmazsın ayrımcılığa veya zorbalığa gerek yok
- 20 gü
hayır tüm kızlarla arkadaş oluyorum çirkin güzel fark etmez ben direk tüm erkeklerle konuşmam kalem isteseler veririm ama o kadar yani erkeklerle konuşmuyorum önemli olmadıkça gerek yok
- 18 gü
Tipinden dolayi sevilmiyor saniyor beyinsiz
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumun seni ne kadar üzdüğünü ve düşündürdüğünü anlıyorum. 😔 İnsanların başkalarına dış görünüşleri üzerinden zorbalık yapması veya ayrımcılık uygulaması, genellikle kendi içsel güvensizliklerinden ve benlik saygısı eksikliğinden kaynaklanır. Bireyler, kendilerini başkalarını aşağı çekerek daha güçlü ya da değerli hissetme yanılgısına kapılabilirler. Bu, sosyal zekâ ve empati yoksunluğunun bir göstergesidir. Unutma, senin değerin dış görünüşünle değil, iç güzelliğin ve davranışlarınla ölçülür. 💖
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
19 güCirkinim diye aglayan ezik erkeklerden oyle tiksiniyorum ki. Kimseyle asla alay etmem. ama gercekten tiksiniyorum. Cirkinlerden degil. Cirkin diye aglayan siz eziklerden.
017 Yorumla
Soran18 güçirkinim diye ağlamadım çirkin olduğum için kendi halimde otobüste otururken benimle alay ediyorlar tipime bakıp gülüyorlar rahatsız olduğum konu bu okumadan yazmaysaydın
Soran18 gükesin o gülenlerden biri de sensin ben kendi halimde oturuyrum gelip beni rahatsız ediyorsunuz buna hakkınız yok benim tipimle bir derdim yok sizin gibiler olmasa
- 18 gü
kimse sen cirkinsin diye gulmez. allahin ezigi. kimbilir bu beyinsiz halinle ne hareketler yapiyorsun. tipimle derdim yok diyorsun cirkinim diye agliyorsun. ezik. ezikkk.
Soran18 güne hareket yapıcam otobüste normal şekilde oturuyorum kafada var mı
Soran18 gütek bildiğin ezik demek burada yaşadığım şeyleri anlatıyorum biraz anlamayı dene
- 18 gü
otobüste otururken ne hareket yapılabilir kendi halime oturuyorum karşıdan gelenler bakıp gülüyor tipime olduğunu anlıyorum ve otobüste yakışıklı güzel birisi maymun taklidi yapsa bile kimse benimle dalga geçildiği gibi bir dalga geçmez bunu sen de biliyorsun gelmiş burada tipsiz insanlara yaptığın ayrımcılığı kendi bakış açında normalleştirmeye çalışıyorsun ancak normal değil bizim gibi insanların kimseye zararı yok ben hiçbir kızı rahatsız etmem kimseye bişey demem siz de bizi rahatsız etmeyin kimseyle iletişim istemiyorum sadece gelip rahatsız etmeyin kendi işime bakayım ayrıca bu zeka seviyesiyle de kimin ezik olduğu belli allah sana tip vermiş gerisini koyvermiş çok belli tek bildiğin ezik ezik diye çığırmak
- 18 gü
Kusura bakma. Seni anlayamadim demekki. Yanlis anlamayacaksan bisey dicem. Umarim yakin zaman geberirsin. O tipine caka caka seni gebertirler insallah. Rezil pislik. En nefret ettigim insan tipisin. Bide iyi insan rolu yapiyor. Allahin pisligi. Umarim yakin zamanda hasta olup geberirsin.
- 18 gü
@kiloluerbay ne diyosun mal. Soranin diliyle yazmis. Aptal seni.
