İnsanların tipine göre ayrımcılık ve zorbalık yapmanın mantığı ne?

Gerçekten anlamıyorum, tipsiz, çirkin birisini görünce neden zorbalık veya ayrımcılık yapıyorsunuz, insanları kendi haline bıraksanız ölür müsünüz, insanları rahatsız edince ne kazanıyorsunuz merak ediyorum, kendinizi sırf çirkin değilsiniz diye üstün mü sanıyorsunuz

Güncellemeler
20 gü
ayrımcılık veya zorbalıkla ne kazandığınızı yazarsanız sevinirim ben anlamadım çünkü. ortaya çıkarılan tek şey insanları rahatsız etmek oluyor hiç mi utanmıyorsunuz başkasını rahatsız etmekten veya üzmekten
İnsanların tipine göre ayrımcılık ve zorbalık yapmanın mantığı ne?
Cevapla