Eşim çok isteksiz ve kırıcı, giydiğim elbiseye bile laf ediyor; bir erkek neden böyle davranır?

Gerçekten aşırı isteksiz. Dün çok güzel bir elbise almıştım, mini dekolteli, çok da yakıştı bana. Onu giyindim. İlk önce eşimin sevdiği yemekleri yaptım, güzel bir masa hazırladım falan. Neyse eve geldi. Zaten ilk tepkisi "Bu halin ne?" dedi. "Beğenmedin mi?" dedim. "Gerek yoktu böyle bir şeye" dedi. "Yeni aldım" dedim. "Anca bunlara harca parayı" dedi. Gerçekten çok kırıldım. Bana iade etmemi söyledi. Ben de çıkardım elbiseyi, çöp poşetine koydum. "İadesi olmaz, çöpe at, daha da almam" dedim. Yaptığım yemekleri yedi, eline sağlık bile demedi. Son kez şansımı denedim ama yine olmadı. Daha yanına asla gitmem...
Eşim çok isteksiz ve kırıcı, giydiğim elbiseye bile laf ediyor; bir erkek neden böyle davranır?
Cevapla