- 17 gü
benim çirkinliğimin sana ne zararı varki çirkinim diye ölmemi istiyorsun bence bi psikiyatriye git. senin güzelliğini mi etkiliyor benim çirkinliğim de bu kadar nefret kusuyosun
- 17 gü
yüzün güzel olabilir ama ruhun kapkara bir insanın ölmesi için dua edecek kadar kötü kalpli birisisin tek sebebi de çirkin olmam senin gibi birisi çirkin olmayı hak eder normalde
- 17 gü
sen potansiyel katilsin istersen angelina jolie ol bunu okuyup intihar da edebilirdim ve suçlusu sen olurdun sen bir katilsin güzelliğinle övünürken bunu da unutma
- 17 gü
umarım senin gibi ruhu kara ruh hastası deliler tımarhaneye kapatılır toplum için tehlikesiniz yarın bir gün senin gibi tipler sırf çirkin diey birisini bıçaklar tımarhaneye kapatılman gerekiyor
- 17 gü
bunu diyen adam surekli benimle alay ediyor. gecen gun sinir krizi gecirdim tum gece uyuyamadim. simdi benim duygularimla niye oynuyorsun diye kiza agliyor. ben milletin agzina edeyim ama millet bana iyi olsun kafasinda. sen insanliktan anlasan eminim kizda seni adam yerine koyacakta daha beynin bunu almiyor.
- 17 gü
keske intihar etseydin. oyle mutlu olurdum ki. katillerden ve senin gibi eziklerden tiksiniyorum. keske geberseniz hepiniz. ezik pislik yazma bi daha. umarim kanser olup geberirsin. intihar edecegin zaman buraya yaz parti yapicam :D allahim bir erkegin en pis halisin. tipine tukureyim. sen benim tek kas tuyume kurban ol. gercek hayatta yuzune tukurup tukurugume kiyamam. ezileceksin hep. bunu bil. sen degersiz birisin. sadece ezilmek icin yaratilmissin.
- 17 gü
dünyadaki bütün kötü durumlar senin gibi başkalarını kendinden üstün gören, kompleksli, benmerkezci zihniyetten kaynaklanıyor. intihar edip yok olması gereken senin gibi kötü insanlar ruhunda en ufak bile bir iyilik yok kafayı sıyırmış kapkara birisisin ben seni ciddiye alıp intihar etmem sadece senin gibi ruhu kötü olanlara üzülürüm.
- 16 gü
ben mi kotuyum. ben mi iyi degilim. cevaplarima bak istersen. herkese anlayisliyim. asagidaki adama kufur etmedigin kalmis alayci kopek ona da sevgi gosteren benim. tipsiz. beyinsiz. kendi tipsizliginle baskalarininda moralini bozma. adam sana mutlu olsun yeter demis. sen boyle adamlarin tipinede kalbinede kurban ol. igrenc varlik.
sen insan degilsin. sen degersiz bir copsun. bunu aklindan cikarma. ve hep hor goruleceksin. aglamA L*N MAL. ezik seni. nicke bak. kiloluerbay AD:SFDGFHGBVFCSdvgf
kanser olup felc olup mal gibi kal insallah. annene bile yuksundur sen. - 16 gü
ezikkk. geberdin insallah. aloooo
20 güstatu sever insan. geneli oyle en azindan. herkesin sevdigi daha kolay sevilir.
032 Yorumla
Soran20 güinsanlar sevmeyebilir bunla bir derdim yok ayrımcılık veya zorbalık yapmasınlar yeterli
Soran20 gülisede hocalarım tipsizim diye notlarımı düşük giriyordu. sokakta laf atılıyor okulda dalga geçiyorlardı doktor tipsizim diye beni muayene etmek istemiyor bu böyle uzunca bir liste yapılır bunlara gerek var mı anlamıyorum
- 20 gü
tipin kotu diye sana dusuk not vermiyorlardi. basarili bir ogrencinin hakkindan kimse gelemez. en azindan genelde oyle. once bu kucuk emrah modundan cik.
insan alay eden dalga gecen bir canli. olgunluga erisene kadar bvoyle. bazisi 15inde bazisi 35inde bazisi hic bi sekilde olgunluk gelebiliyor.
insan bu tarz hareketlerle stres atar. vicdani devre disi birakir ve eglenir. eger ona bu imkani verirse dahada gaza gelir. yapacagin sey kendini sevmek, umursamamak ve uzak durmak.
Soran20 gübende strese giriyorum geriliyorum ancak başkasıyla dalga geçerek eğlenmiyorum benden daha tipsiz arkadaşlarım var hiçbirisiyle dalga geçip eğlenmedim böyle eğlence mi olur eğlenecek başka yol mu kalmadı bence tedavi ol ayrıca benim lisedeki hocalarımı ve yaşadıklarımı tanımadan yorum yapma haddini nereden aldın ki tipik narsiszm özellikleri bunlar.
Soran20 gübirisiyle dalga geçmek eğlenceli diyen birisi adam öldürmeyi de eğlenceli bulur herhalde
Soran20 güinsan alay eden dalga gecen bir canliymıs o zaman ben insan degilim kendi ruh hastalığına bu kılıfı bulmuşsun
Soran20 güayrıca profil fotondaki tipin benden daha çirkin bu neyin özgüveni
Soran20 güeminim o tipinle senle zorbalığa uğruyorsundur gelmiş burada artislik yapıyon da bari o ppyle yapmasaydın
- 20 gü
o kadar mi cirkinim la :D belkide fotoda kotu cikmisimdir :D neyse saka bi yana
Ozguven icin yakisikli olman gerekmiyor. Yakisikliklar daha degerli degil. Sen veya kivanc arasinda deger farki yok. ikinizde insansiniz. once bunu bir anla. dert edindigin seyi Şu an sen bana yaiyorsun mesela. bu tiple ne havalara girdin diyosun. bi havam yok. sadece kendimi degersizlestirmiyorum. bunu sende yapma
dedigim gbii bazilari alay eder kotu davramir. bu insanin dogasin olan bisey. olgunluga erisene kadar millet bu davranislardan keyif alir.
ayrica zorbaliga ugramiyorum. senin gibi insanlar laf sokuyorda umrumda olmuyor. kendimi biliyorum. benide begenen oluyor merak etme :) - 20 gü
yakindigin seyi Şu an sen bana yapiyorsun mesela. yani insan yapar bunu. olgunluga erisene kadar bu tutum devam eder. sende olgunlasinca birakicaksin :) millette olgunlasmayan cok. bu tarz tutumlara kendini alistir. deger tipte degil icte olur.
Soran20 gübenim yaptığım senin tipinle dalga geçip eğlenmek değil senin dalga geçmek eğlencelidir fikrine yanıttı ben senin bariz bir şekilde çirkin olduğunu ve çirkin birisinin dalga geçilmeyi normal karşılamasını garip bulduğumu belirttim ancak bunu bile anlayamıyosan ciddi zekasal sorunların var beynin ölmüş
Soran20 güolum hem tip yok hem zeka yok hem de erdem yok la sende allah sana ne vermiş ola ki seni yarattı
- 20 gü
cirkin oldugumu dusunmuyorum. dalga gecilmeyi dogal bulmuyorum. insanin dogasinda olan bir durum oldugunu, bununla surekli karsilasacgini ve bunu takmamani soyluyorum. zekasal sorunlarim vardir elbette. herkesin var. beynim olmemis yasiyorum ki cevap verebilmemden anlamani beklerim. tipim var olmasa begenen olmaz. zekam var olmasa cevap veremem. erdem var tabikide bence bircok insandan fazla. senden fazla olduguna yemin edebilirim. allah bana cok sey vermis. Şu an rahat nefes aliyor olmam bile buyuk bir nimet.
epey bir kin ve nefret dolusun. tuhaf bi sekilde bana dokme ihtiyaci duyuyorsun. sasirtici. seni anlamaya calisan birine bunu yapman tuhaf. bu tarz ve kafa yapisiyla hayata her zaman negatif bakman dogal. tahmin ediyorum tipin duzgun degil. bu yuzden sevilmedigini dusunuyorsun. eger tipin duzgun olsaydi bu yargiladigin insanlar gibi olurdun. neden boyleler dediklerin gibi olurdun. bu sonuca varmak degil cunku Şu an bana oyle davraniyoorsun. ciddi bi nefret var icinde. belki bigun aydinlanirsin genc.
Soran19 güçirkinsin hiçbir kız sana bakmaz hintliye benziyorsun diğer dediklerin de bomboş şeyler benden 10 kat daha çirkinsin zaten bana çirkin diyorlar diye ağlayıp gelmiş burada ayrımcılığı ve zorbalığı normalleştiren bir gereksizsin
- 19 gü
yakisikli olmamak bir degersizlik degildir. kendimi degersiz gormuyorum. sen gormeye devam edebilirsin. hergun cirkinsin diye soylenenler oldu o yuzden sordum. millet kafayi usutmus benim tipimle. sende zorbasin Şu an mesela. ama inan benim degerimden 1 gidim indirmiyorsun. yakisikli olsam bu cumlelerim dogal mi olacakti? algin cok bozulmus.
- 19 gü
neden bana bu kadar nefret kusuyorsun. sence altinda yatan sebep ne? madem benden yakisiklisin. ki gayet mumkun. beni begenenler oldu hayatimdan kadinlar gecti. seninde gecer dert edecek bisey yok? insanlar neden zorba diyorsun benimle alay ediyorsun? insanlar melek degil bunu anlayamiyor musun. gercekten yakisikli olsam nefret kusmaz misin. tip bu kadar mi onemli. kendimi nyakisikli bulmam veya cirkin bulmamam bu kadar mi zoruna gidiyor. kendime deger vermem, degerli bir varlik oldugumu dusunmem bu kadar mi agrina gidiyor. vicdani ve kalbi degerlerini bi gozden gecir. senden gelecek sonraki mesajin da kufurler ve hakaretler icerecegini biliyorum. sadece tuhaf. senin sorunu Şu an ben sana soruyorum :) neden bu kadar ofke ve kin ve nefret. tipe olan bu takinti ne.
- 19 gü
ve bunu kendim icin soylemiyorum. bu bana yaptigini baskasina yapma. insanlarin kalbiyle degerleriyle oynama. senin icin iki kelimeden ibaret olan baskalarinda yara olusturabilir. insan olmaya az gayret etsen. bu halinle kendinde deger gormemen cok dogal.
- 19 gü
ayrimcalik ve zorbaligi normallestirmiyorum. okudugunu anla ee anasinin amin a kodugumun aptal beyinsizi. seni insan nyerine koyup bunca hakaretine ragmen destek olmaya calisiyorum suraad. a kuzum cocugu seni. anladsigin dil kufur v e dayaksa merak etme benimde icimde psikopat var. ananin * kodugumun canım pici seni. insan kotu ve iyiyi icinde barindirir. kotu insnalar alay eder. neden alay ediyorsunuz demekle ugrasma diyorum. canım canım. bana okudugunu anla diyen beyinsiz. once sen anla beynini hadi ordan pici. normallestirmiyorum. bu hayatin kanunu. ezileni ezerler. bak sana anlayis gosteriyorum diye dahada beni eziyorsun. cunku duzen bu. bilmiyor muyum sendne surekli kufur yiyecegimi. aptal. bgyeinsiz. belki beynin calisir diye destek olmaya calisiyorum. cunku temiz kalpliyim. senin canım tip asagilamalirin benim degerimi dusuruyor saniyorsun. aptal beyinsiz. sarisin harika tipli biri olsamk gotumu yalayacak gerizzekali pic seni.
- 19 gü
bide gizli haliyle milletin tipine hakaret ediyor degersiz bir picsin. sana insan oldugunu anla diye hergun hakaretine maruz kalan kalbime kurban ol. gercekten diyorum. kurban ol. lanet olasi varlik seni.
- 19 gü
gece gece hzuruu bozdun ya rahatoladin mi kuzum cocugu. insansin insan. sendde degerlisin. tip bi deger degildir. beynine sok. canım. once icini temizle ama. aptal ve zeirli bir icin var. tipin yok diye aglama. haysiyetini duzetl. slalahin salagi siteden soguttu. soyle rahta rahat uyku bile yok beyinsiz seni. seni insan yerin koyup derdini dinleyenin. neyse. senin cezani baskalari veriyor zaten. ben ne desem bos sana. beynin ne desem almayacak.
- 19 gü
uykumu kacirdin kuzum cocugu seni ya. sinir krizine soktu * evladi.
- 19 gü
hakkimi haram ediyorum sana. allah varsa su bana aysattiklarinin cezasini beterinden gor insallah. soyle 5 dk girip kafa dagitip gidip rahat rahat uyucaktim. eee serefs yoksun. tum gecemi zehrettin. uyku mu kaldi gozumde. sinir krizlerine soktun. ulan saniyor muyum ki sen vicdan azabi cekicen de ozur diliceksin. imkansiz. send eo kadar yurek yok. icimi dokuyorum sadece. icimdeko ofkeyi atmam lazim. uyku mu kaldi. tipim maymun olsa ne yazra ee beyin yoksunu seni. buna sinirlenmiyorum. alayci bir * olmana sinirleniyorum. seref yoksunu. her girdigimde snein alaylarini okumak zorunda miyim. sana surada destek olmaya calsiyorum. beyinsiz. beyin yoksunu. allah... dibine kadar haram olsun gidimlik hakkim varsa. insnaliktan nasibini alamamis allahin pisligi seni. vicdan yoksunu pislik.
- 18 gü
Rezalet. Adamin tipine hakaret ediyor. Kendisi gibi ezik olsun istiyor herkes. Adam kendi resmini koymus sen onu bile yapamazsin. Allahin cirkin pisligi. Umarim kanser olup geberirsin. Amin.
- 17 gü
@cokcokyoruldum adam benden daha çirkin hintliye benziyor ben beyaz tenliyim şimdi sen bana karşı çıkıcan diye gelip burada adamı savunma çirkin düşmanı birisi olduğunu biliyoruz sen sokakta görsen bu adamı da bıçaklarsın çirkin diye
- 17 gü
tipimi niye koyayım bu hintli koymuş herkes alay ediyor benle de öyle alay mı etsinler slak mıyım ben
- 17 gü
Erkekler neden surekli benim tipime kufrediyor?
diye sormuş tip koyulunca böyle oluyor çirkinlerin yaşadığı durum bu senin gibi çirkinlere sövüp ölmelerini istiyorlar - 17 gü
Onlardan biride sensin? Baskalari yuzunden kendi degerimi neden dusureyim ki? O bir soru sadece. Bana iyi davranin diye aglamiyorum senin gibi. Benden cirkin veya yakisikli olman o kadar umrumda degil ki. Cunku sen bu karakterler kivanc olsan benden degersiz kalirsin. Surekli benim tipime kufredio alay edip ne kazaniyosun biliyorum. Icindeki ofkeyi rahatlatiyosun. Gercek bir eziksin. Kendin gibi benide ezik yapamayacaksin :) gizli bi zavalli gibi yasayip kucuk emrah hallerinle sadece koca bir eziksin dostum. Beni begenen oluyor belliki seni begenende olmuyor. Cunku karakterde olusmamis sende. Sana anlayis gosteren herkesle alay edip hakaret etmissin. Senin anladigin dili kullanmis millet ki burada agliyorsun. Allahin ezigi
- 17 gü
Bide ikinci hesap acmis :) kiloluerbay :))))))))) emin ol benden hoslanan bir kiza seni gostersem kusar :) egon sadece bana calisiyor :) a q mali seni :) boyle ego olmaz.. sendekisi ergen egosu.
- 17 gü
yo cirkin degil ki? normal bir tip. hayatimda ilk defa hem ezik olup hemde dalga gecen biri goruyorum. gercekten gordugum en berbat canli olabilirsin. allahin reizil varligi.
yuppiiiii13 bu salagin dediklerine bakma. tipin gayet normal. kendisi beyaz ve esmerlik ile yakisiklilik baglantisi kuruyor. o kadar aptal ki. yemin edebilirimki sen bu adamdan dahada yakisiklisindir. karakterini bozma, sinirlerini germe. bunlar gercek hayatta o kadar eziliyorlar ki gelip buradan insanlarin huzurunu bozuyorlar. sana kurban olsun.
insallah kanser olup geberirsin soran. kiloluerbay mali, isminde meymenet yok. - 17 gü
umrumda degil. gitsin kendi dunyasinda mutlu olsun.
- 17 gü
senin tipine yuregine kurban olsun.
Gizli Üye(18-24)20 güKendi egolarını tatmin etmek için yapıyorlar o tür insanlar ciddiye alınıcak insanlar değiller takmazsan sana sataşmazlar hoşlarına gideni verme onlara
01 Yorumla- 17 gü
bu aptalla da alay edersin ama ya
Kişilik & Karakter konusunda 621 cevap paylaştı. Pitbull
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer